Hanihagen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg ekke helt med i penge system på online delen, er det slik at du får bonus når du vinner? Av en eller annen grunn så står det jeg vinner feks 5000CR men så når jeg ser hvor mye jeg fikk i banken så er det endel mer Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Forferdelig treig loading på spillet. Når jeg får til en fin sladd så snurrer jeg med en gang -.- Synes at spillet gir alle bilene en fryktelig tung følelse. Liker heller ikke bilsystemet der, blir litt rotete. Burde vært delt opp i serier og ikke bare tilfeldige events på kalenderen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Red.: Nevermind. Endret 8. november 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det mulig med hotlapping på multiplayer? Har ikke all verdens med tilgang på nett til xboxen min desverre. Men om noen er interessert kan vi kjøre igang en liga med vikrning fra Mandagen av. Lager ny tråd her så fort som mulig om det er interesse, og at det ikke er mulig å hotlappe sammen. èn uke, en bane, regler på bil. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det mulig og RWD swappe audieer? RS4 feks? har ikke noe lyst og waste 50 tusen lzzm ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Forferdelig treig loading på spillet. Når jeg får til en fin sladd så snurrer jeg med en gang -.- Synes at spillet gir alle bilene en fryktelig tung følelse. Liker heller ikke bilsystemet der, blir litt rotete. Burde vært delt opp i serier og ikke bare tilfeldige events på kalenderen. 1: installer til harddisk. har ikke merket plagsomt lange loadetider etter at jeg gjorde det. 2: teknikk + tuning 3: ALLE bilene har du vel neppe testa? I forhold til forza 2, så er vektfølelsen mye mer realistisk. også her ligger mye tuning for å "korrigere" på de bilene som føles tunge 4: du trenger ikke bruke kalenderen. velg event list og plukk events etter hjertens lyst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det mulig med hotlapping på multiplayer? Har ikke all verdens med tilgang på nett til xboxen min desverre. Men om noen er interessert kan vi kjøre igang en liga med vikrning fra Mandagen av. Lager ny tråd her så fort som mulig om det er interesse, og at det ikke er mulig å hotlappe sammen. èn uke, en bane, regler på bil. hvis jeg forstår begrepet hotlapping korrekt, så JA. Jeg og bror min har kjørt en del løp der rundetid avgjør vinneren. man velger vanlig løp, og velger "compare lap times - yes" og eventuelt at man starter med en viss tidstiferanse mellom bilene så man får spredt seg utover banen denne måten å konkurrere på er kjempegøy Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) stemmer det at de som har kjøpt LE utgaven får en gratis theme til xboxen? jeg mener nemlig at jeg har lest noe om dette, men jeg klarer ikke å finne noen theme som er gratis. edit: jeg fant den under my xbox -> change theme. hadde tydeligvis lasta den ned tidligere, sikkert sammen med bilene jeg fikk i LE koden ellno. edit: det var en gammel Forza 2 theme. ergo er jeg fremdeles blank på hvor denne nye Forza 3 themen ligger lagret. Endret 8. november 2009 av Spirre Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du skal ha fått ingame mail om det, altså inne på forza (sett at du har løst inn koden) Der står det en side hvor du kan sette det til nedlasting på xboxen Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 ja jeg husker jeg fikk den, mene jeg har sletta den. noen som husker den adressa? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Regner med at jeg ikke er den eneste som fikk RX8 samt R8 av Turn10 i dag? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 nop jeg fikk de også. har testa R8'en. den er god å kjøre med. og bra er det for tuninga er låst, så om du skal endre på noe så må du slette det oppsettet de har laga fra før, og det funka bra nok for meg. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ja jeg husker jeg fikk den, mene jeg har sletta den. noen som husker den adressa? xbox.com/forza3lcetheme Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fler en meg som syns man tjener godt på og drift online? får fort 100,000cr Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ligger nå på 51.3% fullført med 612 vunnnede løp og over 67 timer spilltid :!:. Skal si karriere modusen tar tid . Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Ligger på 12,9% og er level 47 og 39 Timer spilletid Endret 9. november 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har man faktisk et viss antall rewinds å bruke i løpet av et løp? Kjørte et endurance, og på runde 20 fant jeg ut at jeg plutselig ikke kunne rewinde mer, etter å ha kommet litt for kjapt inn i en sving. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har man faktisk et viss antall rewinds å bruke i løpet av et løp? Kjørte et endurance, og på runde 20 fant jeg ut at jeg plutselig ikke kunne rewinde mer, etter å ha kommet litt for kjapt inn i en sving. Opplevde det samme for litt siden. "jaja. Jeg kan da bare spole tilbake", men nei da Sitat fra wikipedia: Forza Motorsport 3 The rewind feature has no limit on how many times it can be done or time between rewinds. It is one of the many assists that are optional. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Endelig fått med Live gold x) Men når jeg skal gå inn på auksjonshuset så står det "This feature is blocked per your Xbox LIVE parental control settings" Hva er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå