thadon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 At innehaveren er VIP, gjerne som følge av limited edition. nei, kronen er Gold member. Kan uansett ikke spille online uten gullmedlemskap. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Elsker spillet. Men er lite simulator i dette, egentlig bare arkade, NFS Shift er simulator, men dog kjedelig spill HAHAHAHAH DU KØDDER NÅ? Lenke til kommentar
andefobe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Noen hardbanka hotlappere her? Ser at på alle leaderboards'n har min. topp 100 førerne aktivert ett hjelpemiddel hvor det illustrerer banen (det nest borteste). Noen som vet hva dette er? Trodde det var racing-linje hjelp, men har prøvd og aktivert den og kjørt inn på en ny leaderboard, uten at den kom opp på lista. Noen som har peiling ? Endret 2. november 2009 av andefobe Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Noen som blir med og spille om litt? Tenkte rundt 21.00? Drifting helst Legg til Vertical11 Endret 2. november 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen hardbanka hotlappere her? Ser at på alle leaderboards'n har min. topp 100 førerne aktivert ett hjelpemiddel hvor det illustrerer banen (det nest borteste). Noen som vet hva dette er? Trodde det var racing-linje hjelp, men har prøvd og aktivert den og kjørt inn på en ny leaderboard, uten at den kom opp på lista. Noen som har peiling ? Det er ikke at man har vært utenfor banen, kræsja i veggen, eller lignende da? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er en binders som viser at replay/ghost fra vedkommendes runde er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) BMW M3 E30 heeeerlig driftebil Endret 2. november 2009 av Markelure Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Merker det. Gikk dritt de første vanlige løpene jeg kjørte med den, fordi den sklei overalt, men etter at jeg har klart å beherske den er den en drøm. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Koser meg rått med min maxa RS200 (R3 664). Morsomt å skremme vannet av FFX'er og Vipere. Nettopp begynt med Xbox Live, så jeg kunne tenkt meg et par racing buds. Legg meg gjerne til; tjalla. Kommer nok til å spille et par timer utover natta. E30 er en herlig bil. Problemet er å vite når man har puttet nok krefter inn i bilen. Lenge siden jeg har hatt det så villt morsomt med en virtuell bil. Spinnvill, og for en lyd! Endret 2. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Heftig når den drar i fra M3 E92 på langslettene. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 For de som har LE, så må jeg si at Fiat Abarth 131 også er en fantastisk driftebil! For å skremme andre i eksotiske biler bruker jeg min Audi S4 2000-modell(A599). Det som er så fantastisk irriterende er folk som saboterer hele løpet ditt bare fordi du kjører bra. Har opplevd flere ganger å ha beste rundetid, men havne nede på en 5-6 plass online. Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Noen hardbanka hotlappere her? Ser at på alle leaderboards'n har min. topp 100 førerne aktivert ett hjelpemiddel hvor det illustrerer banen (det nest borteste). Noen som vet hva dette er? Trodde det var racing-linje hjelp, men har prøvd og aktivert den og kjørt inn på en ny leaderboard, uten at den kom opp på lista. Noen som har peiling ? Er "hardbarka" hotlapper ja Bindersen indikerer top 100 hvor man kan kjøre mot ghost eller se replay av den aktuelle runden. Lå i hvertfall tidligere i dag på tredjeplass i verden, klasse R2, Camino Viejo Full (demo banen) *selvskryt* Endret 2. november 2009 av bas Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 BMW M3 E30 Audi Sport Quattro Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Gah, det er ingenting som er verre når man skal sitte og kose seg med Forza hvor man så må forholde seg til konsoll-interfacen samt idioter som bumper til deg bakfra og voter deg ut etterpå. Kjenner det revner bak da gitt. Tror jeg må holde meg unna R3-serien - litt for mange idioter som har plukka ut FFX'en og som synes det er morsomt å sabotere. Endret 3. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Enig i dette med sabotering. Har spilt endel runder online hvor jeg er først inn og sist ut av første-svingen. I går ble jeg nesten sabotert på siste runde, av en fyr som hadde ligget 2 sek bak meg hele løpet. Heldigvis så bommet han, men må si jeg skvatt godt når han fløy forbi nesa mi i 250 km/t i en skarp høyre. Skulle ønske man kunne være litt mer selektiv når man skulle spille online, slik at man slapp og komme borti dette. Hadde vært fint om man kunne f.eks ha valgt servere, for da ser man fort hvilke servere som er seriøse evnt ikke. Men en ting jeg ønsker meg, er blåflagg i singleplayer. Kjørte et A-Class endurance løp i går, og når jeg tok igjen AI'n med en runde, så slet jeg med og komme meg forbi igjen. Når jeg så kom meg forbi, så ble jeg påkjørt bakfra, noe som gjorde at jeg tapte endel penger. (Dvs, vant mindre) Mulig det bare er jeg som er dårlig, men det er helt vanlig med blåflagg i racing, så hvorfor ikke Forza? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 så ble jeg påkjørt bakfra, noe som gjorde at jeg tapte endel penger. (Dvs, vant mindre) Jeg er egentlig ikke fan av det, men når slikt skjer synes jeg det er greit å bruke rewind-funksjonen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 I slike tilfeller så er jeg enig med deg, selvom jeg ikke gjorde det, siden man ikke kommer på leaderboards hvis man har brukt rewind. (Eller?) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tror ikke du får tiden på leaderboard om du har kontakt med andre biler heller, så du har forsåvidt tapt den runden uansett, med mindre du kan rewinde tilbake hele runden... Når vi er inne på de warning greiene, hender jeg får de sånn plutselig uten videre, ligger 2-3 sekund foran andre plassen og holder meg inne på banen, men plutselig kommer den trekanten opp, noen som kan forklare det? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dette er litt urealistisk som turn10 kunne gjort noe med i fremtidig patch... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå