Rairai Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som vet om en butikk som har limited edition inne? Lefdal og elkjøp sier at ingen av deres butikker i Norge har det inne? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ser remedy har lagt ut gode gamle Death Rally gratis i oppdatert utgave for moderne os/pcr, anbefales ikke xbox 360 grafikk akkurat men var imba på 90tallet, og fortsatt morsomt gameplay. noe for de som ikke har fått sitt forza enda? Lenke til kommentar
brultus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Var i postkassen nå. Panduro Hobby blad til kjerringa hjelper lite...... Fikk bekreftelse av Elkjøp i går klokken 15.00 Heldigvis har kompisen min kjøpt Forza slik at det blir en del av gamenighten på 106" i kjelleren :-) Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjøpte min Limited Collectors edition på EBgames på byporten idag tidlig, de hadde flere igjen da hvertfall Synes det er litt drøyt at noen faktisk betalte 400kr for LE versjonen til elkjøp, mens jeg måtte ut med hele 700kr Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg var på jobben nå og sjekket. Jeg jobber der min postmann kommer fra. Der lå det ikke en dritt fra Lefdal. Ikke blant b-post til mandag heller. Best at det kommer sammen med a-post i morgen tidlig. Endret 23. oktober 2009 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
brultus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjøpte min Limited Collectors edition på EBgames på byporten idag tidlig, de hadde flere igjen da hvertfall Synes det er litt drøyt at noen faktisk betalte 400kr for LE versjonen til elkjøp, mens jeg måtte ut med hele 700kr Du har ihvertfall spillet idag. Det har ikke vi Elkjøpkunder. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som vet hvordan man kan kofigurere kontroller selv? Vil ha giringa på høyre stikken samtidig som gass og brems er på vante sider! Er ingen av default-settingene som klarer dette... Blir gal av knappegiring! Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er forjævlig hvor mye man kan glede seg til et spill. Og enda verre hvor skuffet man kan bli når det ikke kommer på dagen det skal. Fikk Band of Brothers på blu-ray for under 200kr i postkassa i dag, men klarer ikke glede meg over det Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hehe orket ikke å ta kjangsen på at LE kom i posten til imorgen, så kjøpte vanlig versjon på Expert til 599,- Kan noen bekrefte om selve dvdplatene er helt lik på LE oq vanlig? altså at det er puttet et vanlig versjon inni LE pakka? Junkfood Junkie: Hadde det derimot vært "The Pacific" i Bluray så hadde vell pipen hadd en annen tone? Endret 23. oktober 2009 av mr_scoopex Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er forjævlig hvor mye man kan glede seg til et spill. Og enda verre hvor skuffet man kan bli når det ikke kommer på dagen det skal. Fikk Band of Brothers på blu-ray for under 200kr i postkassa i dag, men klarer ikke glede meg over det ^2. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er forjævlig hvor mye man kan glede seg til et spill. Og enda verre hvor skuffet man kan bli når det ikke kommer på dagen det skal. Den ser jeg. Pakka mi kommer neppe før i morgen, så jeg angrer ikke på at jeg kjøpte det i butikk på mandag i stedet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Noen som vet hvordan man kan kofigurere kontroller selv? Vil ha giringa på høyre stikken samtidig som gass og brems er på vante sider! Er ingen av default-settingene som klarer dette... Blir gal av knappegiring! Så du vil ha gass på knappene? :S Forøvrig var det ingenting i postkassa i dag. :( Endret 23. oktober 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Postmannen har vært i gata her jeg bor for siste gang i dag, og ingen spill Heldigvis kjøpte jeg Fifa 10 på Onsdag, som jeg så vidt har prøvd. Så blir kos i kveld også. Endret 23. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei og takk for din henvendelse. Alkle spillene skal være sendt så den skal være fremme på lanseringsdagen. FAIL Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fuck! Fikk ikke Forza 3 i posten i dag jo. Ble visst sendt i går fra Elkjip. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hehe orket ikke å ta kjangsen på at LE kom i posten til imorgen, så kjøpte vanlig versjon på Expert til 599,- Kan noen bekrefte om selve dvdplatene er helt lik på LE oq vanlig? altså at det er puttet et vanlig versjon inni LE pakka? Junkfood Junkie: Hadde det derimot vært "The Pacific" i Bluray så hadde vell pipen hadd en annen tone? hehe, da hadde jeg vel blitt overrasket i det minste Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da har jeg fått min kjære LE fra Spaceworld.no Men det lå ikke med noe kort med kode for Pre-order bilene! Dem skrev jo til og med på siden at alle som forhåndsbestillte hos dem skulle få den koden... Og det er da spesiellt irriterende at dem stenger telefon-supporten dems allerede klokken 13, så jeg får ikke kjeftet på dem før mandag Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som vet hvordan man kan kofigurere kontroller selv? Vil ha giringa på høyre stikken samtidig som gass og brems er på vante sider! Er ingen av default-settingene som klarer dette... Blir gal av knappegiring! Så du vil ha gass på knappene? :S Nei. For å være helt klar: Styring: Venstre stikk Gass: Høyre bak Brems: Venstre bak Gir opp/ned: Høyre stikk Får man konfigurert kontrollene slik? Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som vet hvordan man kan kofigurere kontroller selv? Vil ha giringa på høyre stikken samtidig som gass og brems er på vante sider! Er ingen av default-settingene som klarer dette... Blir gal av knappegiring! Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? At man kan sette knapper selv? Skjønner ikke hvorfor så mange spill kommer med låste knapper, får en gammel pc gamer til å slå hodet i veggen. Elkjøp hadde ikke spille inne heller på lillehammer, ut ifra websidene, får vel ta en runde i morgen og se om det er noen andre butikker som har det. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 drar å kjøper det for overpris på en lokal butikk her. Lefdal har fortsatt ikke ringt meg, og ringte opp igjen for 4. gang i dag. De "ventet fortsatt på svar" Tro meg de skal få høre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå