Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke fått det fra Elkjøp idag heller.

Ikke så farlig siden jeg har arbeidskrav jeg heller kan jobbe med, men dårlig av de å si det ble sendt på torsdag. Jeg bestilte en del filmer fra Cdon på søndag, de fikk jeg idag..

 

De sendte det, men tar 3/5-7 dager (Står det på hjemmesiden deres), bestiller man på cdon får man det til release dato eller før, samtidig som det koster litt mere. Men egentlig mye bedre.

Lenke til kommentar
Fant post logoen på storefornt, men skrev resten... Noen som har bilder av postbil fra alle kanter, fant bare fra ei side, og gjetta på andre sia :p

 

Wuhui, top 100 på mile dragracet jo :p

 

Haha, sikkert kjøpt postlogoen min du da. La ut den fra Golfen min. Gadd ikke legge ut "Vi lever for å levere".

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare kjøpe det i butikken? Blir litt oppgitt når folk hele tiden klager over at de ikke har fått spillet enda.

 

Helt enig! Vil man være sikker på at man har spillet på dagen det blir sluppet bør man møte opp i butikken og kjøpe det på egenhånd. Jeg bestilte det på nett fordi det er et fett for meg om jeg hadde fått det forrige torsdag eller en uke etterpå og i den slengen sparte jeg 200,-.

 

Tipper dere ikke bor så langt unna en Elkjøp/Lefdal/osv butikk. Vær klar over at noen kan bo 2 timer unna slike butikker.

Lenke til kommentar
Selv så liker jeg og drifte med japanske biler, spesielt nissan.

 

Noen biler jeg kan anbefale er: Nissan Skyline R33, S13,S14,S15 og Z serien

 

Har prøvd r33 og s15 men de kom ikke helt i smak, hvertfalt ikke den tuninga jeg prøvde på de. Liker best biler som føles litt tunge og drife. Som feks BMW m3 e46,e92 og m5

Lenke til kommentar
lite gøy at leaderboards har bugs.

 

f100 biler topper listene noen plasser.

som f.eks nissan skyline f100

og fiat abarth f100

 

Rakettbiler er også et problem. Man kan f.eks bygge en sinnssyk Camaro som gjør 350, og som ikke går utenfor klasse B sålenge man ikke oppgraderer dekkene.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til drifte bil og drifte bane? Sliter no jevlig med og få 100,000 drift points med e30ien min :S
Tsukuba short funker bra til drifting. E30 er veldig bra utgangspunkt for bra driftebil, så prøv å tune litt mer. :) Pleier selv å låse diffen på ca. 70%, og bruke bedre stabilisatorstag (anti sway bars), og kanskje "krydre" det litt ekstra med litt negativ camber bak ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...