Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda?

^2, venter på det selv.

Var nettopp i postkassa.. Hadde fått noen varer som jeg bestilte fra Usa på torsdagen, men varer fra Elkjøp som visstnok ble sendt torsdags kveld, nopp..

Hvor bor du?!

Ahh, dø Elkjløp, DØ!

Indre Østfold, Kallak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^2, venter på det selv.

Var nettopp i postkassa.. Hadde fått noen varer som jeg bestilte fra Usa på torsdagen, men varer fra Elkjøp som visstnok ble sendt torsdags kveld, nopp..

Hvor bor du?!

Ahh, dø Elkjløp, DØ!

Indre Østfold, Kallak.

Kanskje håp for en som bor rett utenfor Oslo, håper på det!

Endret av ProXhimo
Lenke til kommentar
Hehe, festlig! Tenkte på politi jeg og, men tenkte det var litt mindre vanlig med ambulanse :p

Burde jo hatt ambulanse-design på en SUV, de ser litt mer sykebilaktige ut. F.eks Mercedesen. :)

Yup. Det kommer, må bare gidde å kjøpe den. Har lagret designet som vinylgrupper, så det skal ikke bli noe problem :p

Lenke til kommentar

Postbudet var her for en halv time siden, men ikke en dritt fra elkjøp :mad: Sendte en mail på lørdag der jeg spurte hva som hadde skjedd, og fikk til svar i dag: "Dette spillet ble sendt til deg den 10/10 fra vårt hovedlager i Sverige. Ettersom den ble sendt såpass tidlig skal denne kunne ankomme deg ved utgivningsdagen i Norge.

Om du ikke har mottatt spillet innen et par dager, vennligst ta kontakt slik at vi da kan få sendt ut et nytt et samt etterlyst ditt gamle."

Spillet ble altså sendt for 16 dager!!! siden, og jeg svarte med en gang at jeg forlangte at de sendte et nytt eks. omgående.

Lenke til kommentar

Postbudet var her for en halv time siden, men ikke en dritt fra elkjøp :mad: Sendte en mail på lørdag der jeg spurte hva som hadde skjedd, og fikk til svar i dag: "Dette spillet ble sendt til deg den 10/10 fra vårt hovedlager i Sverige. Ettersom den ble sendt såpass tidlig skal denne kunne ankomme deg ved utgivningsdagen i Norge.

Om du ikke har mottatt spillet innen et par dager, vennligst ta kontakt slik at vi da kan få sendt ut et nytt et samt etterlyst ditt gamle."

Spillet ble altså sendt for 16 dager!!! siden, og jeg svarte med en gang at jeg forlangte at de sendte et nytt eks. omgående.

Var i postkassen nettopp og der lå det bare reklame! Noe som har sviktet i markedsavdelingen??

Lenke til kommentar
Begynner å bli veldig glad for at jeg fikk tak i LE på lørdag i butikk, selv om jeg venter på det fra Lefdal. Uholdbar leveringstid.

Fikk leveringsbekreftelse fra lefdal forrige Torsdag at varen ble sendt den 21. Oktober, og nå er det den 26. Nesten så jeg vil ha pengene mine tilbake. Den gode prisen forsvarer ikke elendig leveringstid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...