Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt kjøring med Forza Norway i går. Ikke en så alt for bra start på løpet :p

Hehe, artig å se seg selv på disse filmene som blir lagt ut her! Fikk med meg den rullinga ja når jeg kjørte forbi! :p Kjører gjerne i kveld også, men jobber overtid til åtte, og tar 35 minutter å kjøre hjem! :( Men da er jeg på! :)

Lenke til kommentar
Gledelig nyhet til alle som har bestilt hos Lefdal. Jeg fikk det fra dem i dag. Pakken er sendt som a-post så den kan ikke ha vært sendt på onsdag.

Jesus jeg håper dette gjelder for Ekjøpkundene også!

Edit: Fikk akkurat melding fra fruen med beskjed om at det ikke lå noe fra Elkjip i postkassen i dag heller :(

Endret av JV
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hva Elkjøp og Lefdal driver med. Absoluttspill.no hadde jo leveringssvikt så de hadde ikke spillet på lager før den 23. oktober, men jeg hadde alikevell spillet den 24. oktober...

Edit: WUUUUHUUU 1337 innlegg :D Holdt på å poste et til og, nesten så jeg ødela det :p

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Bestilte LE fra lefdal pga god pris. Men kjøpte standart utgave da jeg fant ut at det var tilgjengelig på coop lade flere dager før lansering. LE går rett tilbake til lefdal.

Noen som mailet kvittering på forhåndsbestilling til turn 10 som har fått noe tilbake? Man skulle vel få noen koder, men jeg har ikke fått noe som helst.

Lenke til kommentar

Dro til Platekompaniet i går og kjøpte spillet, og jeg må si at jeg har fått et VELDIG bra første inntrykk!

Men lurer på en ting, er det bare jeg som lever på bilene jeg får eller kjøper dere biler? Jeg har bare kommet gjennom første sesong og har vel begynt på klasse C nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...