JesharushanN Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Går det an å få kjøpt kode for xbox live på nett? Gidder ikke legge inn kredittkortinfo hos xbox pga satans styr med å få avsluttet abn. Sjekk her. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er imponert! Fortsatt ikke kommet noe spill fra Elkjøp. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har du fått ordrebekreftelse? Har det blitt trukket penger fra kortet? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da var LCE Theme klart for nedlasting! Lastet ned min istad :-) Jeg er imponert! Fortsatt ikke kommet noe spill fra Elkjøp. Elkjøp imponerer igjen... Når bestilte du? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Her er banen enkelte har lurt på, den med hangaren, som man leke på Se filmen hos Youtube Endret 30. oktober 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har du fått ordrebekreftelse? Har det blitt trukket penger fra kortet? Fikk bekreftelse torsdag 23.10.09 om at det var sendt, pengene er også trukket fra konto. Kontaktet de på onsdag for å høre hva som skjer, de skulle da sende enda et spill med prioritet A så jeg skulle få det. Det er naturlig nok bare løgn, jeg hadde hatt det senest idag dersom det var tilfelle. Da var LCE Theme klart for nedlasting! Lastet ned min istad :-) Jeg er imponert! Fortsatt ikke kommet noe spill fra Elkjøp. Elkjøp imponerer igjen... Når bestilte du? Onsdag 22.10 bestilte jeg. Siden jeg bestilte så sent forventet jeg ikke å få det med en gang, men litt tidligere enn en og en halv uke hadde jeg regnet med da. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Den så jo megakul ut da. Går an å lære seg å drifte der i hvertfall. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hmm, har problemer med å åpne replayene i Sony Vegas 9, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fant den flyhangar-banen i stad. Når man venter på at banen skal loades opp, så ser man jo et lite bilde av en del av banen. Da sto det "Speed Ring" eller noe under. Så trodde det var feil. Men etter loadingen var ferdig, var det den hangar banen. Utrolig bra og drifte på. Alle Stagen-e er den. Bare at du starter i andre områder. Synes Stage A og Stage B var best. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fant den flyhangar-banen i stad. Når man venter på at banen skal loades opp, så ser man jo et lite bilde av en del av banen. Da sto det "Speed Ring" eller noe under. Så trodde det var feil. Men etter loadingen var ferdig, var det den hangar banen. Utrolig bra og drifte på. Alle Stagen-e er den. Bare at du starter i andre områder. Synes Stage A og Stage B var best. Syns layout A og B er best Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hmm, har problemer med å åpne replayene i Sony Vegas 9, noen som har noen tips? last ned windows media encoder og kjør filene igjennom det, da kan du bruke de i sony vegas etc, har vært nevnt under FAQ på forza sidene Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Da var LCE Theme klart for nedlasting! Lastet ned min istad :-) Jeg er imponert! Fortsatt ikke kommet noe spill fra Elkjøp. Elkjøp imponerer igjen... Når bestilte du? Hvor finner man den da? Har lett litt, men finner ingenting under themes.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Gamestop i Tønsberg gir bort gratis Pre-Order Cards med GameStop BMW M5 og Community Audi R8. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jøss, der dumpet Forza 3 ned i postkassen. Da blir det spilling i dag da. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har ikke den Benchmark banen, hvordan får jeg den? Har lastet ned innholdet som jeg fikk med når jeg kjøpte LE utgaven. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har ikke den Benchmark banen, hvordan får jeg den? Har lastet ned innholdet som jeg fikk med når jeg kjøpte LE utgaven. Upgrades - Test Drive - Benchmark... - gogogo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 *sukk, nesten så jeg vil kjøpe meg en Xbox360 for å spille FM3. Virker utrolig artig å drifte rundt i hangaren. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har ikke den Benchmark banen, hvordan får jeg den? Har lastet ned innholdet som jeg fikk med når jeg kjøpte LE utgaven. Upgrades - Test Drive - Benchmark... - gogogo! Joda, hadde den bare vært der så Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 tips til bra dragrace bil? har sløst alt for mye på forsjellige biler nå har vell tapt 200k eller noe på tull tips til bra driftebil og vil har rwd. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 tips til bra dragrace bil? har sløst alt for mye på forsjellige biler nå har vell tapt 200k eller noe på tull tips til bra driftebil og vil har rwd. BMW M3 E30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå