Sveern Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen som er hypp på litt Datsun dragracing? Lenke til kommentar
brultus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fikk LE fra Elkjøp idag. Hehe. Ble sendt som A-post. Yeah right om det ble sendt sist torsdag...... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 FY FAENS JÆVLA ELKJØPSFAENSKAP!!! Kom ikke noe Forza 3 i dag heller. Det skal de fittene hos Elkjøp få høre!!!!!!!! Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hadde det vært opp til meg skulle alle barnefunksjoner vært borte, mulighet for å bruke kontroller tatt bort, game over funksjon ved kraftig krasj. Har selv et MS-ratt som sluttet å virke. Dessuten var det rattet egentlig ikke noe særlig å skryte av heller... Å knotte bilen rundt bana med tommel og pekefinger er egentlig ikke noe særlig artig; det er ratt som gjelder. Dessuten er det faktisk meningen at man skal bruke ratt i denne typen bilspill... Går og venter på Fanatec-rattet jeg bestilte, som kommer en gang i november... Dumt at disse rattene lages i begrenset opplag og kun er mulige å bestille direkte fra Tyskland så vidt jeg vet. Logitech burde for lengst ha komt med ratt som fungerer på 360 og kan kjøpes fra nærmeste el-forhandler. Burde kunne gått an å totalvrake bilen, ja... Er i grunnen greit med assists, så lenge de kan skrus av. Jeg holder meg langt unna bruken av disse. Men selger spillet bedre som en følge av dette, så kan de kanskje få noen dollar mer i kassa til Forza 4. Endret 28. oktober 2009 av LostinSpace Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hmm, flere enn meg som ikke kommer inn på http://www.forzamotorsport.net nå? Endret 28. oktober 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Elkjøp leverte heldigvis varene idag. Hvor finner man drag races i spillet? Er det forbeholdt multiplayer? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Elkjøp leverte heldigvis varene idag. Hvor finner man drag races i spillet? Er det forbeholdt multiplayer? Trykk på Free Race i starten. Er ikke alle banene som har drag. Endret 28. oktober 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mekka meg skikkelig Datsun Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bare jeg som ikke har fått FM3 fra Elkjip i dag? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bare jeg som ikke har fått FM3 fra Elkjip i dag? Jeg har heller ikke fått det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bra! Eller, er jo ikke bra, men hvertfall ikke bare meg. Sendte en sur mail til Elkjip istad. Håper de er glade for å ha mistet en kunde. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe det i butikken? Blir litt oppgitt når folk hele tiden klager over at de ikke har fått spillet enda. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fordi jeg allerede har bestilt det hos Elkjøp og jeg ikke har råd til å kjøpe det i butikken. Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 hihi scotty, jeg humrer litt for meg selv om dagen selv, stakk innom elkjøp på release dagen og plukket med meg den versjonen jeg ønsket. Men er vel det at de håper de skal få den dagen før som gjør at de heller bestiller via nett, eller er det noen annen grunn til å bestille over nett? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe det i butikken? Blir litt oppgitt når folk hele tiden klager over at de ikke har fått spillet enda. Helt enig! Vil man være sikker på at man har spillet på dagen det blir sluppet bør man møte opp i butikken og kjøpe det på egenhånd. Jeg bestilte det på nett fordi det er et fett for meg om jeg hadde fått det forrige torsdag eller en uke etterpå og i den slengen sparte jeg 200,-. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Fordi jeg allerede har bestilt det hos Elkjøp og jeg ikke har råd til å kjøpe det i butikken. Kan vel spørre mamma eller pappa om å låne litt penger da, og betale tilbake når du tar angrerett på det du bestilte på nett... Endret 28. oktober 2009 av Scotty Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Meh.. Gidder ikke. Det som plager meg er ikke at jeg ikke fikk det på releasedatoen, det tåler jeg mot å spare 300,-, det er bare det at Elkjøp tydeligvis hadde sagt til et par forumbrukere her inne at det ville være hos oss på fredagen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 wtf, får ikke kontakt med servera nå. Kom til å trykke cancel når jeg logga av en server istad, og nå får den ikke kontakt med noen. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Serverne er nede for øyeblikket Ikke særlig man får gjort med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå