Eclair Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hallo alle sammen som leser dette! Jeg leter etter flere rolig metal sanger rundt om på nettet, men er tom for ideer... Vil gjerne finne noe som likner på disse: Metallica - nothing else matters, low man's lyrics, fade to black, the unforgiven Hammerfall - glory to the brave, last man standing Anathema - one last goodbye Sonata Arctica - Paid in full Kamelot - abandonned Ja, det var favorittene mine.. Hvis dere har andre som likner disse, bare sleng dem på Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 øhm. sjekk noe doom, drone eller sludge. førstealbumet til Lacrimas Profundere kanskje? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sonata Arctica - Letter to Dana, Replica, Shamandalie, Last drop falls, Tallulah Nightwish - Feel for you, Walking in the air, Sleeping sun Alter Bridge - Down to my last, Watch over you, Buried alive, Before tomorrow comes Judas Priest - Metal gods, Love bites, Living after midnight Dream Theater - Solitary shell, To live forever Whitesnake - Here I go again, Still of the night Wasp - Forever free Mötley Crüe - Home sweet home Stratovarius - Hunting high and low, Kiss of Judas Scorpions - The Zoo, Still loving you, Big city nights for å nevne noen... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Sonic Syndicate - Enclave wtf. funker ikke å youtubelinke :S edit: der ja Endret 16. juni 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 17. juni 2008 av Skagen Reparerte Youtube-lenkene. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Da anbefaler jeg gammel Candlemass, Black Sabbath og Dio. De har mye gammel men mørk og dyster metal. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Pantera - Hollow, er rolig en stund. Pantera - Cemetery Gates , anbefalles Anthrax - Bare , grei nok Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er ikke heelt sikker på om dette er rett for deg, men prøv albumet "Damnation" av Opeth. Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 sentenced er veldi bra metal Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Another Day av Dream Theater. The Lulz: huffhuff :/ Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 sentenced er veldi bra metal bra tips. sjekk ut Bleed in My Arms og resten av Crimson. fantastisk album. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 My Dying bride - For You - Sjekk ut alt annet fra dette bandet, de er utrolige Se filmen hos Youtube My Dying Bride - The Cry of Mankind Se filmen hos Youtube Agollach - As Embers Dress the Sky Se filmen hos Youtube Amorphis - The Smoke - Til og med kjæresten min liker dette bandet Se filmen hos Youtube Summoning - Might and Glory - UTROLIG episk metal fra Østerrike, bsaert på Tolkiens univers. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 19. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Anathema - Are You There Anathema - Angels Walk Among Us Anathema - Everything Disse faller sikkert i smak siden du liker One Last Goodbye av samme band. Sjekk forøvrig ut alt de har gitt ut. Da spesielt albumet A Natural Disaster. Noen andre tips: Katatonia - Unfurl Pain of Salvation - Cribcaged Wolverine - Sleepy Town Endret 19. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
Karr Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Damnation-albumet av Opeth. Ingen av sangene der er spesielt heavy, men rolige og fine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Wintersun - Sleeping Stars Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Opeth - Harvest In Flames - Everlost part 2, Pallar anders visa, Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Melodisk metal er gangske rolig så da vil jeg anbefale deg, In Flames. Det er en sang som heter Dead End, der synger de med Lisa Miskovsky som er en pop jente, men i den sangen synger hun helt rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå