Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tips til bra dragrace bil? har sløst alt for mye på forsjellige biler nå :p har vell tapt 200k eller noe på tull :p

 

tips til bra driftebil og :) vil har rwd.

 

BMW M3 E30 :love:

liste over på hva jeg bør kjøpe til den da? bør jeg turbo konvertere den? e30 er digg bil :love:

 

Edit: jeg fant :)http://forums.forzamotorsport.net/forums/post/3143516.aspx

Endret av Markelure
Lenke til kommentar

Digger FM3. Har spilt det masse! :D

 

Eneste som plager meg på Forza live (som jeg kaller det), er enkelte personer der. Har bare prøvd drifting online, men da har det vært et par stykker som absolutt skal ødelegge for andre. De valgte de kjappeste bilene, og de klarte ikke styre dem heller. Når de så en person hadde fått en bra drift rundt en sving, så kjørte de rett i han for og ødelegge. Gjorde det samme med meg da jeg hadde fått noen bra drifts.

 

Hater at folk ikke kan være mer voksne online.

Lenke til kommentar
tips til bra dragrace bil? har sløst alt for mye på forsjellige biler nå :p har vell tapt 200k eller noe på tull :p

 

tips til bra driftebil og :) vil har rwd.

 

Om du vil ha noe unikt for drag så kan jeg anbefale 1973 Porsche 911 RS. Veier ingenting og med AWD og motor bak har man helt sykt bra traction.

Lenke til kommentar
tips til bra dragrace bil? har sløst alt for mye på forsjellige biler nå :p har vell tapt 200k eller noe på tull :p

 

tips til bra driftebil og :) vil har rwd.

 

Om du vil ha noe unikt for drag så kan jeg anbefale 1973 Porsche 911 RS. Veier ingenting og med AWD og motor bak har man helt sykt bra traction.

takker :) holder på å spare til e30 nå, men kommer nokk til å kjøpe den etterpå :) er det standar motor jeg skal ha i den, eller bytter jeg til en anne? porchen altså :p

Lenke til kommentar
Digger FM3. Har spilt det masse! :D

 

Eneste som plager meg på Forza live (som jeg kaller det), er enkelte personer der. Har bare prøvd drifting online, men da har det vært et par stykker som absolutt skal ødelegge for andre. De valgte de kjappeste bilene, og de klarte ikke styre dem heller. Når de så en person hadde fått en bra drift rundt en sving, så kjørte de rett i han for og ødelegge. Gjorde det samme med meg da jeg hadde fått noen bra drifts.

 

Hater at folk ikke kan være mer voksne online.

 

Om de ikke klarer å styre den, hvordan vet du at de gjør det med vilje? :p

Lenke til kommentar
tips til bra dragrace bil? har sløst alt for mye på forsjellige biler nå :p har vell tapt 200k eller noe på tull :p

 

tips til bra driftebil og :) vil har rwd.

 

Om du vil ha noe unikt for drag så kan jeg anbefale 1973 Porsche 911 RS. Veier ingenting og med AWD og motor bak har man helt sykt bra traction.

takker :) holder på å spare til e30 nå, men kommer nokk til å kjøpe den etterpå :) er det standar motor jeg skal ha i den, eller bytter jeg til en anne? porchen altså :p

 

Bytt til 997 RS og mod om til twin turbo. 780hk+ :)

Lenke til kommentar
tips til bra dragrace bil? har sløst alt for mye på forsjellige biler nå :p har vell tapt 200k eller noe på tull :p

 

tips til bra driftebil og :) vil har rwd.

 

Om du vil ha noe unikt for drag så kan jeg anbefale 1973 Porsche 911 RS. Veier ingenting og med AWD og motor bak har man helt sykt bra traction.

takker :) holder på å spare til e30 nå, men kommer nokk til å kjøpe den etterpå :) er det standar motor jeg skal ha i den, eller bytter jeg til en anne? porchen altså :p

 

Bytt til 997 RS og mod om til twin turbo. 780hk+ :)

 

er den kjappere enn datsun 510?

Lenke til kommentar
Nei, men er noen av oss som har lyst til å være litt annerledes og ikke bare laste ned et oppsett og bruke den raskeste bilen.

Enig med deg. Synes det er drit kjedelig at alle skal ha Datsun 510 bare fordi den er raskest. Er jo ingen biler som har en sjanse mot den. Bruker mest evo 6 når jeg kjører uansett type race. Bra aks. og bra til å drifte med. Og Mitsubishi GTO er knall

Endret av erlendo89
Lenke til kommentar
Spotify samling av Forza 3 sanger:

 

http://open.spotify.com/user/nihth/playlis...oAdPRG7hNeIiSYO

 

Fant ikke alle

 

Du glemte selvfølgelig den beste av alle, Mr sam og Cloud 9 med Cygnes. Den finnes her:

spotify:track:5OcBfXmJ0tkIWeEexsYAXS

 

___________________________________

Hva sier folket til en liten drifingrunde nå? :) Add gamertag Han5y isåfall.

Endret av Hansy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...