Daily-Drifter Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er logga inn og får ikke lasta ned.. får samme meldinga. Hvilket supra forum er det du har i tankene? http://supraforums.com/ Kjenner du historien der han rike karen med en veyron ville race brad d for penger? han turte ikke så vi måtte teste hvordan det hadde gått hehe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ikke så mye innom det forumet der.. søppelforum Er på det andre Supra forumet Ikke hørt om den historien nei.. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) @"Nipps": SPILLET ER VERDT HVER ENESTE KRONE. PUNKTUM. Hva mener du med GTA-liknende spill, forresten? Endret 24. oktober 2009 av LostinSpace Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 @"Nipps": SPILLET ER VERDT HVER ENESTE KRONE. PUNKTUM. Hva mener du med GTA-liknende spill, forresten? For deg ja, men jeg kommer ikke til å kjøpe dette. GTA liknende spill er spill som man er fri i en by og gjør hva man vil. Mafia foreksempel. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ok, tør jeg spørre hvorfor du ikke likte FM3? GTA og Mafia kan heller ikke sammenlignes med FM3 da de ikke er rene bilspill. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 syns tanks kjøringa i call of duty kan sammenlignes med forza. og grand theft auto antagelig er spillet som forza er basert på. og jeg hater lefdal. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Til dei som meldt seg opp på compo på forzanorway.net - Puljelister er no publisert! Sjekk www.forzanorway.net Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ok, tør jeg spørre hvorfor du ikke likte FM3? GTA og Mafia kan heller ikke sammenlignes med FM3 da de ikke er rene bilspill. Jeg syntes det ble litt små kjedlig å kun kjøre på bane. Jeg sammelinger ikke spillene, men syns du ikke vi skal la dette ligge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Vi lar diskusjonen rundt GTA-liknende spill ligge, da slike spill ikke har noe som helst med Forza 3 å gjøre. En del innlegg (samt kommentarer) som fokuserte på person fremfor sak ble også fjernet fra tråden. La oss herfra gå tilbake til å diskutere Forza 3. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Kjøpte meg nettopp Forza 3 og så langt er det HERRLIGT! Yay, fikk en Fiat 500 Abarth fra Fiat Endret 24. oktober 2009 av edge Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Til dei som meldt seg opp på compo på forzanorway.net - Puljelister er no publisert! Sjekk www.forzanorway.net faen, får opp network connection problem :S akkurat nå når det var kamp! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ååååh, preordera spillet for lenge sia, men PGA nye rutiner hos Posten får jeg det ikke før mandag-tirsdag, de har begynt å sende tinga inn til Oslo, selvom jeg bor 20 min fra nettbutikken(Komplett). Aaaargh -_- Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Til dei som meldt seg opp på compo på forzanorway.net - Puljelister er no publisert! Sjekk www.forzanorway.net faen, får opp network connection problem :S akkurat nå når det var kamp! shit! :-( men me speler meir seinare ikveld. Første runde er ferdig no. Finale straks. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Til dei som meldt seg opp på compo på forzanorway.net - Puljelister er no publisert! Sjekk www.forzanorway.net faen, får opp network connection problem :S akkurat nå når det var kamp! shit! :-( men me speler meir seinare ikveld. Første runde er ferdig no. Finale straks. ja, veit okei. eg får heller prøve bli med seinare di veit ikkje om nokon instillinger eg kan gjere på xboxn min slik at eg får til dette dritet ? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er det noen i det hele tatt som har fått sin LE fra Elkjøp? Jeg holder på å revne her jeg sitter Jeg har fått LE fra elkjøp idag, (399kr). Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Plukka det opp på Lefdal i dag. 399,- Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Irriterer meg litt at vi ikke har lefdal her i byen. Kosta 599 for "standard" på elkjøp, og 499 for standard på spaceworld(det jeg kjøpte). Hva er spesielt med LE? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Irriterer meg litt at vi ikke har lefdal her i byen. Kosta 599 for "standard" på elkjøp, og 499 for standard på spaceworld(det jeg kjøpte). Hva er spesielt med LE? ifølge elkjøps kundeavis koster det 399kr for standard. anyway, benytt deg av prisgarantien. (print ut billigste nettpris og si du skal ha penger tilbake.) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Lurer på en ting, de fleste events har restriksjoner for hva slags biler man kan bruke, men det står også PI, men hva skjer om man bruker en B bil på en event hvor det står D350 f.eks? Virker som det ikke er noe forskjell? Nå har jeg bare prøvd dette på Event List, og er usikker på hvordan det funker i season play? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Lurer på en ting, de fleste events har restriksjoner for hva slags biler man kan bruke, men det står også PI, men hva skjer om man bruker en B bil på en event hvor det står D350 f.eks? Virker som det ikke er noe forskjell? Nå har jeg bare prøvd dette på Event List, og er usikker på hvordan det funker i season play? Den PI'en som står på events, er ofte bare info om hva slags klasse motstanderene er i. Dersom en event er begrenset til en klasse, så er dette opplyst under restrictions. For tettest mulig racing, kjører jeg aldri med høyere klasse enn AI'en, selv om jeg har muligheten:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå