Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

er det ikke typisk...kom hjem og skulle slappe av med en Forza kveld...kjøpte Corvette c2 og satte i gang med en racing livery. trykte A for å sette på plass en vinyl...BRRRKKT-T-T..RROD.

jaja, heldigvis bare 3 dager til lønning

Lenke til kommentar
Drafting-penalty er så maks irriterende. Særlig det at man får straff når noen drafter deg. Etter hva jeg har skjønt får man straff hvis man drafter i over 100 km/t, men problemet er bare det at på mange baner er du langt over 100 før du har kommet deg ut av clusteret med biler i starten, så varseltrekanten er da uunngåelig (dog, man setter gjerne ikke rekord i første runde).

Drafting er jo også en teknikk som blir brukt i mange racing-grener, så hvorfor ikke tillate det..?

Enda mer frustrerende er at man får en strafferunde hvis noe skjer i den siste delen av banen :hrm:

Drafting penalty er der for å unngå bestetider oppnådd ved hjelp av drafting. I og for seg greit nok, da er grunnlaget likt for alle, men det som kan diskuteres er vel heller avstanden det skjer på. Folk som får denne uforståelige straffen har jo biler milevis både foran og bak seg, virker en smule overdrevet.

Er helt enig i at penalty i siste sektor noen ganger er helt på trynet. Her burde utvikler gått grundig til verks og sett hvor grensa virkelig går for å kunne tjene no tid på det, og ikke bare vært så slappe at de satte alt til siste sektor.

Ta f.eks Catalunya Grand Prix banen med masse hårnåler og nitti gradere mot slutten. Her kan man fucke opp neste runde før man i det hele tatt er i nærheten av startlinja uten nubbsjangs til å tjene noe på det, er så frustrerende.

Er dog likt for alle, så urettferdig er det ikke.

Endret av bas
Lenke til kommentar
er det ikke typisk...kom hjem og skulle slappe av med en Forza kveld...kjøpte Corvette c2 og satte i gang med en racing livery. trykte A for å sette på plass en vinyl...BRRRKKT-T-T..RROD.

jaja, heldigvis bare 3 dager til lønning

Jeg hadde også det for noen dager siden, men det ser ut til å ha gått over nå.

Lenke til kommentar
Hm.. ser ut til at det bare blir oss 2 da daruu ;) Hanihagen får bare unable to connect.. =( bimmerfan er gone..

Edit: Googlet litt på det.. virker som at det er et nogenlunde vanlig Xbox Live problem.. hm.

Ja, er ikke det eneste spillet jeg har fått sånn problem på

Lenke til kommentar
Hm.. ser ut til at det bare blir oss 2 da daruu ;) Hanihagen får bare unable to connect.. =( bimmerfan er gone..

Edit: Googlet litt på det.. virker som at det er et nogenlunde vanlig Xbox Live problem.. hm.

Ja, er ikke det eneste spillet jeg har fått sånn problem på

Jeg fikk samme problem da jeg skulle joine party med dailydrifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...