Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har 100% fullført spillet?, må jo ta evigheter.

Ligger selv på 18% med 217 fullførte løp og 21 timer spillt.

Syntes faktisk det er litt i lengste laget.

Vil da ta 5 døgn med sammenhengende spilling før man når 100% :!:.

Merker at R klasse løpene som er på 15 runder og varer i 20 min begynner å gå meg litt på nervene. De har også en tendens til å være på de banene jeg hater mest, virker som om sebring, sunset peninsula og sedona dukker opp hele tiden :thumbdown:.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Merker at R klasse løpene som er på 15 runder og varer i 20 min begynner å gå meg litt på nervene. De har også en tendens til å være på de banene jeg hater mest, virker som om sebring, sunset peninsula og sedona dukker opp hele tiden :thumbdown:.

HELT enig i det. Litt for lenge med 20min synes nå jeg.

Lenke til kommentar
MacBain og Lindquist:

Gå på 'Event List' istedet for bare 'Season Play' for å få en avveksling, så kan du kjøre den banen og bilen du liker best.

Er klar over det, men hvis man vil ha alle achivementene så må man spille "season play".

Hvis man går over til å velge fra event listen så må man eventuelt spille de samme løpene om igjen i "season play".

PS. Er visst 969 løp, tviler sterkt på om jeg orker å kjøre alle disse selv, blir nok bruk av "hire driver" på de løpene jeg ikke liker.

Seriøst 969 løp :ohmy:.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Noen flere som har problemer med Live? X-box'n fryser på "Joining session" ingame. Har prøvd flere ganger nå.

EDIT: Serveren er nede, fordi verken Storefront, Auction House eller Leaderboards fungerer. Det er bra, fordi jeg trodde det var Xbox'n min det var noe galt med. :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Ja det er helt umulig å svinge samtidig som man bremser. Er som at spillet deaktiverer styringa helt.

Har spilt Forza 2 en god del, og hadde aldri det problemet der. Så det kan umulig være en "ny feature" de har lagt til med vilje :p

Om du noen gang setter deg i en bil på ornklig så håper jeg for guds skyld at du skjønner at du ikke kan bånne bremsepedalen og styre samtidig. Da går du på en kjempe smell :p Framdekk som er låst er ikke mye og svinge med. Så det er ingen bug :)

Abs hjelper sikkert, men jeg har aldri prøvd og spilt med det på :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Ja det er helt umulig å svinge samtidig som man bremser. Er som at spillet deaktiverer styringa helt.

Har spilt Forza 2 en god del, og hadde aldri det problemet der. Så det kan umulig være en "ny feature" de har lagt til med vilje :p

Om du noen gang setter deg i en bil på ornklig så håper jeg for guds skyld at du skjønner at du ikke kan bånne bremsepedalen og styre samtidig. Da går du på en kjempe smell :p Framdekk som er låst er ikke mye og svinge med. Så det er ingen bug :)

Abs hjelper sikkert, men jeg har aldri prøvd og spilt med det på :p

Men hvorfor er det sån kun i arcade mode? Burde jo være samme simulering i arcade og forza mode eller?

Nettop derfor jeg sier at jeg tror det er en bug......

Lenke til kommentar

Det er jo det jeg sier. Jeg gjør akkuratt det samme i forza mode. Men det går det ann å svinge mens man bremser. Kanskje det er litt dårlig forklart av meg å si at man ikke får svingt mens man bremser. Men det er i hvertfall det problemet er.

Når jeg gjør akkuratt det samme i forza mode så funker det fint, men i arcade mode så virker det som at spillet velger å ignorere analogstickene.

Kan ikke noen av dere også prøve dette i arcade mode å se om dete får svingt bilen:

- Kjør mot en sving i 40 km/t, hold bremsen så vidt inne. Så svinger du mens du holder bremsen så vidt inne.

Får du svingt eller bare bremser bilen?

Kanskje det er jeg som mangler elementære bilkunnskaper. Men er det ikke logisk at bilen skal kunne svinge mens man holder bremsen inne i dette scenarioet? Som sagt har jeg bare dette problemet i arcade mode og ikke i career...

Veldig merkelig syntes jeg da.

Lenke til kommentar

Ikke noen bremseproblemer med arcade-mode her. Kan det tenkes at du har aktivisert ABS i career mode men at den står på 'off' i arcade? Det virker iallefall slik. Klamper du bremsen i bånn uten ABS vil hjula låse seg og du vil ikke klare å svinge selv i lave hastigheter. Det kan umulig være en bug... kun hos deg. Så tipet må bli å sjekke ut assists-delen i arcade mode og se om ABS står på 'off'.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Det skal ikke være mulig å svinge når man bremser, dvs når man låser hjulene. Man kan bøte på dette ved å pumpebremse. Det er derfor man har ABS, som pumpebremser for deg - på en måte.

Derimot så kan man fint bremse og svinge samtidig, hvis man ikke låser hjulene. :)

Du har ikke lastet ned setup til bilen din i Career, hvor bremsene er stilt til å låse hjulene veldig sent da? For det kan forklare hvorfor du opplever forskjeller, hvis du bruker default setup i Arcade mener jeg.

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...