Wrasko Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda? ^2, venter på det selv. Var nettopp i postkassa.. Hadde fått noen varer som jeg bestilte fra Usa på torsdagen, men varer fra Elkjøp som visstnok ble sendt torsdags kveld, nopp.. Hvor bor du?! Ahh, dø Elkjløp, DØ! Indre Østfold, Kallak. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skulle ønske de kunne lagt til litt mer røyk, særlig i drifting. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda? ^2, venter på det selv. Var nettopp i postkassa.. Hadde fått noen varer som jeg bestilte fra Usa på torsdagen, men varer fra Elkjøp som visstnok ble sendt torsdags kveld, nopp.. Hvor bor du?! Ahh, dø Elkjløp, DØ! Indre Østfold, Kallak. Kanskje håp for en som bor rett utenfor Oslo, håper på det! Endret 26. oktober 2009 av ProXhimo Lenke til kommentar
JV Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Om jeg ikke har fått det fra Elkjøp i dag blir jeg virkelig irritert. Har godtatt at den ikke kom i helga pga. at det var så billig, men den BØR kunne komme i dag! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe, festlig! Tenkte på politi jeg og, men tenkte det var litt mindre vanlig med ambulanse Burde jo hatt ambulanse-design på en SUV, de ser litt mer sykebilaktige ut. F.eks Mercedesen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe, festlig! Tenkte på politi jeg og, men tenkte det var litt mindre vanlig med ambulanse Burde jo hatt ambulanse-design på en SUV, de ser litt mer sykebilaktige ut. F.eks Mercedesen. Yup. Det kommer, må bare gidde å kjøpe den. Har lagret designet som vinylgrupper, så det skal ikke bli noe problem Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda? Postbudet var her for en halv time siden, men ikke en dritt fra elkjøp Sendte en mail på lørdag der jeg spurte hva som hadde skjedd, og fikk til svar i dag: "Dette spillet ble sendt til deg den 10/10 fra vårt hovedlager i Sverige. Ettersom den ble sendt såpass tidlig skal denne kunne ankomme deg ved utgivningsdagen i Norge. Om du ikke har mottatt spillet innen et par dager, vennligst ta kontakt slik at vi da kan få sendt ut et nytt et samt etterlyst ditt gamle." Spillet ble altså sendt for 16 dager!!! siden, og jeg svarte med en gang at jeg forlangte at de sendte et nytt eks. omgående. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skulle ønske de kunne lagt til litt mer røyk, særlig i drifting. Enig i denne! Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kanskje håp for en som bor rett utenfor Oslo, håper på det! Bor da kun 1 time unna selv.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 jepp fjerna all røyken ser det ut som :/ , i fm2 hvis jeg hadde fullt jag så bilen nesten ingenting og måtte drifte i blinde mot røyken, dette funker ikke nå Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ny konkurranse på www.forzanorway.net Det er no lagt ut ein ny spanande konkurranse på www.forzanorway.net. Du treng som vanleg ikkje registrere deg nokon stad for å væra med. Alt du treng er Forza Motorsport 3, og litt kreativitet. Det blir som vanleg flotte premiar til vinnaren/vinnarane! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skulle ha kommet en patch med mere røyk ja :/ Lenke til kommentar
dataman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda? Postbudet var her for en halv time siden, men ikke en dritt fra elkjøp Sendte en mail på lørdag der jeg spurte hva som hadde skjedd, og fikk til svar i dag: "Dette spillet ble sendt til deg den 10/10 fra vårt hovedlager i Sverige. Ettersom den ble sendt såpass tidlig skal denne kunne ankomme deg ved utgivningsdagen i Norge. Om du ikke har mottatt spillet innen et par dager, vennligst ta kontakt slik at vi da kan få sendt ut et nytt et samt etterlyst ditt gamle." Spillet ble altså sendt for 16 dager!!! siden, og jeg svarte med en gang at jeg forlangte at de sendte et nytt eks. omgående. Var i postkassen nettopp og der lå det bare reklame! Noe som har sviktet i markedsavdelingen?? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Begynner å bli veldig glad for at jeg fikk tak i LE på lørdag i butikk, selv om jeg venter på det fra Lefdal. Uholdbar leveringstid. Lenke til kommentar
dataman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Begynner å bli veldig glad for at jeg fikk tak i LE på lørdag i butikk, selv om jeg venter på det fra Lefdal. Uholdbar leveringstid. Fikk leveringsbekreftelse fra lefdal forrige Torsdag at varen ble sendt den 21. Oktober, og nå er det den 26. Nesten så jeg vil ha pengene mine tilbake. Den gode prisen forsvarer ikke elendig leveringstid. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har ikke fått fra Lefdal her heller. Det er rett og slett ALT ALT ALT AAAAAALLLTTTT for dårlig. Skal i alle fall ikke handle der mer. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Fortsatt ingenting i posten. Nå er jeg dritt lei. Kanskje håp for en som bor rett utenfor Oslo, håper på det! Bor da kun 1 time unna selv.. Jeg bor 40 min unna lageret... Endret 26. oktober 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg fikk fra Lefdal sist Lørdag, altså 1 dag forsinket. Rart at dere fortsatt ikke har fått det? Jeg bor i Trondheim, men tror ikke det har noe å si... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Min ble sendt torsdag forrige uke. I dag er det mandag, posten har vært her for siste gang i dag, og har ennå ikke mottatt spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå