JesharushanN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har lastet ned begge dlc`ene som fulgte med LE, men fant ingen theme eller vip bilene, eller de 5 som skulle være tunet osv... noen som vet? Hvordan lasted du ned? Fått spillet fra spaceworld? Jepp Du også bestilt derifra? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du bestilte LE? Fikk du noe sendingsbekreftelse? Bestilte derifra jeg også, men har verken fått sendingsbekreftelse eller svar på mailen jeg sendte forrige uke hvor jeg spurte når de skulle sende det så... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du bestilte LE?Fikk du noe sendingsbekreftelse? Bestilte derifra jeg også, men har verken fått sendingsbekreftelse eller svar på mailen jeg sendte forrige uke hvor jeg spurte når de skulle sende det så... Bestilte LE, ja. Nei, jeg fikk ingen sendingsbekreftelse. Fikk kun ordrebekreftelse. Rart at de ikke har svart på spørsmålet ditt, jeg fikk i alle fall svar etter 2 dager når jeg spurte dem om noe. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Okei, da får jeg satse på at det kommer i morgen! Takk for svarene Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg bestilte Limited Edition, fra Elkjøp til 399,- Og fikk bekreftelse på at pakken var sendt idag. *glede seg til i morra* Endret 22. oktober 2009 av SaReX Lenke til kommentar
brultus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 De sendte fra elkjøp idag, 2stk LE edition for 399+399 og 80kr frakt Norges laveste pris? Hvis du hadde bestilt i en togang så hadde du sluppet frakt :-) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg bestilte Limited Edition, fra Elkjøp til 399,- Og fikk bekreftelse på at pakken var sendt idag. *glede seg til i morra* Jeg fikk også bekreftelse! Jippiii! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 kompis bestilte fra platekompaniet, fikk spillet i dag. Jeg bestilte fra lefdal, fortsatt ikke fått noe :/ sendingsnummeret er ukjent for posten også Lenke til kommentar
brultus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Til dere som har begynt spillet. Hvilken bil er best å starte med? Hvilken startbil er kulest interiørmessig? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 De sendte fra elkjøp idag, 2stk LE edition for 399+399 og 80kr frakt Norges laveste pris? Hvis du hadde bestilt i en togang så hadde du sluppet frakt :-) Hva mener du med togang? Legge til forza 2 ganger i handlekurven istedet for å skrive antall "2" på et spill? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 De sendte fra elkjøp idag, 2stk LE edition for 399+399 og 80kr frakt Norges laveste pris? Hvis du hadde bestilt i en togang så hadde du sluppet frakt :-) Hva mener du med togang? Legge til forza 2 ganger i handlekurven istedet for å skrive antall "2" på et spill? To seperate ordre... Lenke til kommentar
brultus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 De sendte fra elkjøp idag, 2stk LE edition for 399+399 og 80kr frakt Norges laveste pris? Hvis du hadde bestilt i en togang så hadde du sluppet frakt :-) Hva mener du med togang? Legge til forza 2 ganger i handlekurven istedet for å skrive antall "2" på et spill? Først bestille en gang. 399,- 0,- i frakt Så bestille en gang til. 399,- 0,- i frakt Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Testa ut video funksjonen og lagde en liten drifte "snutt". ratt+drift= Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Testa ut video funksjonen og lagde en liten drifte "snutt". ratt+drift= Tøft. Finnes det ikke en funksjon nå i forza at man kan laste opp video direkte til youtube eller til pc'n ? Og hvordan gjør man det ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 FAEN TA ABSOLUTTSPILL.NO! "Beklageligvis har leverandøren vår ikke klart å levere spillet som forventet. Vi hadde i det lengste håpet at den kom på lager senest i dag, men leverandøren vår rakk dessverre ikke å få den levert til oss i tide. Vi har fått sporingsnummeret på den fra den nå, slik at den skal være hos oss i morgen om ikke noe spesielt skjer. Da får vi sendt den fra oss i morgen, slik at den bør kunne være framme på lørdag. Vi kan ikke annet enn å beklage forsinkelsen." Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Du skulle nok tatt Elkjøp ja. Hvor mye betalte du, mamma? Endret 22. oktober 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Elkjøp er stress, vil ha det ut hit til skolen. 700-og-noe. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Stikker ut i morra tidlig og kjøper det i butikken, enkelt og greit, slipper alt det stresset med å tenke på om spillet faktisk kommer frem i posten. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 FAEN TA ABSOLUTTSPILL.NO! "Beklageligvis har leverandøren vår ikke klart å levere spillet som forventet. Vi hadde i det lengste håpet at den kom på lager senest i dag, men leverandøren vår rakk dessverre ikke å få den levert til oss i tide. Vi har fått sporingsnummeret på den fra den nå, slik at den skal være hos oss i morgen om ikke noe spesielt skjer. Da får vi sendt den fra oss i morgen, slik at den bør kunne være framme på lørdag. Vi kan ikke annet enn å beklage forsinkelsen." Nå er det faktisk slik at Absoluttspill ikke kan lastes for dette på andre måter enn at de kunne gitt beskjeden tidligere. Absoluttspill er absolutt en av den nettbutikkene jeg har aller best erfaring med. Fikk svar på mailen fra Elkjøp i dag, og pakken var sendt og de regnet med at den skulle ligge i postkassa i morra. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Joda, det er ikke deres feil, men det er fortsatt irriterende.. Det er ingen "avbestill"-knapp noe sted som jeg kan se. Må jeg maile for å avbestille. Har betalt med forhåndsbetling, hvordan funker det da? Tenker jeg må komme meg til byen og kjøpe på Spaceworld eller noe, da.. Vil had et i morra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå