Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Begynte å spille i går, og spilt mye i dag, men fortsatt bare 10 biler i garasjen. Men synes ikke på noen måte det er kjedelig. Er chill å ha en bil, oppgradere litt og lære seg å kjenne bilen osv. Hadde vært fantastisk kjedelig om man kunne fått alle bilene i løpet av et par dager. Noe må man jo sikle etter for at det skal være gøy :) Elsker spillet. Men er lite simulator i dette, egentlig bare arkade, NFS Shift er simulator, men dog kjedelig spill :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynte å spille i går, og spilt mye i dag, men fortsatt bare 10 biler i garasjen. Men synes ikke på noen måte det er kjedelig. Er chill å ha en bil, oppgradere litt og lære seg å kjenne bilen osv. Hadde vært fantastisk kjedelig om man kunne fått alle bilene i løpet av et par dager. Noe må man jo sikle etter for at det skal være gøy :) Elsker spillet. Men er lite simulator i dette, egentlig bare arkade, NFS Shift er simulator, men dog kjedelig spill :p

Sier du at Forza er arcade, mens NFS Shift er simulator? :p

Lenke til kommentar

Kan godt være det er på kanten og kanskje urettferdig, men jeg har prøvd å finne simulator-faktoren i FM, men er ikke veldig mye av den. NFS er et møkkaspill, men dog... Må jo være lov å være selvkritiske uten at himmel og hav settes i sving? :)

Endret av Andey-
Lenke til kommentar

Vil si at hvis man holder seg på veien (ikke krasjer), og kjører uten de kjedelige assist'ene på, så er FM3 nær nok simulator for min del! :)

 

NFS? Hva er det? Åh.. Ja, var vel noe slikt med undertitlene "Porsche 2000", "Hot Pursuit" og muligens "Underground" som var artige en gang i tia! :D

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar
Jeg syns jeg har mye penger, og en annen ting jeg har mye av er biler. Syns vi skulle vunnet en bil f.eks på lvl 5-10-15-20 osv. Og ikke på vær lvl. Kunne tenkt meg å "kjempe" litt mer, for så å kjøpe bilene :)

Helt enig. Jeg har alt for mange biler, og ALT for mye penger. Jeg gidder nesten ikke kjøpe biler fordi jeg vet at jeg vil få noe bra kasta inn i garasjen fort som F. De få bilene jeg har kjøpt, har jeg kjøpt på AH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...