Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dog det du ikke ser, motor, fjærer, styring, dekk osv... blir simulert ganske så bra, altså krasjer du hardt i en front kollisjon, så ser du det kosmetiske, dog ikke i nærheten av burnout, men bilen blir ganske så ødelagt "innvendig" etter dette, som at motoren, styring osv... ikke vil funke særlig bra etter et slikt krasj.

Jeg synes de har løst det på en bra måte - greit nok at bilen ikke blir totalvrak visuelt, men har du en skikkelig kræsj er løpet på mange måter over uansett; du vil aldri kunne vinne etter en skikkelig smell (selv om du lå alene helt foran - med unntak av om det kun er veldig veldig kort igjen til mål). Og sånn bør det jo være og!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte LE versjonen av spillet. Der fikk jeg et slags VIP medlemskap og downloadet et eller annet, hva var det, bare biler? Så det kom nyen biler jeg kunne kjøpe, det var en slags stjerne rundt de første gangen jeg så de. Men jeg kommer jo ikke på alle nå, hvilke var det? Og var disse tunet av Turn10? Eller er det helt orginale med custom lakk?

Lenke til kommentar
Holder på å lage en liten film nå.. tar sykt lang tid. :roll: Først ta make movie, så holder den på der.. så må man laste opp på forzamotorsport.net.. så laste ned derfra.. og dette er da rutinen for hvert lille klipp jeg skal ha med. :p

Brukte hele kvelden på klippet over :!:, i tillegg så kutta bredbåndsforbindelsen ut fire ganger i det jeg prøve å laste det opp til youtube.

Kom også ett par audio "hakk" med, aner ikke hvorfor :hmm:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...