Atald Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Den der har jeg fått for flere dager siden så tviler på at den er sendt. Blir faktisk jævli irritert hvis ikke spillet er i postkassa mi den 23. Samme her, de kan rett og slett ikke være så elendige på service. Om så er tilfelle at det ikke ligger i postkassa på fredag må jeg vurdere å stikke bort på den lokale elkjopen og sikre meg en utgave. Endret 21. oktober 2009 av Atald Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Merkelig at Lefdal kunder har fått bekreftelse, og ikke Elkjøp kunder.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når er grensen på avbestilling? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tar meg friheten å avbestille på fredag om jeg ikke har fått det da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tar meg friheten å avbestille på fredag om jeg ikke har fått det da. Det blir nok det samme her og. Så blir det gaming med kompiser i helga. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fikk mail fra Elkjøp just nå! Min LE er sendt. Weeeee Vi takker for din bestilling hos Elkjøp! Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag. Med sporingsnummer Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ikke fått noe enda her, men fint å vite at Elkjop faktisk har begynt å sende det ut. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi takker for din bestilling på Lefdal.com! Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag. -------------------------------------------------------------------------------- Parties Mottaker Name: xxxx Address 1: xxxx Address 2: Zip/City: xxxx Carrier: Transportør Produkt Brev Normal Sendt 10/21/2009 9:44:06 PM Sendingsnr. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (sensurert) Goods Information Sequence Pakkenr. 1/1 -------------------------------------------------------------------------------- Vi håper du blir fornøyd med bestillingen din og ønsker deg velkommen tilbake! Har du spørsmål til denne sending så ta kontakt med kundesenter på tlf 815 58 800 Med vennlig hilsen Lefdal Generated by Consignor www.edi-soft.com Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 TAKK GUD, da blir den sendt snart forhåpentligvis!!!! Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror ikke sproringsnr. er reelt. Jeg jobber i posten og vanlig brevpost kan ikke spores. Men det bør være sendt som a-post og da er det nesten 100% sikkert at det kommer innen fredag om det sendes i dag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg fikk nettopp samme bekreftelse! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har ikke fått noen bekreftelse fra AS.no og status på sidene deres er "venter på varer". Det vil vel si at de ikke har sendt enda? :/ Jeg trodde AS alltid leverte på tida eller dagen dør. Bestilte i begynnelsen av måneden, men kan jo være jeg ikke kom med i første leveranse eller noe, da? :/ Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har ikke hørt noe fra Elkjøp enda Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Helvete, tror ikke Spaceworld har sendt ut spillet enda(har ikke fått bekreftelse på at det er sendt). Det betyr vel at jeg får spillet etter release.... Jeg har heller ikke hørt noe fra spaceworld. De har heller ikke svart på mailen jeg sendte for en del dager siden hvor jeg lurte på når de skulle sende det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 KJØP dette spillet. kort og godt. Jeg elsker det! blir bare sittende og glane på replays og bilder mellom løpene... men det som virkelig er toppen på kransekaka for min del, er lyden. fantastiske billyder og miksing generelt. med et skikkelig surround anlegg er det utrolig tilfredsstillende, for å bruke en understatement. Kjørte frem og tilbake gjennom tunellene på Fujimi Kaido i sted, med en Dodge Charger. Sweeeeet! knalltøff bane og ditto bil! nå må jeg desverre legge meg, da det er noe som heter jobb i morgen, aka 8 timer uten Forza:p Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Lyden er jo halve opplevelsen Noen som har testet noen BMW`er enda? Endret 21. oktober 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Den der har jeg fått for flere dager siden så tviler på at den er sendt. Blir faktisk jævli irritert hvis ikke spillet er i postkassa mi den 23. Jeg ringte lefdal i går og de sa det var sendt, men at posten skulle holde igjen pakkene så det blle levert på release. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 startet på R3 i går etter og ikke ha spilt på noen dager, gikk fort i svingene gitt Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lyden er jo halve opplevelsen Noen som har testet noen BMW`er enda? Jepp Har kjøpt E30 M3, E36 M3, E92 M3 og E60 M5. Og det er kun e36`n man ikke kunne putte på turbo utav de 4 bilene Har ikke testa de andre bimmerne enda, men blir vel kjøpt inn etterhvert! Så det er stort sett bare bimmere det går i Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) fått et par bmw fra driver levels men har enda til overs og teste en av de. gått mest i audi for min del, og den pene bugatti veyronen ofc <3 Endret 22. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå