southparkman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) har ikke prøvd det, får ta noen runder på le mans. Hvor føler du at smertepunktet på dekk ligger? Jeg pleier å bytte en gang på endurance løpene. Men er det i det hele tatt nødvendig? Ligger på rund 30-40% når jeg bytter. Endret 3. november 2009 av southparkman Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Tror faktisk man går tom for bensin, såvidt det er. BTW, noen som er klare for litt A-Class racing? GT: BSHagen Endret 3. november 2009 av bshagen Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tja, kan vel alltids ta noe racing (Eller drifting) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 er det ikke typisk...kom hjem og skulle slappe av med en Forza kveld...kjøpte Corvette c2 og satte i gang med en racing livery. trykte A for å sette på plass en vinyl...BRRRKKT-T-T..RROD. jaja, heldigvis bare 3 dager til lønning Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Drafting-penalty er så maks irriterende. Særlig det at man får straff når noen drafter deg. Etter hva jeg har skjønt får man straff hvis man drafter i over 100 km/t, men problemet er bare det at på mange baner er du langt over 100 før du har kommet deg ut av clusteret med biler i starten, så varseltrekanten er da uunngåelig (dog, man setter gjerne ikke rekord i første runde).Drafting er jo også en teknikk som blir brukt i mange racing-grener, så hvorfor ikke tillate det..? Enda mer frustrerende er at man får en strafferunde hvis noe skjer i den siste delen av banen Drafting penalty er der for å unngå bestetider oppnådd ved hjelp av drafting. I og for seg greit nok, da er grunnlaget likt for alle, men det som kan diskuteres er vel heller avstanden det skjer på. Folk som får denne uforståelige straffen har jo biler milevis både foran og bak seg, virker en smule overdrevet. Er helt enig i at penalty i siste sektor noen ganger er helt på trynet. Her burde utvikler gått grundig til verks og sett hvor grensa virkelig går for å kunne tjene no tid på det, og ikke bare vært så slappe at de satte alt til siste sektor. Ta f.eks Catalunya Grand Prix banen med masse hårnåler og nitti gradere mot slutten. Her kan man fucke opp neste runde før man i det hele tatt er i nærheten av startlinja uten nubbsjangs til å tjene noe på det, er så frustrerende. Er dog likt for alle, så urettferdig er det ikke. Endret 3. november 2009 av bas Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 er det ikke typisk...kom hjem og skulle slappe av med en Forza kveld...kjøpte Corvette c2 og satte i gang med en racing livery. trykte A for å sette på plass en vinyl...BRRRKKT-T-T..RROD. jaja, heldigvis bare 3 dager til lønning Jeg hadde også det for noen dager siden, men det ser ut til å ha gått over nå. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som er med på et par runder med drifting på Fujimi? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som er med på et par runder med drifting på Fujimi? am inn GT pwndbysk8rn Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som er med på et par runder med drifting på Fujimi? Ok, kan ta noen få før jeg sovner! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Legger deg til om 30 sek Hanihagen Bimmerfan.. add meg på 'scottybt' Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som er med på et par runder med drifting på Fujimi? Inv meg å a, har meg på lista di allerede Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du er inne i lobby'n allerede så.. Venter på bimmerfan og at Hanihagen skal joine lobby'n nå. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fan får ikke joina, får denne meldingen opp " duo to network problems, unable to connnect to the other players system at this time" :S Hjelp? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hm.. ser ut til at det bare blir oss 2 da daruu Hanihagen får bare unable to connect.. =( bimmerfan er gone.. Edit: Googlet litt på det.. virker som at det er et nogenlunde vanlig Xbox Live problem.. hm. Endret 3. november 2009 av Scotty Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ops ja.. Får ikke tid, kan adde deg uansett da. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hm.. ser ut til at det bare blir oss 2 da daruu Hanihagen får bare unable to connect.. =( bimmerfan er gone.. Edit: Googlet litt på det.. virker som at det er et nogenlunde vanlig Xbox Live problem.. hm. Ja, er ikke det eneste spillet jeg har fått sånn problem på Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hm.. ser ut til at det bare blir oss 2 da daruu Hanihagen får bare unable to connect.. =( bimmerfan er gone.. Edit: Googlet litt på det.. virker som at det er et nogenlunde vanlig Xbox Live problem.. hm. Ja, er ikke det eneste spillet jeg har fått sånn problem på Jeg fikk samme problem da jeg skulle joine party med dailydrifter. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kan joine jeg og? Er totalt ubruklig i drifting da men GT: BSHagen Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg tok også reseta til factory defualt og reconnecta så funka det Off, makan og dårlig jeg skulle kjøre :S kræsja som fan og mista 11k drift osv Endret 3. november 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg fikk juling kan man si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå