Wiciwato Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det noen butikker som har fått inn LE? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg ringte Elkjøp just nå. De sa at pakken var sendt, men det så ut som om det var noen forsinkelser!!?? På meg hørtes det ut som om at han viste hva som var "feil" men ville ikke si det. Han sa også at mange hadde ringt om dette :!: Btw, Er det noen her med LE som kan bekrefte om spillet som er i esken er plombert og ser ut som et helt vanlig innpakket spill? Jeg tenkte kanskje det var mulig å stikke på elkøp og kjøpe spillet, for så og bruke angrefristen og levere inn det som lå i LE esken, så fremt de er like. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ingenting fra elkjøp idag også, er så oppgitt at jeg ikke bryr meg engang. Det får komme når det kommer.... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Blir enda deiligere å sette seg foran TV-en når det først kommer da, må prøve å se positivt på det selv om Elkjip og Lefdahl dummer seg ut. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Burde hvertfall vært mulig å spore pakken nå... Damn u elkjip! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Brev kan ikke spores. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda? Ikke kommet en dritt til meg heller. Begynner å tvile på om Elkjøp i det hele tatt har sendt spillet. Verken pakke eller brevpost skal ta så lang tid. Ble jo sendt på torsdagen. Men "godt" å vite at det er flere som ikke har fått det. Bare ikke jeg som er uheldig. Endret 26. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Brevpost burde jo gå relativt fort. Har bestilt sesongbokser fra cdon og platekompaniet før. Sesongbokser er jo ganske breie og store også. Og det tok ikke mer enn 2 dager og motta det. Dårlig av Eljkøp Endret 26. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har heller ikke fått fra Elkjøp eller Lefdal. Bestilte på begge steder, skulle ha 2 spill. Begge blir returnert på angrefrist når de kommer, for dette er rett og slett for dårlig! Fikk tak i de i butikk i stedet. Håper de leser denne tråden og forbereder seg til storartet returnering av spill fra kundene sine Sendt som B-post maybe? Lenke til kommentar
R0OT Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Venter også på LE fra elkjøp som var sendt på Torsdag. Må være sendt som B-post som tar 3-5 virkedager. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vet om noen steder i bodø eller oslo-regionen som fortsatt har LE-versjonen? Veeeeeldig interessert! Lenke til kommentar
Dwalker Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Må bare applaudere Elkjøp / Posten som enda ikke har klart å få sendt meg forza3 LE. Fikk fanatec ratt og pedaler i dag som blei sendt fra Kina for 1 uke siden. Ikke noe som er mer surt enn å ikke få spille Forza 3 da. Blir 1 stk irritert person om det ikke dukke opp i morgen. Elkjøp skal nok få se langt etter mine penger i framtiden Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg ringte Elkjøp just nå. De sa at pakken var sendt, men det så ut som om det var noen forsinkelser!!?? På meg hørtes det ut som om at han viste hva som var "feil" men ville ikke si det.Han sa også at mange hadde ringt om dette :!: Btw, Er det noen her med LE som kan bekrefte om spillet som er i esken er plombert og ser ut som et helt vanlig innpakket spill? Jeg tenkte kanskje det var mulig å stikke på elkøp og kjøpe spillet, for så og bruke angrefristen og levere inn det som lå i LE esken, så fremt de er like. Nei, coveret til spillet inni LE pakka er helt uten de Xbox 360 logoene og helt svart bak. Samme bilde av Audien foran da. Ikke noe strekkode heller. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Men hvis du kjøper LE, så kan du kanskje gjøre det slik du nevner, Knugo... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Var å kjøpte den vanlige versjonen på Elkjøp for 399 istad. Trenger ikke minnepenn uansett. MEN! når jeg kommer hjem, hva skjer da? JO! Red rings of death! Er det overhodet mulig?! Satans altså. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Var å kjøpte den vanlige versjonen på Elkjøp for 399 istad. Trenger ikke minnepenn uansett. MEN! når jeg kommer hjem, hva skjer da? JO! Red rings of death! Er det overhodet mulig?! Satans altså. Sorry for at jeg ler. Egentlig litt tragikomisk. Men, synd da, da må jo du vente enda noen uker med å spille. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Var å kjøpte den vanlige versjonen på Elkjøp for 399 istad. Trenger ikke minnepenn uansett. MEN! når jeg kommer hjem, hva skjer da? JO! Red rings of death! Er det overhodet mulig?! Satans altså. Sorry for at jeg ler. Egentlig litt tragikomisk. Men, synd da, da må jo du vente enda noen uker med å spille. Vet ikke om jeg gidder å gjøre noe med det egentlig. Kanskje jeg bare skal la forza ligge og støve ned sammen med xboxen.. Satans microsoft og elkjøp. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Eventuelt utnytt Elkjøp mer! Kjøp en ny Xbox, og lever den tilbake på 30-dagers returordningen. Du har den gamle tilbake innen det, sikkert Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Eventuelt utnytt Elkjøp mer! Kjøp en ny Xbox, og lever den tilbake på 30-dagers returordningen. Du har den gamle tilbake innen det, sikkert Kan jeg levere den tilbake på 30-dagers returen etter jeg har brukt den da? Ja, det kan jeg jo. Det gjelder jo bare spill og film som har brutt emballasje som ikke kan returneres. Men kanskje jeg kan få en ny xbox fra elkjøp med det samme jeg leverer inn den gamle? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tror jeg neppe, men om du kjøper en ny - pakker den forsiktig opp (du trenger jo bare konsollen, ikke alt tilbehøret som også følger med), pakker den forsiktig ned igjen og leverer den innen 30 dager får du hver krone tilbake. Anbefaler forøvrig å levere den rett til Microsoft, det går mye raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå