Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var jammen på tide at dere som bestilte på elkjøp får spillet ja.

Er glad jeg betalte litt mere og fikk det på release jeg!

 

Noen som vet hvordan man sletter bilder fra forzamotorsport.net?

Står at jeg har fullt, men finner ingen måte jeg kan slette de på...

 

Enig, det er jeg glad for at jeg gjorde også! :)

 

Du sletter de via storefronten inne i spillet.. Det har ihvertfall jeg gjort. Om du sletter de bare lokalt på XBoxen så blir de ikke fjernet fra storefronten.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått det fra Elkjøp idag heller.

Ikke så farlig siden jeg har arbeidskrav jeg heller kan jobbe med, men dårlig av de å si det ble sendt på torsdag. Jeg bestilte en del filmer fra Cdon på søndag, de fikk jeg idag..

 

Huff. Har bare sett gladposter ang. Elkjøp i dag, så var sikkert på at jeg også skulle finne det herlige spillet i postkassen når jeg kommer hjem. Nå ble jeg mer usikker :(

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått det fra Elkjøp idag heller.

Ikke så farlig siden jeg har arbeidskrav jeg heller kan jobbe med, men dårlig av de å si det ble sendt på torsdag. Jeg bestilte en del filmer fra Cdon på søndag, de fikk jeg idag..

 

Huff. Har bare sett gladposter ang. Elkjøp i dag, så var sikkert på at jeg også skulle finne det herlige spillet i postkassen når jeg kommer hjem. Nå ble jeg mer usikker :(

 

Nå skal det sies at jeg ikke bestilte spillet før onsdag kveld eller torsdag morgen (husker ikke nøyaktig når), så dersom du bestilte før kan du sikkert ha fått det idag. Det er ikke det at jeg blir gal av å ikke få det, men de kunne da umulig ha sendt det på torsdag siden jeg fortsatt ikke har fått det.

Lenke til kommentar
litt misfornøyd med spillet.

 

det er altfor mange barnefunksjoner.

og season play suger.

det var bedre i forza2 der man fikk bilrewards etter fullført turnering.

 

Hadde det vært opp til meg skulle alle barnefunksjoner vært borte, mulighet for å bruke kontroller tatt bort, game over funksjon ved kraftig krasj.

 

Men en så hardcore simulator får vi neppe se på konsoll, hvor man gjerne forsøker å nå et så bredt publikum som mulig. Vil man ha det mer realistisk så finnes det gode alternativer på PC. :)

Lenke til kommentar

haha du må være en av de mer tragiske personene jeg har sett i det siste.. Vil du virkelig fjerne muligheten til å bruke en vanlig håndkontroll i spillet? Er du klar over at det er ytterst få som gidder å bruke ekstra penger på å betale for ratt og pedaler, når det bare er et fåtall spill der du får bruk for det, og enda færre der utviklerne har tatt seg god nok tid til at det sitter skikkelig og føles realistisk?

 

Jeg er en fan av realisme selv, men du går faen meg for langt når du krever at de skal BANNLYSE spesifikke kontrollere for bruk i spillet, slik at du kan tilfredstile lysten din til å kjøre bil på en TV skjerm.. Om det er så jævlig viktig at man skal ha ratt og pedaler og ingenting annet så anbefaler jeg deg å kjøpe deg en bil og kjøre som en tulling med den. Da har du til og med realistisk konsekvenser ved å kjøre som en tulling, du slipper også alt dette rewind tullet du preiker om. Krasjer du skikkelig da, så er det over. Var det ikke det du var ute etter?

 

EDIT: Blandt de aller aller første bilene var det faktisk noen som kom med stikke og ikke ratt.

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar
haha du må være en av de mer tragiske personene jeg har sett i det siste.. Vil du virkelig fjerne muligheten til å bruke en vanlig håndkontroll i spillet? Er du klar over at det er ytterst få som gidder å bruke ekstra penger på å betale for ratt og pedaler, når det bare er et fåtall spill der du får bruk for det, og enda færre der utviklerne har tatt seg god nok tid til at det sitter skikkelig og føles realistisk?

 

Jeg er en fan av realisme selv, men du går faen meg for langt når du krever at de skal BANNLYSE spesifikke kontrollere for bruk i spillet, slik at du kan tilfredstile lysten din til å kjøre bil på en TV skjerm.. Om det er så jævlig viktig at man skal ha ratt og pedaler og ingenting annet så anbefaler jeg deg å kjøpe deg en bil og kjøre som en tulling med den. Da har du til og med realistisk konsekvenser ved å kjøre som en tulling, du slipper også alt dette rewind tullet du preiker om. Krasjer du skikkelig da, så er det over. Var det ikke det du var ute etter?

 

EDIT: Blandt de aller aller første bilene var det faktisk noen som kom med stikke og ikke ratt.

okei da , jeg kapitulerer.

det var litt snevert av meg å utestenge de som styrer med kontrolleren.

det neste jeg presterer å si blir vel at kun de med fanatec ratt skal få lov til å spille :)

men barnefunksjonene må bort :)

Lenke til kommentar
Btw, må si jeg koser meg. Bruker kun den Alfa Romeoen du får tidlig i spillet, byttet ut orginal motoren med en 4.7L V8, som senere også har blitt drillet ut til 5.4L og fått en kompressor og noe annet dilldall.

 

Konge spill!

Understyring.com?

http://www.4WD.com

 

okei da , jeg kapitulerer.

det var litt snevert av meg å utestenge de som styrer med kontrolleren.

det neste jeg presterer å si blir vel at kun de med fanatec ratt skal få lov til å spille :)

men barnefunksjonene må bort :)

Hvorfor? Du får jo mer penger for å bare skru de av. Og online kan man jo skru på begrensninger på hvilke hjelpemidler som er tillatt, så jeg ser ikke hvor problemet kommer inn. Er som å fjerne et parti fra valglokalet fordi du ikke vil stemme på de. Det har jo ingenting å si for din del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...