Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koser meg stort - dette er definitivt årets spill for meg!

Synes det er artig å se hvordan folk velger ulike veier for å oppgradere bilene sine.

Veldig mange ser ut til å være nesten sykelig opptatt av motorytelse og glemmer at vektreduksjon er en parameter som kan føre til en betydelig ytelsesøkning - blant annet en mer letthåndterlig bil med kortere bremselengde.

Jeg begynner nesten alltid (ihvertfall på middels tunge og tyngre biler - på lettere biler som allerede er ganske strippet f.eks. Lotus er det ikke så mye å hente) med å redusere vekten *før* jeg pøser penger inn i motoroppgraderinger. Jeg vil heller ha en bil på 1100 kilo med 200 hester enn en på 1400 kilo med 250 hester (vel, størrelsesforholdet kan være helt feil her når det gjelder vekt/hk i dette eksempelet, men dere skjønner tegninga).

Hva foretrekker dere?

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar
Jeg lærte at motor ikke var viktigst når jeg pælma inn alt av motordeler i Toyota Yaris og fikk en av tidenes heftigste understyringer gjennom hele svingen. :p

Men likefullt utrolig moro å se hastighetsskiva på dashboardet gå rundt etter et par sekunder med full gass. Hadde et lignende prosjekt med en Golf Rabbit. Maxa med rat look-style. Norske skilter på bilen forøvrig. Kudos til vedkommende som lagde skinnet.

Lenke til kommentar

Vektred. og bedre dekk holder på de fleste bilene. På de tregeste riskokerne holder det med en liten turbo/litt større turbo for å få litt mer puff i peisen. Ingen vits i å topptrimme bilene med en gang. Jeg unngår blodtrimming av bilene til jeg har minst 30 % discount på delene.

Lenke til kommentar
Ikke om man ser på artikkelen "Spillet". Hvilket språk er det? Gammel-latinsk?

Lorem ipsum er bare en typografi som demonstrerer utseendet til den endelige teksten. Den gir et mer naturlig fordeling av ordlengder og tegnbruk enn dersom man fyller avsnittene med svada-tekst. ;)

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har samme problem som meg?:

- Går ikke ann å svinge bilen samtidig som man bremser. Skikkelig rar bug som oppstår i arcade mode. Har sjekket "assists" og alt med braking er skrudd av. Er dette en bug som har blitt fikset i en update eller?

Flere som har samme problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...