Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

@LucarioX: Det som ikke går, er å taste koden inn på nytt. Som sagt, da du begynte å laste ned og fikk beskjed om at harddisken er full, skal nedlastingen stille seg på 'vent'/'pending', som det heter. Trykk på XBox-logo-knappen på kontrolleren, gå til 'active downloads', da burde du kunne fortsette å laste ned bilene derifra.

 

Håper det ordner seg.

EDIT. Glem det. Noen kom meg i forkjøpet.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343
Jeg har den koden for å motta ekstra biler/baner, men gjaldt den bare igår (23.)?

Har ikke fått spilt det før idag, så er jo dumt om jeg nå har gått glipp av det. Finner ingenting på marketplace :(

 

den koden skriver du inn under redeem code. (trykk xbox/profilknappen hvor som helst) Bilene/banene finnes ikke som vanlig oppføring på marketplace, men de lastes ned kun med koden

Lenke til kommentar

spiller dere med assists? Første jeg gjorde var og skru av alt, og sette motstanderene på hard. Kjører med clutch og alt. Har ikke råd til og kjøpe ratt og pedaler enda, men det funker med kontrollen også :) Noen av løpene virker faktisk lettere enn de fleste i Fm2. Rewind funksjonen har jeg enda ikke brukt, restarter heller :p

Lenke til kommentar
Jeg har den koden for å motta ekstra biler/baner, men gjaldt den bare igår (23.)?

Har ikke fått spilt det før idag, så er jo dumt om jeg nå har gått glipp av det. Finner ingenting på marketplace :(

 

den koden skriver du inn under redeem code. (trykk xbox/profilknappen hvor som helst) Bilene/banene finnes ikke som vanlig oppføring på marketplace, men de lastes ned kun med koden

Takk! :D

Nye biler og baner downloading as we speak.

Lenke til kommentar
Er det noen som har link eller vet hvor man får Xbox-harddisk rimeligst mulig? Kan godt være 20GB-disk.

Hadde vært kjekt med harddisk så jeg får tilgang til alle bilene siden jeg ikke vet hvilke jeg går glipp av uten harddisk. :)

120gb koster vel underkant av 1000-lappen, men 20gb er billigst på ebay, kjøpte min der for 150,-. 60gb kan du få i starter-pack, men koster dog like mye som en 120gb alene. Sjekk ut qxl, kan jo være gode priser der også ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som har link eller vet hvor man får Xbox-harddisk rimeligst mulig? Kan godt være 20GB-disk.

Hadde vært kjekt med harddisk så jeg får tilgang til alle bilene siden jeg ikke vet hvilke jeg går glipp av uten harddisk. :)

120gb koster vel underkant av 1000-lappen, men 20gb er billigst på ebay, kjøpte min der for 150,-. 60gb kan du få i starter-pack, men koster dog like mye som en 120gb alene. Sjekk ut qxl, kan jo være gode priser der også ;)

 

Takk takk! :)

Lenke til kommentar
Hvordan er kresjingen i spillet?

Hater spill hvor man kommer i 300 inn i en murvegg uten å få så mye som en bulk!

Hvordan er den sammenlignet med Burnout: Paradise?

Den er helt grei. Står svakt imot skademodelleringen til Burnout: Paradise, men den tilfredstiller allikevel litt.

Bare å søke på youtube så finner du nok av videoer å se ;)

edit: 2 poster ovenfor deg har du jo en video med kræsj?

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...