Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bestilte LE?

Fikk du noe sendingsbekreftelse?

 

Bestilte derifra jeg også, men har verken fått sendingsbekreftelse eller svar på mailen jeg sendte forrige uke hvor jeg spurte når de skulle sende det så...

Bestilte LE, ja.

Nei, jeg fikk ingen sendingsbekreftelse. Fikk kun ordrebekreftelse.

 

Rart at de ikke har svart på spørsmålet ditt, jeg fikk i alle fall svar etter 2 dager når jeg spurte dem om noe.

Lenke til kommentar
De sendte fra elkjøp idag, 2stk LE edition for 399+399 og 80kr frakt :) Norges laveste pris?

Hvis du hadde bestilt i en togang så hadde du sluppet frakt :-)

Hva mener du med togang? Legge til forza 2 ganger i handlekurven istedet for å skrive antall "2" på et spill?

 

To seperate ordre...

Lenke til kommentar
De sendte fra elkjøp idag, 2stk LE edition for 399+399 og 80kr frakt :) Norges laveste pris?

Hvis du hadde bestilt i en togang så hadde du sluppet frakt :-)

Hva mener du med togang? Legge til forza 2 ganger i handlekurven istedet for å skrive antall "2" på et spill?

Først bestille en gang. 399,- 0,- i frakt

Så bestille en gang til. 399,- 0,- i frakt

Lenke til kommentar

FAEN TA ABSOLUTTSPILL.NO! :mad:

 

"Beklageligvis har leverandøren vår ikke klart å levere spillet som forventet.

 

 

 

Vi hadde i det lengste håpet at den kom på lager senest i dag, men leverandøren vår rakk dessverre ikke å få den levert til oss i tide.

 

Vi har fått sporingsnummeret på den fra den nå, slik at den skal være hos oss i morgen om ikke noe spesielt skjer.

 

Da får vi sendt den fra oss i morgen, slik at den bør kunne være framme på lørdag.

 

 

 

Vi kan ikke annet enn å beklage forsinkelsen."

Lenke til kommentar
FAEN TA ABSOLUTTSPILL.NO! :mad:

 

"Beklageligvis har leverandøren vår ikke klart å levere spillet som forventet.

 

 

 

Vi hadde i det lengste håpet at den kom på lager senest i dag, men leverandøren vår rakk dessverre ikke å få den levert til oss i tide.

 

Vi har fått sporingsnummeret på den fra den nå, slik at den skal være hos oss i morgen om ikke noe spesielt skjer.

 

Da får vi sendt den fra oss i morgen, slik at den bør kunne være framme på lørdag.

 

 

 

Vi kan ikke annet enn å beklage forsinkelsen."

Nå er det faktisk slik at Absoluttspill ikke kan lastes for dette på andre måter enn at de kunne gitt beskjeden tidligere. Absoluttspill er absolutt en av den nettbutikkene jeg har aller best erfaring med.

 

Fikk svar på mailen fra Elkjøp i dag, og pakken var sendt og de regnet med at den skulle ligge i postkassa i morra.

Lenke til kommentar

Joda, det er ikke deres feil, men det er fortsatt irriterende..

 

Det er ingen "avbestill"-knapp noe sted som jeg kan se. Må jeg maile for å avbestille. Har betalt med forhåndsbetling, hvordan funker det da? Tenker jeg må komme meg til byen og kjøpe på Spaceworld eller noe, da.. Vil had et i morra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...