KKake Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan man bytte motor på tvers av bilmodeller og bilmerker i FM3? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan man bytte motor på tvers av bilmodeller og bilmerker i FM3? Nja. Er enkelte motorer man kan putte inn i enkelte biler.. etter det jeg har fått med meg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er kult nok det da. Men det hadde vært win om man kunne puttet en Supra-motor i en Yaris elns. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Da hadde vel Yarisen krepert eller noe vil jeg tro (?) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Laga meg driftevogn nå; Monaro VXR med Corvette C5 motoren og race-understell. *teste* Vauxhall Monaro var en gjenganger under drifting på 2'ern. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Laga meg driftevogn nå; Monaro VXR med Corvette C5 motoren og race-understell. *teste* Vauxhall Monaro var en gjenganger under drifting på 2'ern. [img ]http://img261.imageshack.us/img261/2936/monaro.jpg[/img] Tror det må være den beste bilen å bruke til sånt av alle stock-bilene i Forza. Og når den moddes blir den jo bare bedre Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er kult nok det da. Men det hadde vært win om man kunne puttet en Supra-motor i en Yaris elns. Da hadde vel Yarisen krepert eller noe vil jeg tro (?) faktisk så er det ikke så usansynlig at det funker. du kan nemlig oppgradere motor på de fleste bilene, men du er låst til motorer fra samme merke, dvs at en toyota yaris kan få en motor fra en toyota supra. men jeg har ikke yaris, så jeg har ikke noen planer om å kjøpe den bare for å se om det funker. men jeg har ford fiestaen, med RS200 motoren med litt extra modifikasjoner så tar den veyronen på drag på alle lengder. (dvs 1/4, 1/2 og 1 mile) Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er kult nok det da. Men det hadde vært win om man kunne puttet en Supra-motor i en Yaris elns. Da hadde vel Yarisen krepert eller noe vil jeg tro (?) faktisk så er det ikke så usansynlig at det funker. du kan nemlig oppgradere motor på de fleste bilene, men du er låst til motorer fra samme merke, dvs at en toyota yaris kan få en motor fra en toyota supra. men jeg har ikke yaris, så jeg har ikke noen planer om å kjøpe den bare for å se om det funker. men jeg har ford fiestaen, med RS200 motoren med litt extra modifikasjoner så tar den veyronen på drag på alle lengder. (dvs 1/4, 1/2 og 1 mile) Hvordan fikk jeg Corvette-motor i Vauxhallen min da? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Laga meg driftevogn nå; Monaro VXR med Corvette C5 motoren og race-understell. *teste* Vauxhall Monaro var en gjenganger under drifting på 2'ern. [img ]http://img261.imageshack.us/img261/2936/monaro.jpg[/img] Tror det må være den beste bilen å bruke til sånt av alle stock-bilene i Forza. Og når den moddes blir den jo bare bedre Uten tvil! Den får litt konkurranse av TVR Sagaris, men den når ikke helt opp. edit: I 2'ern var den veldig driftevillig som stock, men merker at pga oppdatert fysikkmotor trenger den litt tuning for å være like villig. Fortsatt flott bil da Endret 25. oktober 2009 av uTukt Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Uten tvil! Den får litt konkurranse av TVR Sagaris, men den når ikke helt opp.edit: I 2'ern var den veldig driftevillig som stock, men merker at pga oppdatert fysikkmotor trenger den litt tuning for å være like villig. Fortsatt flott bil da Definitivt en av mine toppkandidater til personlig eie om jeg kommer meg til et land der avgiftene ikke tar drepen på meg, ja On another note: der fikk jeg en Audi R8 og gitt! Og i den er det faktisk mulig å få inn turbodieselen audi vant Le Mans med red: Utrolig gøy å lage monsterbiler av relativt gråe biler. Datsun med skyline-motor på gang her! Endret 25. oktober 2009 av edge Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvem av dere er det som spiller online da? Legge meg til på Live? Er ikke akkurat jævlig god for å si det sånn, men ID-en min er fredrikrb. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Øhm, skjer med Datsun 510 på toppen av 1 mile drag leaderboardset? Gruser jo Veyron i filler jo Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvordan fikk jeg Corvette-motor i Vauxhallen min da? Både Monaro og VXR8 har "Corvette-motor" fra før (LS2 og LS3, respektivt). Dessuten er det jo GM alt sammen. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er kult nok det da. Men det hadde vært win om man kunne puttet en Supra-motor i en Yaris elns. Da hadde vel Yarisen krepert eller noe vil jeg tro (?) faktisk så er det ikke så usansynlig at det funker. du kan nemlig oppgradere motor på de fleste bilene, men du er låst til motorer fra samme merke, dvs at en toyota yaris kan få en motor fra en toyota supra. men jeg har ikke yaris, så jeg har ikke noen planer om å kjøpe den bare for å se om det funker. men jeg har ford fiestaen, med RS200 motoren med litt extra modifikasjoner så tar den veyronen på drag på alle lengder. (dvs 1/4, 1/2 og 1 mile) Yaris har ikke mulighet for bytte av motor. Bare drivetrain og aspiration Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Yaris har ikke mulighet for bytte av motor. Bare drivetrain og aspiration ...og bra er det, spør du meg. Ville vært fælt å gjort skam på Supra ved å stappe samme motor nedi den lille risboksen der, i.o.m. at Supra er det beste som har trillet ut av Toyota-fabrikken. Yaris er det ikke. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda? Lenke til kommentar
Romsaas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Øhm, skjer med Datsun 510 på toppen av 1 mile drag leaderboardset? Gruser jo Veyron i filler jo Skyline motor med 947hk,4wd og liten vekt gjør susen det Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda? ^2, venter på det selv. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda? ^2, venter på det selv. Var nettopp i postkassa.. Hadde fått noen varer som jeg bestilte fra Usa på torsdagen, men varer fra Elkjøp som visstnok ble sendt torsdags kveld, nopp.. Endret 26. oktober 2009 av Wrasko Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det noen som har fått det fra Elkjøp enda? ^2, venter på det selv. Var nettopp i postkassa.. Hadde fått noen varer som jeg bestilte fra Usa på torsdagen, men varer fra Elkjøp som visstnok ble sendt torsdags kveld, nopp.. Hvor bor du?! Ahh, dø Elkjløp, DØ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå