Transponder79 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Koser meg stort - dette er definitivt årets spill for meg! Synes det er artig å se hvordan folk velger ulike veier for å oppgradere bilene sine. Veldig mange ser ut til å være nesten sykelig opptatt av motorytelse og glemmer at vektreduksjon er en parameter som kan føre til en betydelig ytelsesøkning - blant annet en mer letthåndterlig bil med kortere bremselengde. Jeg begynner nesten alltid (ihvertfall på middels tunge og tyngre biler - på lettere biler som allerede er ganske strippet f.eks. Lotus er det ikke så mye å hente) med å redusere vekten *før* jeg pøser penger inn i motoroppgraderinger. Jeg vil heller ha en bil på 1100 kilo med 200 hester enn en på 1400 kilo med 250 hester (vel, størrelsesforholdet kan være helt feil her når det gjelder vekt/hk i dette eksempelet, men dere skjønner tegninga). Hva foretrekker dere? Endret 3. november 2009 av Transponder79 Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg oppgraderer stort sett alt annet enn motor først, særlig dekk og vektreduksjon. Pleier å bruke de utallige motoroppgraderingene til å få bilen til å ligge så tett opp mot klassegrensene som mulig. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Var gøy med driftinga ja Pleier å oppgradere alt utenom motor først jeg også, for å få en bil som er god å kjøre (ikke på driftebiler da ) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg lærte at motor ikke var viktigst når jeg pælma inn alt av motordeler i Toyota Yaris og fikk en av tidenes heftigste understyringer gjennom hele svingen. Endret 3. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Heh, det gjorde jeg også. Kjører en yaris til vanlig, så jeg måtte jo prøve, men jeg drar så godt som alt i drag med den. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Steike, kjørte Suzuka med en klasse A på 2:10:595 nå, stolt. Har ikke nett på Xboxen nå, men kunne noen sjekka leaderboards real quick? Om noen lurer, koblet til med mobilt bredbånd på lappisen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg lærte at motor ikke var viktigst når jeg pælma inn alt av motordeler i Toyota Yaris og fikk en av tidenes heftigste understyringer gjennom hele svingen. Men likefullt utrolig moro å se hastighetsskiva på dashboardet gå rundt etter et par sekunder med full gass. Hadde et lignende prosjekt med en Golf Rabbit. Maxa med rat look-style. Norske skilter på bilen forøvrig. Kudos til vedkommende som lagde skinnet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Var gøy med driftinga ja Pleier å oppgradere alt utenom motor først jeg også, for å få en bil som er god å kjøre (ikke på driftebiler da ) Kjempe gøy, selvom jeg trenger mer trening kjenner jeg! Jeg er med neste gang også! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Starter alltid med vektreduksjon først. Ingen unntak. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Forza Norway.net treng deg! http://forzanorway.net/ Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vektred. og bedre dekk holder på de fleste bilene. På de tregeste riskokerne holder det med en liten turbo/litt større turbo for å få litt mer puff i peisen. Ingen vits i å topptrimme bilene med en gang. Jeg unngår blodtrimming av bilene til jeg har minst 30 % discount på delene. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Forza Norway.net treng deg! http://forzanorway.net/ no offence, men kan dere på forzanorway.net skrive bokmål? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Forza Norway.net treng deg! http://forzanorway.net/ no offence, men kan dere på forzanorway.net skrive bokmål? Minst like godt som du tydeligvis Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke om man ser på artikkelen "Spillet". Hvilket språk er det? Gammel-latinsk? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke om man ser på artikkelen "Spillet". Hvilket språk er det? Gammel-latinsk? Lorem ipsum er bare en typografi som demonstrerer utseendet til den endelige teksten. Den gir et mer naturlig fordeling av ordlengder og tegnbruk enn dersom man fyller avsnittene med svada-tekst. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det noen andre som har samme problem som meg?: - Går ikke ann å svinge bilen samtidig som man bremser. Skikkelig rar bug som oppstår i arcade mode. Har sjekket "assists" og alt med braking er skrudd av. Er dette en bug som har blitt fikset i en update eller? Flere som har samme problemet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mener at det skal være vanskeligere å styre uten å bremse ned, eller når man bremser mens man svinger, men helt umulig? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja det er helt umulig å svinge samtidig som man bremser. Er som at spillet deaktiverer styringa helt. Har spilt Forza 2 en god del, og hadde aldri det problemet der. Så det kan umulig være en "ny feature" de har lagt til med vilje Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det skjer jo hvis du trykker bremsa i bånn uten ABS... Ro ned bremsebruken eller skru på ABS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå