Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du har kjøpt noe å velger fraktmåte mener jeg å huske.

Tror de må ha det på lager for at det skal funke men.

Om noen har fått en sendingsbekreftelse fra spaceworld hadde det vært fint om dere ga en lyd fra dere, ellers blir det nok en tur på elkjøp på fredag for meg...

Lenke til kommentar
http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti

"sier Brekke, som også viser til hent i butikk-tjenesten til Elkjøp som sikrer deg nettprisen i butikk."

Hvor på elkjøp sin side finner vi denne hent i butikken tjenesten???

når man velger fraktmetoder etter man har puttet noe i handlekurven. virker ikke på tver og spill ser det ut som.

så man må nok bruke prisgarantien. (collect at store)

Jeg gjorde dette med min samsung omnia hd og det funket fint.

selger sa selvfølgelig nei, men da sa jeg bare: jo dere har prisgaranti selv til nettbutikker også. Han så ondt på meg, men begynte å taste på tastaturet....fikk igjen 700 spenn.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på om jeg henger helt med. Så om man kjøper f.eks Forza til 599 hos elkjøp i butikken og prisen på nettbutikken er 399 så...?

så har de en prisgaranti de skal forholde seg til.

dermed får du igjen 200kr i kassen når du viser frem utskriften av billigste plass du har funnet på nett eller butikk. (norsk butikk, nett)

dvs finner du det på rema til 299kr så skal du ha igjen 300.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

jjjaja, men ta med en utskrift av billigste du har funnet en plass (som da f.eks elkjop.no)

De har hatt denne prisgarantien i flere år, men reklamerer ikke for det.

De vil garantert nekte. enkelte selgere tar jobben sin personlig.

men det er bare å henvise til dinside.no og artikkelen der.

lefdal har samme garanti.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Haha, for en stusselig bil!! :D På den annen side er vel de andre du kan velge mellom fra starten ikke så mye bedre heller..

Men gleder meg uansett som en 10-åring på julaften allikevel, selv om man blir nødt til å kjøre en liten grevling (feilhjulstrekk) som er like lang som bred først!

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk en bestilling inne på LE til 399 fra lefdal selv, men av ulike grunner må jeg hjem til familien i helga og da får jeg ikke spillt. Desutten er det altid et ekstra kick å spille spill før slippdato. Husker jeg hadde Mass Effect også ca en uke før :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Min første bil <3

Jeg hater deg. : ( Blir lenge å vente til fredag nå.

Bor i Trondheim, men det er uaktuelt å kjøpe det til 599,- når jeg har bestilling inne til den nette sum av 399,-.

;) (offscreen)

post-108144-1256067971_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...