Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du får prøve å ta kontakt med de snarest mulig via "kontakt oss" oppe i høyre hjørne. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Testa ut video funksjonen og lagde en liten drifte "snutt". ratt+drift= Tøft. Finnes det ikke en funksjon nå i forza at man kan laste opp video direkte til youtube eller til pc'n ? Og hvordan gjør man det ? Er en funksjon i spillet som gjør at man kan laste opp klipp på inntill 30 sekunder i 720p kvalitet til forza hjemmesiden. Klippet er så tilgjenngelig for å laste ned i 24 timer. Å laste opp wmv filen direkte til youtube funket av en eller annen grunn ikke. Måtte lagre den via "Windows movie maker" for å få en kompatibel fil. Skal nå prøve å få laget ett klipp av en hel runde . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sånn. Sendt mail til AS.no. Håper jeg får svar i løpet av morradagen så jeg kan dra til byen og kjøpe. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Slettet demoen i kveld! Måtte frigjøre plass til Forza 3, for der skal ALT legges inn! Legger meg straks, neste gang jeg poster her blir i morra etter jeg har fått spillet. Da kommer det bilder av Limited Edition pakka mi! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Argh, fikk mail fra AS jeg og nå... Og jeg bor så langt ute på bygda at det sikkert ikke er her før på mandag ettermiddag, og da har jeg selvfølgelig betonglab til 5 på kveld... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Huff, er også spent(som mange andre er) om jeg får pakken/spillet i morgen. Bestillte fra Lefdal, fikk bekreftelse i går ettermiddag at pakken var sendt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg lurer på hvor lageret til Lefdal er... Endret 22. oktober 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Leker meg litt med fotomodusen . Fikk også laget en driftefilm av en runde på Tsukuba Short i BMW-M3 GTR. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg lurer på hvor lageret til Lefdal er... Tror det ligger på Lørenskog, sammen med Elkjøp. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fikk også laget en driftefilm av en runde på Tsukuba Short i BMW-M3 GTR. Elsker den siste svingen der på Tsukuba Short på 2'eren! Da er releasedatoen her, og om 9 timer reiser jeg for å hente spillet! Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg lurer på hvor lageret til Lefdal er... Tror det ligger på Lørenskog, sammen med Elkjøp. Når man lager en ordre får man opp adr. dems. Den er: Lefdal Elektromarked AS Solheimveien 10 1471 Lørenskog, Postadresse: P.B. 153, 1471 Lørenskog Også har vi: Elkjøp ASA Solheimveien 6-8 1471 Lørenskog Endret 22. oktober 2009 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da bør jeg vel få det i morgen. Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har bestillt LE fra elkjøp med brev a-post, og fått sporingsnummer? Funker det og spore med det? skal jo i utgangspunktet ikke gjøre det da, men kanskje de har sendt som pakkepost likevell? Kjedeligt altså, jeg bestilte 10okt til 499,- men fikk først sendtmeldingen fra elkjøp kl 15 tidligere i dag (torsdag) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sjekket du hva det sto på sporingsmeldingen? Jeg fikk min 15.36, men det sto på den at varen ble sendt fra dem klokken 03.00. Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja, kl 03.00 PM , som tillsvarer 15.00 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Ouch, håper ikke det var det det sto på min også. Kommer meg ikke inn på mailen nå, så jeg får ikke sjekket, men ble en smule skeptisk nå. Heldigvis opererer Posten med frist klokken 16.00 for post som skal komme frem dagen etter, så ikke la alt håp svinne om at du, jeg og andre Elkjøp-kunder som har fått sen utsending skal kunne kose oss med Forza 3 i morra. Endret 22. oktober 2009 av Atald Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er bare og krysse fingrene Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Elkjøp har sikkert en egen lastebil fra posten som kommer og henter og kjører rett til sortering i oslo. Om de har sendt den i dag kommer den sikkert i morgen om du ikke bor på vidda. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Svaret jeg fikk fra Elkjøp-kundeservice i dag var at alle Forza 3-utgavene var underveis, og de skulle være sendt slik at de var fremme på releasedagen. Håper det stemmer. Endret 22. oktober 2009 av Atald Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er Forza 3 "lettere" enn Forza 2? Fikk inntrykk av det når jeg spilte demoen, for det var jo nesten umulig å få noen av bilene til å skli ut. Og kan man forresten bruke rewind funksjonen så ofte man vil i et race? Følte det ble litt juks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå