Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Den der har jeg fått for flere dager siden så tviler på at den er sendt. Blir faktisk jævli irritert hvis ikke spillet er i postkassa mi den 23.

Samme her, de kan rett og slett ikke være så elendige på service. Om så er tilfelle at det ikke ligger i postkassa på fredag må jeg vurdere å stikke bort på den lokale elkjopen og sikre meg en utgave.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi takker for din bestilling på Lefdal.com!

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

--------------------------------------------------------------------------------

Parties Mottaker

Name: xxxx

Address 1: xxxx

Address 2:

Zip/City: xxxx

Carrier: Transportør Produkt

Brev Normal

Sendt 10/21/2009 9:44:06 PM

Sendingsnr. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (sensurert)

Goods Information

Sequence Pakkenr.

1/1

--------------------------------------------------------------------------------

Vi håper du blir fornøyd med bestillingen din og ønsker deg velkommen tilbake!

Har du spørsmål til denne sending så ta kontakt med kundesenter på tlf 815 58 800

Med vennlig hilsen

Lefdal

Generated by Consignor

www.edi-soft.com

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått noen bekreftelse fra AS.no og status på sidene deres er "venter på varer". Det vil vel si at de ikke har sendt enda? :/ Jeg trodde AS alltid leverte på tida eller dagen dør. Bestilte i begynnelsen av måneden, men kan jo være jeg ikke kom med i første leveranse eller noe, da? :/

Lenke til kommentar
Helvete, tror ikke Spaceworld har sendt ut spillet enda(har ikke fått bekreftelse på at det er sendt). Det betyr vel at jeg får spillet etter release....

Jeg har heller ikke hørt noe fra spaceworld.

De har heller ikke svart på mailen jeg sendte for en del dager siden hvor jeg lurte på når de skulle sende det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

KJØP dette spillet. kort og godt.

Jeg elsker det! blir bare sittende og glane på replays og bilder mellom løpene...

men det som virkelig er toppen på kransekaka for min del, er lyden. fantastiske billyder og miksing generelt. med et skikkelig surround anlegg er det utrolig tilfredsstillende, for å bruke en understatement. Kjørte frem og tilbake gjennom tunellene på Fujimi Kaido i sted, med en Dodge Charger. Sweeeeet! knalltøff bane og ditto bil!

nå må jeg desverre legge meg, da det er noe som heter jobb i morgen, aka 8 timer uten Forza:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...