LostinSpace Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) @LucarioX: Det som ikke går, er å taste koden inn på nytt. Som sagt, da du begynte å laste ned og fikk beskjed om at harddisken er full, skal nedlastingen stille seg på 'vent'/'pending', som det heter. Trykk på XBox-logo-knappen på kontrolleren, gå til 'active downloads', da burde du kunne fortsette å laste ned bilene derifra. Håper det ordner seg. EDIT. Glem det. Noen kom meg i forkjøpet. Endret 24. oktober 2009 av LostinSpace Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er det noen som har link eller vet hvor man får Xbox-harddisk rimeligst mulig? Kan godt være 20GB-disk. Hadde vært kjekt med harddisk så jeg får tilgang til alle bilene siden jeg ikke vet hvilke jeg går glipp av uten harddisk. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kjøpte FM3 i går. Hadde høye forhåpninger, siden jeg elsket2`rn. Men FM3 er jo så mye mye bedre. Tviler på at jeg noen gang går lei! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Disc 2 oversikt Ble litt "skuffet" over achievementene. FM2 hadde jo mange morsomme og vanskelige.. Vinne med alle assists av + hardeste vanskelighet og "underdog" for eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har den koden for å motta ekstra biler/baner, men gjaldt den bare igår (23.)? Har ikke fått spilt det før idag, så er jo dumt om jeg nå har gått glipp av det. Finner ingenting på marketplace den koden skriver du inn under redeem code. (trykk xbox/profilknappen hvor som helst) Bilene/banene finnes ikke som vanlig oppføring på marketplace, men de lastes ned kun med koden Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 spiller dere med assists? Første jeg gjorde var og skru av alt, og sette motstanderene på hard. Kjører med clutch og alt. Har ikke råd til og kjøpe ratt og pedaler enda, men det funker med kontrollen også Noen av løpene virker faktisk lettere enn de fleste i Fm2. Rewind funksjonen har jeg enda ikke brukt, restarter heller Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Finnes det ratt og pedalsett med clutch til Xbox nå? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Finnes det ratt og pedalsett med clutch til Xbox nå? Ja http://www.fanatec.com/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Har laga meg en mordvogn: GT500 med bare motorupgrades. Tror jeg må hive på en hekkvinge dog, ræva flyger ut i 5-gir om den vil! 1/4 Mile på Sedona - 12:045 Endret 25. oktober 2009 av edge Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har den koden for å motta ekstra biler/baner, men gjaldt den bare igår (23.)? Har ikke fått spilt det før idag, så er jo dumt om jeg nå har gått glipp av det. Finner ingenting på marketplace den koden skriver du inn under redeem code. (trykk xbox/profilknappen hvor som helst) Bilene/banene finnes ikke som vanlig oppføring på marketplace, men de lastes ned kun med koden Takk! Nye biler og baner downloading as we speak. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fikk spillet i posten på fredag og har nesten ikke gjort annet enn å spille forza siden. Er helt utrolig kult. Kjøpte forresten fra gamezone, som alltid leverer på dagen når spillet kommer ut. Hørt at mange ikke har fått spillet sitt enda Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det noen som har link eller vet hvor man får Xbox-harddisk rimeligst mulig? Kan godt være 20GB-disk. Hadde vært kjekt med harddisk så jeg får tilgang til alle bilene siden jeg ikke vet hvilke jeg går glipp av uten harddisk. 120gb koster vel underkant av 1000-lappen, men 20gb er billigst på ebay, kjøpte min der for 150,-. 60gb kan du få i starter-pack, men koster dog like mye som en 120gb alene. Sjekk ut qxl, kan jo være gode priser der også Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det noen som har link eller vet hvor man får Xbox-harddisk rimeligst mulig? Kan godt være 20GB-disk. Hadde vært kjekt med harddisk så jeg får tilgang til alle bilene siden jeg ikke vet hvilke jeg går glipp av uten harddisk. 120gb koster vel underkant av 1000-lappen, men 20gb er billigst på ebay, kjøpte min der for 150,-. 60gb kan du få i starter-pack, men koster dog like mye som en 120gb alene. Sjekk ut qxl, kan jo være gode priser der også Takk takk! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 De du får på ebay kan få deg banna tho, ikke noe jeg ville ha satsa på ihvertfall. Har forelsket meg i fiat 131 abarth'en jeg, en av de best lagde bilene i spillet så langt imo Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 De du får på ebay kan få deg banna tho, ikke noe jeg ville ha satsa på ihvertfall. Men jeg spiller ikke Live, da er det vel ikke noe problem? Uansett så var ikke listen over biler som ligger på CD 2 overveldende bra så jeg ser an behovet for en harddisk. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Men jeg spiller ikke Live, da er det vel ikke noe problem?Uansett så var ikke listen over biler som ligger på CD 2 overveldende bra så jeg ser an behovet for en harddisk. For min del så ligger de viktigste bilene på disc 2. Forskjell på hva folk vil ha ja Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ett lite bilde av hvordan man ikke skal ta svingene, video av resultatet følger. Kanskje bilen var en smule tung i fronten :!:. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hahaha, fin stand på slutten Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan er kresjingen i spillet? Hater spill hvor man kommer i 300 inn i en murvegg uten å få så mye som en bulk! Hvordan er den sammenlignet med Burnout: Paradise? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hvordan er kresjingen i spillet?Hater spill hvor man kommer i 300 inn i en murvegg uten å få så mye som en bulk! Hvordan er den sammenlignet med Burnout: Paradise? Den er helt grei. Står svakt imot skademodelleringen til Burnout: Paradise, men den tilfredstiller allikevel litt. Bare å søke på youtube så finner du nok av videoer å se edit: 2 poster ovenfor deg har du jo en video med kræsj? Endret 25. oktober 2009 av uTukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå