gamerman Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Gleder meg til jeg får det! Men den videoen noen postet her hatte flere pixel feil og artifacs på selve bilen. Var det bare videoen eller er det slik ingame? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er heldigvis bare på videoen jeg lastet opp jeg har opplevd det. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er det noen som har oversikt over hvilke biler man har tilgang til dersom man ikke har en harddisk man kan laste inn disc 2 på? Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Driftebilene er utrolig morsome! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er heldigvis bare på videoen jeg lastet opp jeg har opplevd det. Men er det på videoen i spillet eller på youtube? Uansett så har det ingen ting å si da ville bare spørre ^^ herregud jeg gleder meg til jeg får kjøpt meg xbox og dette Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kos å slappe av i sofaen og spille på storskjerm Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Mitt første forsøk på å lage ninja video: Se filmen hos Youtube (kvaliteten blir bedre straks filmen er ferdig processed hos youtube!) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har den koden for å motta ekstra biler/baner, men gjaldt den bare igår (23.)? Har ikke fått spilt det før idag, så er jo dumt om jeg nå har gått glipp av det. Finner ingenting på marketplace Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Mitt første forsøk på å lage ninja video: Se filmen hos Youtube (kvaliteten blir bedre straks filmen er ferdig processed hos youtube!) bra film haha "bmw stinker" hahah Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Video fra New York bana tidlegare ikveld: Se filmen hos Youtube Folk fra forzanorway - utruleg morosamt! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Video fra New York bana tidlegare ikveld: Se filmen hos Youtube Folk fra forzanorway - utruleg morosamt! Haha, epic ! forbanna irriterande at eg fekk problem med internettet før i kveld ! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Pokker!! Kjøpte Limited Edition i går til 699kr. Gikk i sted inn på Marcetplace for å laste ned de ekstra bilene/banene jeg hadde krav på. Taster inn koden og begynner nedlastingen, men selvsagt får jeg jo opp melding om at harddisken er full, går derfor inn på settings og sletter noen gamle demoer. Når jeg nå går inn og prøver å laste ned pakken på nytt igjen får jeg beskjed om at koden allerede er brukt og at den ikke kan brukes. Hva i huleste gjør jeg nå? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) LucarioX: Det var meget synd... Du kan jo sende en mail til turn10/microsoft... Endret 24. oktober 2009 av JesharushanN Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 http://bildr.no/view/512825 LucarioX: Det var meget synd... Du kan jo sende en mail til turn10/microsoft... ai ai ai, GROMT bilde! Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Pokker!! Kjøpte Limited Edition i går til 699kr. Gikk i sted inn på Marcetplace for å laste ned de ekstra bilene/banene jeg hadde krav på. Taster inn koden og begynner nedlastingen, men selvsagt får jeg jo opp melding om at harddisken er full, går derfor inn på settings og sletter noen gamle demoer. Når jeg nå går inn og prøver å laste ned pakken på nytt igjen får jeg beskjed om at koden allerede er brukt og at den ikke kan brukes. Hva i huleste gjør jeg nå? Hater når sånt skjer. Dette burde de ha tenkt på og forebygget. Send mail til microsoft eller noe :S Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Account Management, Download History. Download again. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det funka fjell! Tusen takk Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som driver å speler online nÅ? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) se antall innlegg Endret 24. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 så kom du og ødela alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå