brultus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hei Noen som vet om splitscreen fungerer ok? Er det mulig å ha 6 AI spiller med i splitscreen? Takk. Faen. Ser at folk som har bestilt på elkjøp ikke har fått noe i posten idag. Håper i det lengste at det ligger noe annet enn Bohuskatalogen oppi kassen når jeg kommer hjem. Endret 23. oktober 2009 av brultus Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) noen som har fått fra lefdal?!? faen asså får jeg ikke spillet i dag tilter det helt for meg as Endret 23. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fikk faen ikke fra Lefdal i dag. De må jo faen meg ha sendt som b-post når det ble sendt på onsdag. Helvete altså. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg ringte dem nettopp. De sa at den skulle komme i dag fortsatt, og at alt var i orden (?!?) Det kommer vel post rundt klokka 3 også? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) F*CK! jeg ringte hjem og det kommer visst bare post en gang om dagen. Ringte Lefdal opp igjen og de sto på sitt og sa det var sendt den 21. Jeg sa at det ikke har kommet noe og de skulle sjekke det opp. Endret 23. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Would you like some cheese with that whine? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fikk spillet mitt i går og er på level 12 nå Legg meg til om noen vil spille over nett: TSI Stone. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg ringte dem nettopp. De sa at den skulle komme i dag fortsatt, og at alt var i orden (?!?) Det kommer vel post rundt klokka 3 også? Kommer en runde til med post fra 13-15 tror jeg. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det spørs hvor man bor, her kommer det post en gang om dagen (+avis grytidlig, men den har ikke posten noe med) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noe flere enn meg som merker at det er mye lettere å kjøre Forza 3 enn GT4 for eksempel? Tenker da på for eksempel biler med mye kraft og framhjulstrekk. Lenke til kommentar
brultus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noe flere enn meg som merker at det er mye lettere å kjøre Forza 3 enn GT4 for eksempel? Tenker da på for eksempel biler med mye kraft og framhjulstrekk. Gjør meg ingenting, hehe Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg ringte dem nettopp. De sa at den skulle komme i dag fortsatt, og at alt var i orden (?!?) Det kommer vel post rundt klokka 3 også? Kommer en runde til med post fra 13-15 tror jeg. kom bare en runde hos oss. bor i oslo. Venter på å bli ringt tilbake fra lefdal nå. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 rottebutikk as, hvordan går det an å drite seg ut sånn :/ Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fikk ikke mitt idag fra CDON ! Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg valgte å droppe Elkjøp denne gangen. De presterte å bruke 9 dager på å levere Halo 3 ODST når jeg bestilte det(Sendt dagen før release) Orket ikke å ta sjansen på det med Forza3 Endret 23. oktober 2009 av mrmee Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da er det jo posten sin feil vel? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 blir vel egentlig delt skyld, sist jeg forhåndsbestilte et spill fra norsk butikk fikk jeg hentelapp 4dager før release så dro lykkelig til postkontoret. som når hun bak skranken leste av strekkoden fikk beskjed på pcn om at den skulle ikke leveres ut for riktig dato. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bekrefter at Forza Motorsport 3 (Limited Edition) er kommet på lager og sendes fra oss i dag. Beklager igjen forsinkelsen. Vennlig hilsen Absolutt Spill AS Jaja, nå er det sendt hvertfall... Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da er det jo posten sin feil vel? Tja. Både og... Elkjøp sender som regel ut varene sine fra et lager i Sverige. Gjøres det på kvelden før release kommer det som regel ikke frem dagen etter. Jeg vet ikke helt hva slags deal Elkjøp har med posten men virker ikke som deres varer har super prioritet hos posten heller. Mulig de bruker en annen transportør før varene går videre til Posten også??? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hei Noen som vet om splitscreen fungerer ok? Er det mulig å ha 6 AI spiller med i splitscreen? Takk. Faen. Ser at folk som har bestilt på elkjøp ikke har fått noe i posten idag. Håper i det lengste at det ligger noe annet enn Bohuskatalogen oppi kassen når jeg kommer hjem. Splitscreen funker strøkent, men det er med maks 2 AI biler. Endret 23. oktober 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå