BBernes Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet om en butikk som har det i Bergen, jeg kjører direkte ut og kjøper det. 300kr til førstemann med et tips som gir utelling, ta det gjerne på PM Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og DER var Forza 3 i hus ;D Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Om butikkene ikke holder releasedatoen kan de faktisk miste lisensen til å selge spill, helt utrolig at det er så mange inkompetente medarbeidere, men bra for gamerne da Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hva med denne forza3 konsollen m/250gb harddisk, noen som har sett noe til den? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 "The Forza 3 pack will include console, two wireless controllers, 250GB hard drive, headset, and the game, but will not have a custom paint job like the MW2 pack. It will carry the same price, though and gets released on October 23rd." Det eneste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Den er i salg på play.com også, sikkert mer info der. Men som alle vet sender dem vel ikke konsoller over fra fastlandet sitt. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 kjedelig at mange får kjøpt det i butikken før de som bestiller får det... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvilken butikker i Oslo og omegn er det som har det inne nå? Noen tips? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) YEEEE!! Var innom de fleste butikker i Arendal i dag. INGEN tar inn Limited Edition, og alle selger den vanlige utgaven til 599,-. MEN, det var før jeg kom innom Spaceworld på Amfi Arena. De hadde faktisk Limited Edition allerede, og den vanlige. Men den ellers så hyggelige ekspeditøren kunne tingene sine, og utbrøt med et flir "Men den får ikke du i daaag!". Jeg sa jeg visste det var på fredag, men lurte på om han kunne holde av Limited Edition til meg, og en vanlig til min lillebror. Det gjorde han. Så teoretisk sett HAR jeg nå Limited Edition. Jeg har ihvertfall sikret meg det, og på fredag skal jeg være førstemann inn på Spaceworld når de åpner butikken for å hente det. 7 mils kjøretur (3,5 hver vei), men TOTALT verdt det! 699,- kostet det altså! Endret 21. oktober 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Helvete, tror ikke Spaceworld har sendt ut spillet enda(har ikke fått bekreftelse på at det er sendt). Det betyr vel at jeg får spillet etter release.... Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg fikk en ny kvittering fra Lefdal i dag for min LE. Bestilte den 12. Regner med at det betyr at de har sendt det. Håper de ikke har lagt bånd på posten og at det kommer i morgen. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hm det var rart ^ Jeg sendte inn bestilling den syvende oktober, og jeg har ikke fått noen bekreftelse. Sendte riktignok avbestilling for noen timer siden, men tviler på at det sitter noen og svarer på mail så sendt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet hva som skjer med oss som har bestilt fra Elkjøp til 399,-? Har heller ikke fått noen som helst mail bortsett fra ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Samme her, Elkjøp, 399,- har ikke hørt noe mer. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Slik ser den ut. Kom som en PDF. Lenke til kommentar
brultus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Samme her, Elkjøp, 399,- har ikke hørt noe mer. Samme for meg. Elkjøp 399,-. Sendte mail idag hvor jeg spurte om jeg kan regne med å ha den på release. Avventer svar. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Den der har jeg fått for flere dager siden så tviler på at den er sendt. Blir faktisk jævli irritert hvis ikke spillet er i postkassa mi den 23. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Forhåndsbestilte LE torsdag forrige uke og har hatt nedtelling siden. Gud og jeg gleder! Fant til slutt ut at jeg gledet meg så at jeg begynte å sikle på playseat, kikket innom komplett.no hvor jeg har handlekonto og vips så var det siste sete de hadde inne solgt til en 22 år gammel kar fra porsgrunn Artig hva ett spill fortsatt kan gjøre med meg selv om jeg begynner å bli voksen... her er setet forresten (det kommer i morgen): http://playseats.biz/playseat-rookie/ Endret 21. oktober 2009 av MasterMind2k Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva betalte du for den godsaken? Heldiggris! Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Rett over 2 laken, kanskje unødvendig dyrt, menmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå