Incognito Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Siden har vært ute lenge, men har aldri fått noe seriøs tilbakemelding. http://sepman.net Linjen er noe ustabil og treg Har brukt flere måneder på å lage siden, for 3 år siden, så jeg håper jeg ikke blir nødt til å endre på mye Hva synes dere?[/url] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 *treg å laste :-? men utenom det så synst jeg at siden var ganske bra :-) likte ikke helt den røde teksten i logoen oppe til venstre men utenom det var den toppers Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Bra! Kankje litt "heavy" men det er vel en smaksak... Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Eg gadd ikkje den var for 3g Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Den var ganske slow ja... Men det var en pen side. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 veldig gjennomført og fin ja du bør få den over på en raskere linje, men en ting som slo meg med en gang var det harde preget av jukebox eller muligens spillemaskin. Fikk ikke følelsen av å være på en hjemmeside. Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 På tide å oppdatere denne: http://sepman.net/design_me.shtml Veldig mange døde linker! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Litt for "tung" side. Bruker for lang tid å laste den med f.eks ISDN Ellers så ser det meget bra ut, men ville vel kanskje ha prøvd å redusere størrelsen på siden pga det går utrolig treigt. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Er det bare meg eller er siden kjappere i dag? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det var ikkje så mykje givande materiale Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det var ikkje så mykje givande materiale Lika mykje givande som postane dine. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå