Sveern Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fra wikipedia Appearance in games On 24 October 2007 it was announced that players of the forthcoming PlayStation 3 game, Gran Turismo 5 Prologue, will be able to download episodes of Top Gear within the game, and that the test track will be one of the included circuits when the full game (Gran Turismo 5) is released.[50][51] A very basic yet driveable version of the track appeared around 2003 for the PC 'hardcore' racing simulation Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for the realistic PC racing simulation rFactor, produced with permission from Dunsfold park.[52] Top Gear have also added a basic version of the test track on the games section of their own website, with the title of "Be a star in our reasonably priced car". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 ahh ok, trodde det var gt4 det skulle være med i jeg. er det andre enn jeg som synes de suv'ene turn10 tar med bare er stasjonsvogner? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Q7, ML, X5, Touareg, Range Rover og Cayenne ser jeg på som mer enn stasjonsvogner. Hvordan ser dere andre på muligheten til å kjøre dieseldrevne biler? Endret 16. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Mtp at dieselbiler gjør det stort i LeMans er det kanskje ikke så dumt, kan bli litt artig å få noe variasjon på mellomnivå bilene Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Definisjonen på en SUV er jo "stasjonsvogn på stylter", så ja, det er stasjonsvogner. Fortsatt kult at de er med. Diesel-drevne biler gjør meg ingenting, de utgjør en stor del av bilparken i dag og mangfold gjør ingenting i et bilspill. Gleder meg stort! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvordan ser dere andre på muligheten til å kjøre dieseldrevne biler? Kan være kult, særlig på Endurance løp siden Diesel biler skal liksom kunne kjøre lenger mellom påfulling. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Q7, ML, X5, Touareg og Range Rover OSV er softroadere. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fra Wiktionary: SUV: "A passenger vehicle which combines the towing capacity of a pickup truck with the passenger-carrying space of a minivan or station wagon together with on- or off-road ability." Softroader: "Usually used to describe a vehicle that is not quite as capable as a full blown off-roader but a step above 'regular' cars (on-roaders). This involves increased ground clearance with tyre, wheel, and suspension tweaks, skid plates and refers to mini SUV or wagons." BMW X5, Land Rover Range Rover Sport, Audi Q7, Mercedes ML63 AMG, Porsche Cayenne og Volkswagen Touareg er alle SUVs. Softroadere er biler som Volvo XC90, Skoda Octavia Scout, Audi Allroad, osv. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg vil si at de førstnevnte absolutt passer inn i begge definisjonene du viser til. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 De førstnevnte? En Range Rover? Come on. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) En Range Rover Sport. De førstnevnte, altså de i første avsnittet ditt. "BMW X5, Land Rover Range Rover Sport, Audi Q7, Mercedes ML63 AMG, Porsche Cayenne og Volkswagen Touareg [...]." Endret 16. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Alle er SUVs, Range Rover Sport har lavere profil på dekkene og litt lavere og stivere understell men fortsatt alle underlagsmodus og diffsperrer som en vanlig Range Rover. En RR Sport ville kjørt ringer rundt en Octavia Scout i skogen så noen softroader vil jeg absolutt ikke kalle noen av de nevnte bilene. I tillegg er samtlige over 2 tonn, heller ikke spesiellt soft. Jeg mener ihvertfall at når ei vanlig stasjonsvogn får litt høyere understell, svarte hjulbuer i plast og ei tynn skidplate foran så er det en softroader, alle biler som er bygd som ei stasjonsvogn på stylter fra starten av er SUVs. At den har masse hester og lavprofildekk har mindre å si, alle SUVs kjøres jo bare på asfalt uansett. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Les den jævla definisjonen du kopierte av softroader sjæl, da. RR Sport kan regnes som en softroader. Den er ikke i nærheten av en LR Defender i terrenget. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er enig i at den ikke er i nærheten av en Defender, men den er i nærheten av en Disco, som den er bygd på. Fra Wiki: "The Land Rover Discovery is a mid-size SUV, with off-road capabilities, from the British car maker Land Rover; a subsidiary of Tata Motors." Om RR Sport: "The Range Rover Sport is a luxury sport utility vehicle (SUV) produced by Land Rover since 2005.". "the Sport has serious off-road capability at its core, matching the rest of the Land Rover range." "Land Rover’s patented Terrain Response system which debuted on the Discovery 3 is fitted as standard on all models. Terrain Response allows the driver to adjust chassis and transmission settings to suit the terrain being traversed. Five settings are available via a rotary knob on the centre console. These include general driving; grass, gravel, snow; mud and ruts; sand; and rock crawl. Suspension ride height, engine management, throttle mapping, transfer case ranges, transmission settings, electronic driving aids (such as electronic traction control (ETC), dynamic stability control (DSC) and hill descent control (HDC)) and electronic e-diffs are all manipulated through the Terrain Response system." RR Sport er absolutt en SUV og mer hardcore en mange andre biler som kan regnes som SUV. Se forskjellen: SUV: Softroader: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Litt offtopic nå? Og det var egentlig du som starta det hele. Gleder meg som en gris til å kjøre suv. Noen som har funnet videoer med suv på fm3? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Gleder meg som en gris til å kjøre suv. SUV rundt Nürburgring! Epic Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Så at noen snakket om dieselbil i Forza 3.. Finnes jo ihvertfall 1 dieselbil i Forza 2.. Ene Le Man bilen som man kunne kjøpe/laste ned med MS points. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Jasså? Har alle ekstrapakkene, men kan ikke huske den. En R-klasse-bil blir heller ikke helt det samme som de i det FM3. Endret 17. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jasså? Har alle ekstrapakkene, men kan ikke huske den. En R-klasse-bil blir heller ikke helt det samme som de i det FM3. Denne er ihvertfall diesel 2006 Audi #8 Audi Sport Team Joest Audi R10 TDI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå