The Walking Dead Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hva er den beste bilen av de dritt bilene til å begynne med. (helt i begynnelsen) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ford Fiesta! Har oppgradert den til 4x4 og ca 400hester. Morsom bil Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ford Fiesta! Har oppgradert den til 4x4 og ca 400hester. Morsom bil Kan man oppgradere alle de små førstebilene med 4WD eller er det bare utvalgte? Isåfall, ser man hvilke det er før man velger de? Ja, jeg er en av de som venter på spillet fra ELkjøp. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Bare skal legge til meg selv i den lange rekken med folk som har bestilt LE edition fra Elkjøp. Jeg fikk også mail torsdag den 22 om at den var sendt, men ble skuffet i dag også.. Nå ser jeg ihvertfall at noen begynner å få spillene sine, så håper virkelig at jeg er heldigere i morgen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Ford Fiesta! Har oppgradert den til 4x4 og ca 400hester. Morsom bil kom med innspill om de andre bilene også, (de us bilene glemmer vi). bilene fra vip pakken må jeg vel kjøpe uansett selv om de er lastet ned? konklusjon om forhåndsbestilling fra lefdal og elkjøp. drit i det og kjøp de heller på elkjøp (fysisk butikk) på releasedato. Endret 27. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 valgte Fiesta fordi det er en liten bil (drittbil) som jeg egentlig ikke liker. Men det er litt kult og ha en såppas rå motor i en så liten bil. Har ikke prøvd de andre bilene, husker egentlig ikke hva jeg kunne velge i heller Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Var det ikke slik at man fikk med en bonusbil (eller 2?) om man forhåndsbestilte hos Lefdal eller Elkjøp? Noen som har fått den, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Tror du får den med LE-edition uansett om du har forhåndsbestilt eller ei EDIT: Bestilte LE fra Lefdal i går kveld. Det er sendt og de garanterer at jeg har det senest på torsdag Endret 27. oktober 2009 av Andey- Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tromsø sentrum, fikk LE fra Elkjøp idag. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg fikk også fra elkjøp idag, men jeg brydde meg ikke særlig når jeg har den vanlige versjonen uansett. Blir rett i retur med LE-versjon. Men det har ikke blitt trukket noen penger fra kortet? Har jeg fått det gratis da eller? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hvor er totaltid leaderboards? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 I alle dager da, ikke kommet noe i dag heller. Er grenser på hvor lenge jeg skal vente på spillet også da. Elkjøp skal ikke få så veldig mye mer penger av meg etter dette. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ford Fiesta! Har oppgradert den til 4x4 og ca 400hester. Morsom bil kom med innspill om de andre bilene også, (de us bilene glemmer vi). bilene fra vip pakken må jeg vel kjøpe uansett selv om de er lastet ned? konklusjon om forhåndsbestilling fra lefdal og elkjøp. drit i det og kjøp de heller på elkjøp (fysisk butikk) på releasedato. Spaceworld=100 kroner billigere, tro det eller ei! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ford Fiesta! Har oppgradert den til 4x4 og ca 400hester. Morsom bil kom med innspill om de andre bilene også, (de us bilene glemmer vi). Jeg valgte Citroen C4 VTS. Spiller fint liten rolle hvilken du velger. Er bare 1 cup før du går opp i level og får en ny bil uansett. Har ikke brukt den siden heller. Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Betryggende å se at noen har fått LE fra Elkjøp i det minste. Kommer det ikke i morgen er jeg ikke ansvarlig for mine handlinger... Second that :/ Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk fra Elkjøp selv i dag.. Min råeste bil hittil.. Fiesta 4wd rs200. Ca 600gamp.. RÅ sak Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Betryggende å se at noen har fått LE fra Elkjøp i det minste. Kommer det ikke i morgen er jeg ikke ansvarlig for mine handlinger... Second that :/ +1 Lenke til kommentar
JV Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Betryggende å se at noen har fått LE fra Elkjøp i det minste. Kommer det ikke i morgen er jeg ikke ansvarlig for mine handlinger... Second that :/ +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå