r2d290 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hallo Som betatester av forumet, har jeg nå opprettet en plass på wikien der jeg har lagt inn en del "standard-taler". Hadde vært supert om vi kunne få samlet en del slike taler, og dele på de. Jeg ser for meg at dette vil øke kvaliteten på forumet en del. Jeg fåreslår at vi kan endre på opplagte skrivefeil på "standardtaler" som andre har laget, men at vi lar hovedformatet på hver av talene bli bestemt av forfatteren (kan eventuelt opprette en ny tilsvarende, eller spøre forfatteren om å forandre på dem. Hensikten er altså at vi bare kopierer inn det som står i wikien, rett inn i forumartiklene vi skal skrive. Fint om jeg får tilbakespill på om dere synes dette virker nyttig, så jeg kan fortsette det jeg holder på med. Dere kan også gjerne poste talene deres, så kan jeg legge de inn på samme side. Siden jeg snakker om, finner du her: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Sikkerhetstale, eller søker etter "sikkerhetstale" eller "canned speech". Endret 16. juni 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå