Daily-Drifter Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Se filmen hos Youtube ( to svinger på Suzuka med en Trueno) første test. tok sykt lang tid til sammen. har fri i morgen så kanskje jeg kan sette sammen noe decent. (trenger noe bedre enn win movie maker ) (og bedre upload!!) Endret 25. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dog det du ikke ser, motor, fjærer, styring, dekk osv... blir simulert ganske så bra, altså krasjer du hardt i en front kollisjon, så ser du det kosmetiske, dog ikke i nærheten av burnout, men bilen blir ganske så ødelagt "innvendig" etter dette, som at motoren, styring osv... ikke vil funke særlig bra etter et slikt krasj. Jeg synes de har løst det på en bra måte - greit nok at bilen ikke blir totalvrak visuelt, men har du en skikkelig kræsj er løpet på mange måter over uansett; du vil aldri kunne vinne etter en skikkelig smell (selv om du lå alene helt foran - med unntak av om det kun er veldig veldig kort igjen til mål). Og sånn bør det jo være og! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 stilig og simpel film Likte musikken. Men du må ikke eksportere i 4:3 format! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 haha var windows movie maker, kunne ikke velge Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 uffda. Du får anskaffe deg f.eks Adobe Premiere Pro eller Vegas Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) jepp Endret 25. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan klarer dere å drifte så lenge og så bra? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 en del timer på snø med sierra og fm2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har ikke funnet drag-stripa, hva heter den? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 er to stk med forskjellig lengde. hvis du er vip får du den åpne 8 lane banen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er vel ikke VIP, men hva heter de? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er vel ikke VIP, men hva heter de? Sedona Raceway Park, tror jeg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kjøpte LE versjonen av spillet. Der fikk jeg et slags VIP medlemskap og downloadet et eller annet, hva var det, bare biler? Så det kom nyen biler jeg kunne kjøpe, det var en slags stjerne rundt de første gangen jeg så de. Men jeg kommer jo ikke på alle nå, hvilke var det? Og var disse tunet av Turn10? Eller er det helt orginale med custom lakk? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Forsøk på driftebilde. Ble skikkelig sære farger, men..! red: et til: Endret 25. oktober 2009 av edge Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Har laget en liten "The Italian Job" inspirert film . Endret 26. oktober 2009 av MacBain Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lasta opp en video for å teste: http://www.vimeo.com/7250859 Drifta ikke noe særlig i FM2, men nå får man jo poeng, så da blir det liksom litt morsommere Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Holder på å lage en liten film nå.. tar sykt lang tid. Først ta make movie, så holder den på der.. så må man laste opp på forzamotorsport.net.. så laste ned derfra.. og dette er da rutinen for hvert lille klipp jeg skal ha med. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Laga meg driftevogn nå; Monaro VXR med Corvette C5 motoren og race-understell. *teste* red: Og det funka som juling! Endret 25. oktober 2009 av edge Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Holder på å lage en liten film nå.. tar sykt lang tid. Først ta make movie, så holder den på der.. så må man laste opp på forzamotorsport.net.. så laste ned derfra.. og dette er da rutinen for hvert lille klipp jeg skal ha med. Brukte hele kvelden på klippet over :!:, i tillegg så kutta bredbåndsforbindelsen ut fire ganger i det jeg prøve å laste det opp til youtube. Kom også ett par audio "hakk" med, aner ikke hvorfor . Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Endelig skilter på E30'n Konge spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå