LucarioX Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Installerer nå, Limited Edition Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Satans Elkjøp altså! Ble skikkelig skuffa når postkassa bare inneholdt Agderposten.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 installerer nå, LE ses på live folkens! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan ikke dere som har spillet begynne å poste litt bilder i Forza bildetråden sånn at vi som ikke har spillet ihvertfall får litt smertestillende? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 var redd for at det bare kunne gjøre det verre - sure thing skal psote bilder av drift battles vi har i kveld. og wheelstand med fox body mustang håper virkelig dere som ikke fikk spillet i dag og ikke har mulighet til å kjøpe får det i morgen. mvh Daily Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Der var sprinter trueno'n innkjøpt, så da var det bare å begynne å spare penger til trim Om noen vil spille utover kvelden er det bare å adde meg, gametag i sigg Lenke til kommentar
JV Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Var helt sikker på at jeg fikk pakken min fra elkjøp i dag, men det var 2 dvd'er min datter ventet på. Ble LITT skuffa når jeg så at det var de som lå i pakken og ikke FM3. Jaja, min lille datter ble i allefall fornøyd Krysser fingrene for at det kommer i morgen! Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ser ikke ut som noen har fått fra Elkjøp og Lefdal. Vi får trøste oss med at vi fikk den beste prisen. Selv om det ikke hjelper mye. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg bestilte Forza 3 ltd fra Lefdal for noen uker siden... også bestilte jeg borderlands derfra på onsdag... Gjett hva som lå i postkassa i dag... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) ok da har jeg kjørt 3x3 race, kjøpt meg trueno med kromma kantfelger og tar første pause nå. Må si at dette er det beste bilspillet BY FAR jeg har spilt. selv å kjøre med en original forhjulstrekker er underholdende fordi det føles riktig tror jeg er ordet å bruke. truenoen var veldig godt detaljert inni. og felgutvalget er mye bedre her enn fm2. gled dere, dette leverte over all forventning, og de var STORE. Endret 23. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Reklame, et par regninger og telefonkatalogen? Regner med at det var Borderlands som lå i postkassa i dag. Endret 23. oktober 2009 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan får man Fiat 131? Mener at jeg har lest at det var en av bilene. Den er blant bilene i legends pack, som du må laste ned. Du bruker koden på kortet som fulgte med spillet, og skriver denne inn under redeem code. Det finner du ved å trykke "profilknappen" eller hva den heter. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Klarte endelig 100.000 i driftscore, dette må være den vanskeligste achivementen i Forza 3 . Klarte 100.397 med standard TVR Sagaris på Fujimi, m.a.o akkurat på hengende håret :!:. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Satan som jeg elsker LYDEN av bilene i Forza 3! Har kjørt noen runder med 83' mod Audi Sport Quattro! Steike meg Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Finnes det noen som helst måte å jukse seg til VIP-status og få de låste bilene dersom man ikke har LE-utgaven? Jeg var en av de som ble for sene til mølla sitter bare med standard-utgaven. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan får man Fiat 131? Mener at jeg har lest at det var en av bilene. Den er blant bilene i legends pack, som du må laste ned. Du bruker koden på kortet som fulgte med spillet, og skriver denne inn under redeem code. Det finner du ved å trykke "profilknappen" eller hva den heter. Takker! Fant det akkurat ut. Har kjørt en del E30 M3 nå, helt rått! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Satan som jeg elsker LYDEN av bilene i Forza 3! Har kjørt noen runder med 83' mod Audi Sport Quattro! Steike meg Ikke sant!! fantastisk, rett og slett. audin har jeg ikke testet enda, men jeg har kjørt veldig mye med 69 Charger! Full guffe på surrounden, på fujimi. Tunellene er en våt drøm for billydmongonerden i meg:) Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 satan så rått spel ! har blitt ein del speling idag ja XD Lenke til kommentar
UniT X Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dro på Elkjøp og ba dem legge av et eksemplar til meg på onsdag. Henta det i dag de skulle ha 600kr,jeg sa at det var ute til 400kr i elkøp avisen og da fikk jeg det for den prisen. I love this game! Det føles naturlig, jeg kjører med ny invistert ms ratt, hadde logitech sitt før og det suger i forhold. Tok nettopp min første runde på ringen i en orginal M3, jeg satt igjenn med et bredt glis...Ahhhh for en kjøre følelse! Var nær på å slå beste tiden min i Forza 2 gruppe A. Og det på første forsøk! Mye bedre fysisk i Forza 3....og lyden...nyyydelig Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dumt at de fortsatt begrenser dekkbredden på de fleste bilene for mye.... Hadde håpt på litt mer enn 255 på '69 Charger R/T'en denne gangen. Eneste skuffelsen så langt. Bortsett fra det, så kommer nok FM3 til å være The Shit på 360 ett par år fremover. For dette er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå