Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er kult nok det da. :wee: Men det hadde vært win om man kunne puttet en Supra-motor i en Yaris elns. :p

Da hadde vel Yarisen krepert eller noe vil jeg tro :p (?)

faktisk så er det ikke så usansynlig at det funker. du kan nemlig oppgradere motor på de fleste bilene, men du er låst til motorer fra samme merke, dvs at en toyota yaris kan få en motor fra en toyota supra.

men jeg har ikke yaris, så jeg har ikke noen planer om å kjøpe den bare for å se om det funker.

men jeg har ford fiestaen, med RS200 motoren ;) med litt extra modifikasjoner så tar den veyronen på drag på alle lengder. (dvs 1/4, 1/2 og 1 mile)

Lenke til kommentar
Er kult nok det da. :wee: Men det hadde vært win om man kunne puttet en Supra-motor i en Yaris elns. :p

faktisk så er det ikke så usansynlig at det funker. du kan nemlig oppgradere motor på de fleste bilene, men du er låst til motorer fra samme merke, dvs at en toyota yaris kan få en motor fra en toyota supra.

men jeg har ikke yaris, så jeg har ikke noen planer om å kjøpe den bare for å se om det funker.

men jeg har ford fiestaen, med RS200 motoren ;) med litt extra modifikasjoner så tar den veyronen på drag på alle lengder. (dvs 1/4, 1/2 og 1 mile)

Hvordan fikk jeg Corvette-motor i Vauxhallen min da? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Laga meg driftevogn nå; Monaro VXR med Corvette C5 motoren og race-understell. *teste*

Vauxhall Monaro var en gjenganger under drifting på 2'ern. :D

[img ]http://img261.imageshack.us/img261/2936/monaro.jpg[/img]

Tror det må være den beste bilen å bruke til sånt av alle stock-bilene i Forza. Og når den moddes blir den jo bare bedre :D

Uten tvil! Den får litt konkurranse av TVR Sagaris, men den når ikke helt opp.

edit: I 2'ern var den veldig driftevillig som stock, men merker at pga oppdatert fysikkmotor trenger den litt tuning for å være like villig. Fortsatt flott bil da :)

Endret av uTukt
Lenke til kommentar
Uten tvil! Den får litt konkurranse av TVR Sagaris, men den når ikke helt opp.

edit: I 2'ern var den veldig driftevillig som stock, men merker at pga oppdatert fysikkmotor trenger den litt tuning for å være like villig. Fortsatt flott bil da :)

Definitivt en av mine toppkandidater til personlig eie om jeg kommer meg til et land der avgiftene ikke tar drepen på meg, ja :)

On another note: der fikk jeg en Audi R8 og gitt! Og i den er det faktisk mulig å få inn turbodieselen audi vant Le Mans med :D

red: Utrolig gøy å lage monsterbiler av relativt gråe biler. Datsun med skyline-motor på gang her!

Endret av edge
Lenke til kommentar

Yaris har ikke mulighet for bytte av motor. Bare drivetrain og aspiration :)

Lenke til kommentar
Yaris har ikke mulighet for bytte av motor. Bare drivetrain og aspiration :)

...og bra er det, spør du meg. Ville vært fælt å gjort skam på Supra ved å stappe samme motor nedi den lille risboksen der, i.o.m. at Supra er det beste som har trillet ut av Toyota-fabrikken. Yaris er det ikke.

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda?

^2, venter på det selv.

Var nettopp i postkassa.. Hadde fått noen varer som jeg bestilte fra Usa på torsdagen, men varer fra Elkjøp som visstnok ble sendt torsdags kveld, nopp..

Endret av Wrasko
Lenke til kommentar
Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda?

^2, venter på det selv.

Var nettopp i postkassa.. Hadde fått noen varer som jeg bestilte fra Usa på torsdagen, men varer fra Elkjøp som visstnok ble sendt torsdags kveld, nopp..

Hvor bor du?!

Ahh, dø Elkjløp, DØ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...