Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor ha et pre-race i et simulator spill

Var ikke meningen med pre-race og gi deg en mulighet for å justere på vanskelighetsgraden, får du begynner på karrieren din?

den rewind saken fant jeg aldri ut av siden jeg faktisk ikke har kjørt mer enn det fine pre-race løpet.

Du kan vel gi spillet en sjanse før du slakter det.

 

Det eneste negativt så langt for meg er Multiplayer delen. Forza 2 sin var bedre.

Lenke til kommentar
men hvem går fra yaris til ferrari over natten da? det er litt med det å stige i gradene.

Det blir jo litt hva du gjør det til selv. I sesongmodus så kommer du vel faktisk ikke opp i superbilklassen før du har kjørt 2 (eller var det tre?) sesonger. Det er ganske mange løp som kan kjøres med relativt vanlige biler - bare man gidder å velge dem.

 

Personlig har jeg såpass selvbeherskelse at jeg har styrt unna 'superbilene' i begynnelsen fordi jeg synes spillet blir morsommere da, men kanskje spillet skulle ha sperret for å kjøpe/bruke 'superbiler' så folk som ikke klarer å beherske seg ikke får 'ødelagt' følelsen av å stige i gradene.

 

Utrolig synd at folk absolutt skal velge det raskeste bare fordi de kan for så å klage over at spillet gir dem bra biler for raskt.

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar
men hvem går fra yaris til ferrari over natten da? det er litt med det å stige i gradene.

Det blir jo litt hva du gjør det til selv. I sesongmodus så kommer du vel faktisk ikke opp i superbilklassen før du har kjørt 2 (eller var det tre?) sesonger. Det er ganske mange løp som kan kjøres med relativt vanlige biler - bare man gidder å velge dem.

 

Personlig har jeg såpass selvbeherskelse at jeg har styrt unna 'superbilene' i begynnelsen fordi jeg synes spillet blir morsommere da, men kanskje spillet skulle ha sperret for å kjøpe/bruke 'superbiler' så folk som ikke klarer å beherske seg ikke får 'ødelagt' følelsen av å stige i gradene.

 

Utrolig synd at folk absolutt skal velge det raskeste bare fordi de kan for så å klage over at spillet gir dem bra biler for raskt.

 

Personelig velger jeg raske biler får det som oftest fører til mer penger :). og jeg er flink til og waste penger får og si det sånn

Lenke til kommentar
Fy faen for en syk bil VW Beetle blir med Golf R32-motor og alle motoroppgraderinger + de fleste andre oppgraderinger. A600. :D Drar fra Corvette og hele pakka.

Alle biler kan gå temmelig raskt. Problemet er vel heller handling, eller mangel på handling på mange blodtrimmede biler. Det morsomste jeg vet om er GTI Rabbiter som drar bortover flata som et uvær men som ikke klarer å stoppe/svinge i tide.

Lenke til kommentar
Synes at handlingen på Beetle-en er helt kurant også jeg. Klarte fint svingene og slikt. :)

Joa, alle biler klarer svingene såfremt man bremser tilstrekkelig. Problemet er vel egentlig å kunne holde følge med andre A-spillere online, hvor brorparten velger "kjipe" A-biler som allerede har god handling. Uansett, kult valg av bil. Da er det bare å lære seg bilen, tune og eie alle Vettene.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

På ringen er det MANGE strekker, og kjappe svinger.. Må ha ganske mye gamp og relativt lang giring til siste strekka.. Så det er de mest ultimate bilene med tanke på understell og relativt mye effekt som klarer den banen bra..

 

Skal prøve på den banen om noen dager, må bare få fikset meg en bil til den selv.. Kan ikke møte opp med de tunede bilene jeg har (leketøy, maks tunet: Celica Supra, Trans Am GTA, Mustang Foxbody, samt Fiesta 4wd Rs200 og Focus 4wd V8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...