Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, tør jeg spørre hvorfor du ikke likte FM3?

GTA og Mafia kan heller ikke sammenlignes med FM3 da de ikke er rene bilspill.

Jeg syntes det ble litt små kjedlig å kun kjøre på bane. Jeg sammelinger ikke spillene, men syns du ikke vi skal la dette ligge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vi lar diskusjonen rundt GTA-liknende spill ligge, da slike spill ikke har noe som helst med Forza 3 å gjøre. En del innlegg (samt kommentarer) som fokuserte på person fremfor sak ble også fjernet fra tråden. La oss herfra gå tilbake til å diskutere Forza 3.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Til dei som meldt seg opp på compo på forzanorway.net - Puljelister er no publisert!

Sjekk www.forzanorway.net

faen, får opp network connection problem :S akkurat nå når det var kamp! :(

shit! :-(

men me speler meir seinare ikveld. Første runde er ferdig no. Finale straks.

ja, veit :(

okei. eg får heller prøve bli med seinare :) di veit ikkje om nokon instillinger eg kan gjere på xboxn min slik at eg får til dette dritet ? :p

Lenke til kommentar

Lurer på en ting, de fleste events har restriksjoner for hva slags biler man kan bruke, men det står også PI, men hva skjer om man bruker en B bil på en event hvor det står D350 f.eks? Virker som det ikke er noe forskjell? Nå har jeg bare prøvd dette på Event List, og er usikker på hvordan det funker i season play?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Lurer på en ting, de fleste events har restriksjoner for hva slags biler man kan bruke, men det står også PI, men hva skjer om man bruker en B bil på en event hvor det står D350 f.eks? Virker som det ikke er noe forskjell? Nå har jeg bare prøvd dette på Event List, og er usikker på hvordan det funker i season play?

Den PI'en som står på events, er ofte bare info om hva slags klasse motstanderene er i. Dersom en event er begrenset til en klasse, så er dette opplyst under restrictions. For tettest mulig racing, kjører jeg aldri med høyere klasse enn AI'en, selv om jeg har muligheten:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...