Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var helt sikker på at jeg fikk pakken min fra elkjøp i dag, men det var 2 dvd'er min datter ventet på. Ble LITT skuffa når jeg så at det var de som lå i pakken og ikke FM3.

 

Jaja, min lille datter ble i allefall fornøyd ;)

 

Krysser fingrene for at det kommer i morgen!

Lenke til kommentar

ok da har jeg kjørt 3x3 race, kjøpt meg trueno med kromma kantfelger og tar første pause nå. Må si at dette er det beste bilspillet BY FAR jeg har spilt.

 

selv å kjøre med en original forhjulstrekker er underholdende fordi det føles riktig tror jeg er ordet å bruke. truenoen var veldig godt detaljert inni. og felgutvalget er mye bedre her enn fm2. gled dere, dette leverte over all forventning, og de var STORE.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Hvordan får man Fiat 131?

 

Mener at jeg har lest at det var en av bilene.

 

 

Den er blant bilene i legends pack, som du må laste ned. Du bruker koden på kortet som fulgte med spillet, og skriver denne inn under redeem code. Det finner du ved å trykke "profilknappen" eller hva den heter.

Lenke til kommentar
Hvordan får man Fiat 131?

 

Mener at jeg har lest at det var en av bilene.

 

 

Den er blant bilene i legends pack, som du må laste ned. Du bruker koden på kortet som fulgte med spillet, og skriver denne inn under redeem code. Det finner du ved å trykke "profilknappen" eller hva den heter.

Takker! Fant det akkurat ut.

 

Har kjørt en del E30 M3 nå, helt rått!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Satan som jeg elsker LYDEN av bilene i Forza 3! Har kjørt noen runder med 83' mod Audi Sport Quattro! Steike meg :D

 

Ikke sant!! :) fantastisk, rett og slett. audin har jeg ikke testet enda, men jeg har kjørt veldig mye med 69 Charger! Full guffe på surrounden, på fujimi. Tunellene er en våt drøm for billydmongonerden i meg:)

Lenke til kommentar

Dro på Elkjøp og ba dem legge av et eksemplar til meg på onsdag. Henta det i dag de skulle ha 600kr,jeg sa at det var ute til 400kr i elkøp avisen og da fikk jeg det for den prisen.

 

I love this game!

 

Det føles naturlig, jeg kjører med ny invistert ms ratt, hadde logitech sitt før og det suger i forhold.

 

Tok nettopp min første runde på ringen i en orginal M3, jeg satt igjenn med et bredt glis...Ahhhh for en kjøre følelse! :D Var nær på å slå beste tiden min i Forza 2 gruppe A. Og det på første forsøk! Mye bedre fysisk i Forza 3....og lyden...nyyydelig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...