Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det krever en del trening for å bli god å drifte!! Prøv ogfeil metoden er nok eneste alternativ! Jeg har nettopp begynt selv og slet veldig i begynnelsen...

 

Finn en bil du som er godt egnet! Selv foretrekker jeg Nissan skyline! Lastet ned en tuningsetting fra storfront som passet meg perfekt! Men prøver å lage en egen tuningsak som er helt optimalisert! Jeg har prøvd flere Nissan modeller, Subaru, Toyota osv, men fant til slutt bilen som passet til meg! Manuellt gir er ett must! de fleste driftebilene ligger i S klassen eller høyere! Også skru av alle hjelpemidler, bortsett fra abs....

Lenke til kommentar

Noen som har tips til drifte bil som ikke flakser i alle retninger? Har prøvd r33,e30,ae86 og s15. e30ien var OK men resten av de flaksa jo rundt :p. Hakke så lyst og bruke masse cash på kjøpe ny bil osv pga jeg ikke liker den ^^. Har en Fiat 131 nå da som er jeg er fornøyd med :).

 

Syns det er dumt at man ikke kan endre på ting når man kjøper tune på storefront. Da kunne man hvertfalt endra litt på tuninga vis det var noe og endre på

Lenke til kommentar

Om det er noen som er med å drifte et par runder på Fijimi(full circuit) så legg meg til på gamertag 'scottybt' :) Ikke så spesielt god at det gjør noe, er bare for fun!

 

Min MK3 2JZ Singelturbo Supra klarer nesten 9secs :):love: Bare litt flere tweaks så blir det bedre.

Min Supra 98' greier 10:060. Er helt newb på tuning, men jeg greide å få presset tiden ned. Målet er under 10 sek!

Fått til noe rundt 9:5xx sec nå ^^

Lenke til kommentar
Om det er noen som er med å drifte et par runder på Fijimi(full circuit) så legg meg til på gamertag 'scottybt' :) Ikke så spesielt god at det gjør noe, er bare for fun!

 

Min MK3 2JZ Singelturbo Supra klarer nesten 9secs :):love: Bare litt flere tweaks så blir det bedre.

Min Supra 98' greier 10:060. Er helt newb på tuning, men jeg greide å få presset tiden ned. Målet er under 10 sek!

Fått til noe rundt 9:5xx sec nå ^^

hva er det du måler? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...