KompleX Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det vil jeg tro har noe med dine Xbox LIVE parental control settings å gjøre Ligger inne på settings i dashboard et sted. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ingen som har tips til drifting? Sliter egentlig med det, føler jeg snurrer alt for mye. Har både prøvd med RWD og AWD, like dårlig på begge. Har også lastet ned "tuning" da jeg ikke har peiling på hva jeg bør justere. Kjører med ratt og manuell med TCS av seff Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ingen som har tips til drifting? Sliter egentlig med det, føler jeg snurrer alt for mye. Har både prøvd med RWD og AWD, like dårlig på begge. Har også lastet ned "tuning" da jeg ikke har peiling på hva jeg bør justere. Kjører med ratt og manuell med TCS av seff Spurte en som ligger høyt oppe på lista på forza og det jeg fikk ut av ham var "ikke gi bånn gass, styr i motsatt retning så lærer du deg å rette opp før du begynner å prøve på svingkombinasjoner og bredere sladder." Og forslag til bil: "bakhjulstrekk, lite krefter, dvs M3 E30, Toyota AE86" Selv drifter jeg med Cadillac CTS-V, men med tanke på at den har mye krefter så kan den lett dra av banen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Ingen som har tips til drifting? Sliter egentlig med det, føler jeg snurrer alt for mye. Har både prøvd med RWD og AWD, like dårlig på begge. Har også lastet ned "tuning" da jeg ikke har peiling på hva jeg bør justere. Kjører med ratt og manuell med TCS av seff Hva slags bil og oppgraderinger? Det er forøvrig ingen hensikt å oppgradere bilen fullt ut. Av egne erfaringer så kan jeg sterkt anbefale en Mx5 med en Rx7-motor + lett modifisering til rundt A-klasse. En svært smidig og velbalansert bil som er lett å leke med. Vend deg til bilen og kjør en del vanlige løp med tcs på "off" hvor du gradvis pusher deg selv i svingene og ser hvor grensa går. Jeg har aldri gått inn for å lære å drifte, det har bare kommet naturlig som en del av circuit-kjøring i og med at jeg aldri bruker tcs (med mindre jeg kjører en R-klassifisert rwd). Nøkkelen er uansett; færre krefter jo mer kontroll. Tuning er det ikke noe vits å styre med foreløpig. Det første du bør lære er å slenge bilen ut i skrens, holde "drift'en" og så rette opp. Endret 9. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har kjørt en del med Nissan 300zx, oppgradert til A-klasse ca. Tror rekorden min på Fujimi Kaido er rundt 35tusen. Ikke noe å rope hurra for, dessuten er mye av "driftpoengene" ufortjent der det er oppbremsinga som har gjort at jeg drar sidelengs og får poeng, og ikke selve driftinga, selv om den også har gitt meg litt. Klarer heller aldri å bestemme meg for kameravinkel Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har kjørt en del med Nissan 300zx, oppgradert til A-klasse ca. Tror rekorden min på Fujimi Kaido er rundt 35tusen. Ikke noe å rope hurra for, dessuten er mye av "driftpoengene" ufortjent der det er oppbremsinga som har gjort at jeg drar sidelengs og får poeng, og ikke selve driftinga, selv om den også har gitt meg litt. Klarer heller aldri å bestemme meg for kameravinkel Kameravinkelen skal selvfølgelig være inni bilen, på panseret eller ved frontfangeren. Synes alt annet er for jævlig Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg klarer ingenting om jeg sitter bak bilen. Inni er eneste mulighet for meg. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg klarer ingenting om jeg sitter bak bilen. Inni er eneste mulighet for meg. Smakssak sier jeg! Til drifting har jeg kameraet bak bilen, men til seriøs racing har jeg kameraet helt foran (bumpercam). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Inni bilen med en modifisert kameravinkel slik at man har et litt bredere perspektiv. Bakfra når jeg drifter. Endret 10. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Har kjørt en del med Nissan 300zx, oppgradert til A-klasse ca. Tror rekorden min på Fujimi Kaido er rundt 35tusen. Ikke noe å rope hurra for, dessuten er mye av "driftpoengene" ufortjent der det er oppbremsinga som har gjort at jeg drar sidelengs og får poeng, og ikke selve driftinga, selv om den også har gitt meg litt. Klarer heller aldri å bestemme meg for kameravinkel Prøv r32 skyline, bytt drivetrain til rwd og med redusert vekt + en 2-3 motoroppgraderinger. Det skal holde til å begynne med, og fungere fint til drifting i litt lavere fart. Tsukuba short eller den test bana med hangarene fungerer fint å lære seg å drifte på. Men det rattet du bruker, er det 900graders "svingradius" på det eller 200grader? Er MYE vanskeligere å drifte med 900 grader, du greier ikke å svinge fort nok fra en side til en annen, og snurrer fort da. edit: quota feil post, men riktig fyr, så det får stå Endret 10. november 2009 av daruu Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hva er rekorden deres på Fujimi full circuit i drifting? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hva er rekorden deres på Fujimi full circuit i drifting? Hva er din? Jeg har ikke noen rekord enda, men jeg får vel prøve å snekre sammen noe solid. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Jeg har 80 xxx poeng der. Close but no cigar.. Syns det er rart at man bare får 5 poeng for å greie 100 000 poeng på en runde. For jeg syns det er veldig vanskelig. Ikke for at det har noe å si men.. Endret 10. november 2009 av bshagen Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hva er rekorden deres på Fujimi full circuit i drifting? Litt over 100k bare for å greie den achievementen Edit: skal prøve å sette en ny senere Endret 10. november 2009 av OlavF Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hva er din? Omtrent 110k, med Supra MK3(92'). Vil si jeg har så og si nådd max driftscore for det jeg klarer med den bilen. Ikke satt meg inn i for mange andre biler, utenom de vanlige(350Z, Skyline, Supra MK4, osv). Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 120k med BMW E30. Den beste driftebilen ever. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Enig med deg der, pluss at det kanskje er en av de råeste bilene ever - sånn generellt! Endret 10. november 2009 av bshagen Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 ja enig der, men under sierra cosworth som GRUSA den på 80tallet Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har kjørt en del med Nissan 300zx, oppgradert til A-klasse ca. Tror rekorden min på Fujimi Kaido er rundt 35tusen. Ikke noe å rope hurra for, dessuten er mye av "driftpoengene" ufortjent der det er oppbremsinga som har gjort at jeg drar sidelengs og får poeng, og ikke selve driftinga, selv om den også har gitt meg litt. Klarer heller aldri å bestemme meg for kameravinkel Prøv r32 skyline, bytt drivetrain til rwd og med redusert vekt + en 2-3 motoroppgraderinger. Det skal holde til å begynne med, og fungere fint til drifting i litt lavere fart. Tsukuba short eller den test bana med hangarene fungerer fint å lære seg å drifte på. Men det rattet du bruker, er det 900graders "svingradius" på det eller 200grader? Er MYE vanskeligere å drifte med 900 grader, du greier ikke å svinge fort nok fra en side til en annen, og snurrer fort da. edit: quota feil post, men riktig fyr, så det får stå Takk for tipset. Prøvde meg på en Lexus som jeg har vunnet tidligere, og den var faktisk ikke så værst å drifte med. 45k på første forsøk. Uten store oppgraderinger på den. Har 900graders ratt ja. Trening gjør mester, så det er vel kanskje det det står mest på? hehe Den hangaren/benchmark eller hva den heter fikk jeg ikke når jeg lastet ned det LE/VIP/LCE av spillet. Aner ikke hvorfor, og vet ikke hvor jeg skal få tak i den nå heller. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Har kjørt en del med Nissan 300zx, oppgradert til A-klasse ca. Tror rekorden min på Fujimi Kaido er rundt 35tusen. Ikke noe å rope hurra for, dessuten er mye av "driftpoengene" ufortjent der det er oppbremsinga som har gjort at jeg drar sidelengs og får poeng, og ikke selve driftinga, selv om den også har gitt meg litt. Klarer heller aldri å bestemme meg for kameravinkel Prøv r32 skyline, bytt drivetrain til rwd og med redusert vekt + en 2-3 motoroppgraderinger. Det skal holde til å begynne med, og fungere fint til drifting i litt lavere fart. Tsukuba short eller den test bana med hangarene fungerer fint å lære seg å drifte på. Men det rattet du bruker, er det 900graders "svingradius" på det eller 200grader? Er MYE vanskeligere å drifte med 900 grader, du greier ikke å svinge fort nok fra en side til en annen, og snurrer fort da. edit: quota feil post, men riktig fyr, så det får stå Takk for tipset. Prøvde meg på en Lexus som jeg har vunnet tidligere, og den var faktisk ikke så værst å drifte med. 45k på første forsøk. Uten store oppgraderinger på den. Har 900graders ratt ja. Trening gjør mester, så det er vel kanskje det det står mest på? hehe Den hangaren/benchmark eller hva den heter fikk jeg ikke når jeg lastet ned det LE/VIP/LCE av spillet. Aner ikke hvorfor, og vet ikke hvor jeg skal få tak i den nå heller. Den står på det lille kortet som fulgte med i coveret. Dvs. den fulgte med i den billigste utgaven av spillet. Altså koden som du må bruke for å laste ned banen(e). Endret 10. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå