SaReX Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jeg fikk IKKE fra elkjøp idag, latterlig! Er flau på elkjøp sine vegne. Når jeg får spillet har det blitt gammelt :-P Forhåndsbestilling, mer Etterbestilling! Men siden noen har fått idag fra Elkjøp/Lefdal, regner jeg med å få i morgen :-) Endret 27. oktober 2009 av SaReX Lenke til kommentar
experten Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk min LE fra Elkjøp i dag jeg også Når ble din sendt da? Jeg bor også i Trondheim og min ble liksom sendt på torsdag kl 15:00. Har ikke fått noe i dag. Rart, sendt akkurat likt som min. Bestilte 9. Oktober Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 fikk melding i GÅR om at spillet var sendt fra lefdal, da har de altså bare jugd.... søplefirma som aldri skal få noe penger av meg igjen Kanskje du har spillet neste uke da Min var sendt torsdag forrige uke! Lenke til kommentar
dataman Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 fikk melding i GÅR om at spillet var sendt fra lefdal, da har de altså bare jugd.... søplefirma som aldri skal få noe penger av meg igjen Kanskje du har spillet neste uke da Min var sendt torsdag forrige uke! Min ble sendt fra Lefdal forrige Onsdag, da har du sikkert din imorra. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Der lå Forza LE i postkassa endelig! Uholdbar leveringstid til tross, dette var litt av en ekslusiv pakke Går det fint å spille dette fra harddisken? står ikke noe om det bak på boksen? Ja det går helt fint! Putt i CD #1 og installer. Så start spillet. Du får beskjed om å sette inn CD #2 når du starter. For å få de add-on sakene så er det det vanlige med "Redeem code" osv. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Der lå Forza LE i postkassa endelig! Uholdbar leveringstid til tross, dette var litt av en ekslusiv pakke Går det fint å spille dette fra harddisken? står ikke noe om det bak på boksen? Ja det går helt fint! Putt i CD #1 og installer. Så start spillet. Du får beskjed om å sette inn CD #2 når du starter. For å få de add-on sakene så er det det vanlige med "Redeem code" osv. Bare ikke legg inn DVD #2 slik som du gjør med nr 1, da blir det surr. Holdt på å klikke i vater når ingenting funka selv Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 ^ Gjorde samme feil selv. Latterlig irriterende når man klør etter å spille Lenke til kommentar
dataman Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Der lå Forza LE i postkassa endelig! Uholdbar leveringstid til tross, dette var litt av en ekslusiv pakke Går det fint å spille dette fra harddisken? står ikke noe om det bak på boksen? Ja det går helt fint! Putt i CD #1 og installer. Så start spillet. Du får beskjed om å sette inn CD #2 når du starter. For å få de add-on sakene så er det det vanlige med "Redeem code" osv. Der lå Forza LE i postkassa endelig! Uholdbar leveringstid til tross, dette var litt av en ekslusiv pakke Går det fint å spille dette fra harddisken? står ikke noe om det bak på boksen? Ja det går helt fint! Putt i CD #1 og installer. Så start spillet. Du får beskjed om å sette inn CD #2 når du starter. For å få de add-on sakene så er det det vanlige med "Redeem code" osv. Bare ikke legg inn DVD #2 slik som du gjør med nr 1, da blir det surr. Holdt på å klikke i vater når ingenting funka selv Takk for svar, nå blir det Honda Jazz(Fit) for alle penga :!: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Min kom i postkassa mi i Steinkjer idag, så de i Trondheim burde da ha fått det idag også. Bor i Trondheim for øyeblikket, så må likevel vente til helga med å spille=/ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Trondheim her, ikke mottatt i dag heller fra Elkjøp. Imponert. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 fikk fra lefdal idag. helt utrolig. harstad. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Fikk ikke fra Elkjøp i dag heller, kjørte etter postmannen og pressa han til å bremse ned, han hadde vært hos meg og hadde ingen pakke. Oppegård - Akershus. Endret 27. oktober 2009 av ProXhimo Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 FIkk ikke fra Elkjøp i dag heller, kjørte etter postmannen og pressa han til å bremse ned, han hadde vært hos meg og hadde ingen pakke. Oppegård - Akershus. Hahaha, ser det for meg Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 FIkk ikke fra Elkjøp i dag heller, kjørte etter postmannen og pressa han til å bremse ned, han hadde vært hos meg og hadde ingen pakke. Oppegård - Akershus. Hahaha, ser det for meg Du skulle bare vist, skulle sett øynene til postmannen når han fortalte meg at han ikke hadde noe til meg. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk ikke fra Elkjøp i dag heller, kjørte etter postmannen og pressa han til å bremse ned, han hadde vært hos meg og hadde ingen pakke. Oppegård - Akershus. Denne mannen må helt klart få sitt eksemplar før han blir enda mer aggressiv i trafikken. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk ikke fra Elkjøp i dag heller, kjørte etter postmannen og pressa han til å bremse ned, han hadde vært hos meg og hadde ingen pakke. Oppegård - Akershus. Denne mannen må helt klart få sitt eksemplar før han blir enda mer aggressiv i trafikken. Ja, hadde jeg hatt Forza i går hadde jeg ikke ødelagt den ene felgen med kontrasleng under driften min på veien ! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk ikke fra Elkjøp i dag heller, kjørte etter postmannen og pressa han til å bremse ned, han hadde vært hos meg og hadde ingen pakke. Oppegård - Akershus. Sunn oppførsel. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Betryggende å se at noen har fått LE fra Elkjøp i det minste. Kommer det ikke i morgen er jeg ikke ansvarlig for mine handlinger... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk ikke fra Elkjøp i dag heller, kjørte etter postmannen og pressa han til å bremse ned, han hadde vært hos meg og hadde ingen pakke. Oppegård - Akershus. Sunn oppførsel. Skulle bare spørre om han kanskje hadde glemt noe. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Skulle bare spørre om han kanskje hadde glemt noe. Jeg så for meg en skikkelig biljakt etter postbudet, og en vettskremt postmann som aldri tør å ta den samme ruta igjen. Litt livlig fantasi i dag. Endret 27. oktober 2009 av Pellick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå