Bjarten90 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei! Har bestilt flybillett fra budjet.no Ser at navnet mitt er registrert som "Bjartemr Keilen" Det er selvfølgelig "Bjarte Keilen" det skal være. Kan jeg få problemer med dette? Skal jo tross alt til USA...Spør her siden budjet.no ikke svarer på mail eller telefon:S Noen med erfaringer med budjet.no forresten? Reiser i overmorgen, så hadde vært greit med ett kjapt svar:) mvh BK Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det kan nok bli problemer med det ja. Kommer ann på om den som kontrollerer billetten din er i godt humør og faktisk kan tenke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ville fikset på det. Du kan være maks uheldig å bli sittende på flyplassen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det kan gi deg store problemer. Var det ikke nettopp en artikkel om dette i VG da? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det går fint, du trenger ikke å bekymre deg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vet ikke helt, jeg. Søsteren min fikk veldig problemer en gang vi var ute og reiste... Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ser at navnet mitt er registrert som "Bjartemr Keilen" Det er selvfølgelig "Bjarte Keilen" det skal være. Grunnen til at mr er slengt bakpå navnet ditt, er fordi du er Mr. Bjarte Keilen. Det er ingen skrivefeil i det hele tatt, bare en litt "klønete" måte å få med ordet Mr. på.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det er standard måte. Tørr jeg tippe du skal reise til USA med KLM og Northwest? Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Det er standard måte. Tørr jeg tippe du skal reise til USA med KLM og Northwest? Takk, det var beroligende!:-) Reiser med KLM ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå