cruzader Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) er bare dritbiler av de første starten, hovedsakelig hatchbacks. jeg satte difficulty til 50% for rask cash så svidde av første 40ish k på en audi som gjorde underverker. går bare i rainbow six hos meg for tiden nå som brodern er på besøk, når han drar igjen blir det tilbake på forza btw, noen som har funnet ut hvordan slå av autobreaking på multiplayer? prøvde et par løp med brodern men fant ikke noe måte og slå det av på Endret 20. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Samme må jeg spørre om? Thats it? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så det er èn butikk i norge som har lansert for tidlig? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Konge med de småbilene der da. Jeg skal velge Fiesta som min første. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det der virkelig det beste man kan starte med? Man får valget mellom 4-5 biler i den klassen ja. Men først får man en runde i en Audi R8 kun som en tease. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 er bare dritbiler av de første starten, hovedsakelig hatchbacks.jeg satte difficulty til 50% for rask cash så svidde av første 40ish k på en audi som gjorde underverker. går bare i rainbow six hos meg for tiden nå som brodern er på besøk, når han drar igjen blir det tilbake på forza btw, noen som har funnet ut hvordan slå av autobreaking på multiplayer? prøvde et par løp med brodern men fant ikke noe måte og slå det av på Dere må (med hver deres stikke) velge "assists" i lobby-menyen før dere starter. Trykker du deg inn der velger du settings for din stikke så han må gjøre det samme og velge innstillinger for den stikka han skal bruke. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 teste det nestegang da, vi tok 3løp så skifta til rainbow six. ble ikke så mye utfordring med den autobreaking og så ikke noe i menyen for slå det av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 dritt?? Jeg elsker den lille yarisen! Har vunnet flere andre biler, men har enda ikke testet noen andre enn Yarisen! fysikken, lyden, grafikken, alt gjør at 1 enkelt bil kan trollbinde meg i timevis! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) var vell 10ish løp før jeg hadde råd til audien, brukte den i sikkert 60løp før den måtte byttes ut. starte med den lille treige var greit nok forsåvidt til bli vant med spillet siden såpass lenge siden sist jeg silte forza, men etter 5-6løp var den litt zzz. Endret 20. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (offscreen) Husker at jeg fikset skilt på en del biler i Forza 2. Ah, gleder meg nå! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=gRPuo9-SlUQ Lastet opp et løp jeg har kjørt. Filmet med mobilkamere så kvaliteten er laber. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hei, for pre-orders cars: kan eg printe ut ordrebekreftelsen, so skrive gametaget på, ta bilde og sende det inn... eller må eg vente til pakken kommer og brukke den eg får der? Endret 20. oktober 2009 av Noiz Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Gleder meg til å grisetune en Yaris. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei, for pre-orders cars: kan eg printe ut ordrebekreftelsen, so skrive gametaget på, ta bilde og sende det inn... eller må eg vente til pakken kommer og brukke den eg får der? Jeg sendte inn det greiene nå, har ikke spillet enda. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmmm.. Ringte nettopp Elkjip og de sa at de selger Forza 3 LE til 649,- og vanlig til 599,- i butikken. Dette stemmer ikke. I den nyeste Elkjøp blekka så står Forza 3 annonsert til 399 kr Elkjøp avis Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så det er èn butikk i norge som har lansert for tidlig? Flere Coop Obs har FM3 i hylla nå, jeg fant det på Buskerud Storsenter. Smartclub på Alnabru hadde satt det fram allerede på lørdag. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) seriøst?!? collectors edition og eller?! stikker innom etterpå i arbeidstia! alnabru altså.. Endret 21. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 SMERTE! å sitte på jobb, og vite at forza står i boxn og venter. spilte i 4 timer i går, og kjørte bare 3 biler (yaris, z28 camaro og renault clio v6). Prosjektet er z28'n som etter planen skal bli "beistet" i garasjen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet om Coop Obs Stoa har spillet nå? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Noen som vet om Coop Obs Stoa har spillet nå? Tenkte å innom der i kveld å se. Når stenger de igjen? 21:00?? Prosjektet er z28'n som etter planen skal bli "beistet" i garasjen Det er min plan også! FY så seint tia går altså!! Endret 21. oktober 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå