Vertical^ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk LE i posten i dag. Og var på tide! Må si spillet er utrolig underholdende! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det forsent å forhåndsbestille Forza 3 på gamestop, eller er det 30 oktober som er release ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvorfor skal du forhåndsbestille? Det har kommet ut Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 tenkte på bytte inn 2 spill kampanjen demmes.. det gjelder bare ved forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Føler at loadingen på Forza 3 tar litt i det lengste laget. Hvor mye raskere går loadingen visst eg installere spillet på min xbox hardisk? Hvor mangen sec? Tok tiden på Loading uten install og det tok akkurat 50 sec. Skal installere det senere å ta tiden, så skal me se kor store forskjell det er Tok tiden fra Start Race til du kommer til denne menyen rett før du starte løpet. Endret 27. oktober 2009 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Noen som har tatt 100K drift achievementen? Hva slags bil og bane brukte dere? Noen protips? Har installert det til harddisken, og skal teste lastetiden om to sek. edit: tok 22 sekunder å laste Fujimi i free play hot lap, og 30 sekunder å laste den siste i S class world tour (husker ikke hva banen heter) i season play. Xp3ri3nZ: Bruker driveline for bremsing, manuell uten kløtsj, og ABS, men skal skru av ABS-en om ikke så lenge. Slå av stabilitetskontroll-saken ihvertfall, og så kan du forsøke uten antispinn etter hvert når du blir bedre (dog, kan være lurt å beholde den på i verstingbilene). Semi-automatisk girkasse synes jeg du også kan bruke Endret 27. oktober 2009 av raid2 Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvilke Assist bruker dere?? Eg har på alt uten om Auto Brake OFF og så har eg justert litt på pilen, Show red arrow when to brake - Og så må eg ha Automatgir blir dette får pinglete tro? I begynnelsen brukte eg Auto Brake men da ble det får lett og fekk ikke samme fealingen. Så nå lurer eg på om eg skal slå av flere assist blir kjøreopplevelsen bedre da tro? Hva syns dere? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det slipt ut på gamestop, eller holder de på med forhåndsbestilling der frem til 30 oktober ? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 slå alt AV Er ikke hardcore gamer på racing spill! Har nesten begynnt å spille bilspill etter eg fikk consol. Før det så gjekk det i carmegeddon eller hva det nå hetter, får mangen år tilbake! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 slå alt AV Ikke er like gode som deg. Selv så bruker jeg bare ABS når jeg kjører 4x4 og FWD, og RWD bruker jeg Antispinn i løp Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eg sliter litt i svingene sklir ut av banen må ta rewind 100 ganger! Når er du lurt og bruke Bremse og når er det lurt og bruke Håndbrekk? Håper noen dyktige sjøfører kan komme med noen guidlines Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hohoh, bror + kompis lurte meg godt i dag. Kom hjem fra utplasseringa og der lå pakka mi framme. Kjente på pakka først, kjentes ut som den vanlige versjonen av spillet og trodde lefdal hadde gått på en glipp, men ikke så farlig siden jeg kunne spille det i dag. Men når jeg åpner pakka så ligger en DVD med plasten på, da kom det ukvemsord og vredes-skrik fra meg, så kommer bror og kompis inn på rommet i halvt latterkrampe med forza 3 i handa. Satan så bra det er så langt, LANGT bedre en 2ern. Men må si achivementesene er latterlig enkle å få tak i, burde være en utfordring, men fikk jo 100g etter 20 minutter spillt. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Føler at loadingen på Forza 3 tar litt i det lengste laget. Hvor mye raskere går loadingen visst eg installere spillet på min xbox hardisk? Hvor mangen sec? Tok tiden på Loading uten install og det tok akkurat 50 sec. Skal installere det senere å ta tiden, så skal me se kor store forskjell det er Tok tiden fra Start Race til du kommer til denne menyen rett før du starte løpet. Ok tok tiden etter eg hadde installert det på hardiskk! Og gjett om det var forskjell! Med Disc 50 Sec med disc og 24 sec med hardiskk! Deiligt! Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Daily Drifter har rett. Det er bombesikkert. Skru samtlige av dem AV fra start, istedet for å ta den lette utveien. Se på det slik: Enten kjører du bilen, eller så kjører bilen deg. Assistsene er bare unødvendig luksus. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eg sliter litt i svingene sklir ut av banen må ta rewind 100 ganger! Når er du lurt og bruke Bremse og når er det lurt og bruke Håndbrekk? Håper noen dyktige sjøfører kan komme med noen guidlines Du har nok altfor høy fart Brems godt ned FØR svingen, hvis du har på kjørelinje så bremser du til den såvidt er synlig gul før du går inn i svingen. Og prøv å hold deg PÅ streken både før og under svinging. Og gassen kan du slippe/moderere litt mens du svinger. Håndbrekket kan du stort sett holde deg unna. Selv bruker jeg bare håndbrekket hvis jeg ønsker å tvinge sleng på bilen (noen ganger er sidelengs den raskeste måten ) og i enkelte tilfeller hvis bilen understyrer kraftig midt i en sving. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aaaaha tusen takk gjekk opp en lys får meg der! Takker Lenke til kommentar
freke Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det slipt ut på gamestop, eller holder de på med forhåndsbestilling der frem til 30 oktober ? Hvorfor skulle de drive med forhåndsbestilling når spillet har kommet ut? Det kom ut i forrige uke. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 slå alt AV Ikke er like gode som deg. Selv så bruker jeg bare ABS når jeg kjører 4x4 og FWD, og RWD bruker jeg Antispinn i løp da kan du vell heller sette motstanderene på easy? Assists dreper jo gleden av og kjøre bil. Akkurat som antispinn/skrens dreper gleden med og kjøre bakhjulstrekk på vinteren Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hæh er det noen som gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå