Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spotify samling av Forza 3 sanger:

 

http://open.spotify.com/user/nihth/playlis...oAdPRG7hNeIiSYO

 

Fant ikke alle

 

Du glemte selvfølgelig den beste av alle, Mr sam og Cloud 9 med Cygnes. Den finnes her:

spotify:track:5OcBfXmJ0tkIWeEexsYAXS

 

___________________________________

Hva sier folket til en liten drifingrunde nå? :) Add gamertag Han6y isåfall.

Takker, skal være lagt til nå.

Lenke til kommentar
Kan man kjøpe seg credits? Er så fryktelig lei av å kjøre hundrevis av race for å skrape inn nok penger til å oppgradere èn bil. Det skulle enten vært større first price, eller billigere med upgrades.

Skru av alle hjelpemidlene daaa, noob! :D

Jeg har av alle hjelpemidlene unntatt abs! Syns det er så kjedelig å putre rundt bane etter bane og få så liten belønning. En annen nedtur med 3'ern er at man ikke kan spille mot penger på nett. Skjønner ikke hvordan dere ikke kan ha pengeproblem. Kjører dere hele tiden uten å kjøpe en eneste ny bil? For jeg må kjøre mange race for å få råd til en kul bil, og for å oppgradere den for 150k så må jeg kjøre enda flere race, og når jeg da er lei av å kjøre den og selger den for 1/4 så må jeg kjøre eeeenda flere race for å få penger til en ny en. Det er akkurat som at jeg blir dyttet ned i gjørma hver gang jeg selger en bil jeg har brukt mye penger på. Jeg føler at det ikke er noe i forza som oppmuntrer til å kjøre flere race. Det er akkurat som om det er noe som mangler med 3'ern og det irriterer og skuffer meg!

Og en ting til med forza multiplayer. På 2'ern kunne man velge hvilken "server" man ville gå inn på, men på 3'ern blir man dyttet inn på den samme teite servern med de samme teite menneskene med de samme teite Datsun'ene hver gang! Kan man ikke få lov til å velge hvilken bane eller server man selv vil inn på?!

 

Men hadde jeg bare fått mye penger sånn at jeg kunne lekt meg litt og kjøpt mer enn èn bil om gangen, så hadde jeg blitt fornøyd. Det er jo det som er en liten del av forza: å få en garasje med alle de bilene man drømmer om, men jeg orker ikke å kjøre i flere titalls timer for å få råd. Jeg sier det igjen, forza mangler noe!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Sett opp en privat multiplayer lobby, 7xAI, hard vanskelighetsgrad, gi AI litt dårligere bil enn deg selv, collisions alltid av, sett opp en 10-15 runder, og voila du har i hvertfall 70-80k i credits hvis/når du vinner (avhengig av hvor mange runder og hvor lang banen er, vansklighetsgrad etc.)

 

Jeg har ikke rørt single player, er lvl30 ett eller annet, og har tjent meg kanskje en mill med credits på denne måten.

 

Det blir på en måte å slå to fluer i en smekk for min del, da jeg stort sett bare kjører Hotlaps for å konkurrerer på leaderboards. På denne måten kjører man hotlaps og samtidig tjener massevis med penger.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...