dataman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fy søder, ser det er flere her som ikke har fått det enda. Siste gang jeg forhåndsbestiller fra lefdal! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Glad jeg ikke forhåndsbestilte nå! Vurderte litt å kjøre på med med tilbudet til Elkjip, men fant ut at det var best å stikke ned til byen og hente det på release, så man garantert får det på dagen. Nå blir det Forza 3 på meg om noen timer Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjedelig å forhåndsbestille, så ikke få det til release.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjedelig å forhåndsbestille, så ikke få det til release.. OM da, etter to skriftlige bekreftelser og to telefoner i forkant hvor de LOVTE at jeg hadde det i kasse til i dag, så får jeg ikke en dritt og må legge ut 550kr for en IKKE LE. Det er f*en meg å pisse på kundene sine as. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det ingen i det hele tatt som har fått fra Elkjøp? Hvis jeg ikke får det idag så blir jeg sur. Har en kompis som kjøpte det på Spaceworld idag, så det er ikke helt panikk.. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjedelig å forhåndsbestille, så ikke få det til release.. OM da, etter to skriftlige bekreftelser og to telefoner i forkant hvor de LOVTE at jeg hadde det i kasse til i dag, så får jeg ikke en dritt og må legge ut 550kr for en IKKE LE. Det er f*en meg å pisse på kundene sine as. Alt for enig Dobbel D.. Jaja.. Har egentlig ikke tid til å spille i dag uansett.. Meen, fortsatt kjipt.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gjør meg ikke så veldig mye. Skjønner egentlig ikke at folk kan ta det som en kjempe krise. Er glad jeg fikk LE versjonen såppass billig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Å vente er jævlig irriterende, spesielt når man forhåndsbestiller for å få det på dagen. De har vanlig utgave på Elkjøp Leangen til 399,-, var nærmest tortur å gå inn der i stad. Gikk forbi veggen med Forza 3 noen ekstra ganger, men greide å la være å kjøpe en. Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Noen andre enn meg som sliter med å installere disk 2? Først installerte jeg den fra dashboard, men det var visst feil. Nå prøver jeg ingame med det er null fremskritt :S EDIT: Åja, man skulle trykke A for å bekrefte Men en annen ting, er kanskje litt småskuffa over noen baner. De ser ikke like bra ut som den i demoen, men men, småpirk i guess. Endret 23. oktober 2009 av asad Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Endelig i gang. Laster nå ned VIP pakken. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dere som har fått det, hvilken oppløsning har bildene man tar i photomode? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har LE og har lyst til og legge opp et bilde av det man får med? Legg det kanskje i spoiler helst, viss noen ikke har lyst til og se enda. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har LE og har lyst til og legge opp et bilde av det man får med? Legg det kanskje i spoiler helst, viss noen ikke har lyst til og se enda. *fra et annet forum*: Gleder meg!! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan får man Fiat 131? Mener at jeg har lest at det var en av bilene. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da var spillet i hus her, blir digg med litt Forza igjen =) Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hehe orket ikke å ta kjangsen på at LE kom i posten til imorgen, så kjøpte vanlig versjon på Expert til 599,- Kan noen bekrefte om selve dvdplatene er helt lik på LE oq vanlig? altså at det er puttet et vanlig versjon inni LE pakka? Junkfood Junkie: Hadde det derimot vært "The Pacific" i Bluray så hadde vell pipen hadd en annen tone? Lurer på det samme selv, noen som vet? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hehe orket ikke å ta kjangsen på at LE kom i posten til imorgen, så kjøpte vanlig versjon på Expert til 599,- Kan noen bekrefte om selve dvdplatene er helt lik på LE oq vanlig? altså at det er puttet et vanlig versjon inni LE pakka? Junkfood Junkie: Hadde det derimot vært "The Pacific" i Bluray så hadde vell pipen hadd en annen tone? Lurer på det samme selv, noen som vet? Er samme dvd i den vanlige utgaven, ekstramatriale til LE utgaven må lastest ned ved bruk av kodene som følger med. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som vet om et sted man kan få kjøpt LE i Oslo området? Kunne tenkt meg den VIP accessen som følger med egentlig. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nitrius, var nettopp på platekompaniet på oslo city, de hadde 8stk igjen med LE og ca 100 vanlige! betalte 650kr for LE, er UTROLIG letta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå