Mompen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Fått inn 10 skinnende eksemplarer til butikken i dag Gleder meg til release! edit, 8 eksemplarer Endret 20. oktober 2009 av Mompen Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 tenk på hvor mange ledd det er i distribusjonen, det er umulig holde kontroll på alle platene annet enn hypotetisk. platene typisk være på regionslager en 2-3uker før release så sendes tidlig fra fabrikk i forhold til release datoen. fra fabrikk til regionslager går de igjennom endel ledd, da er det ikke spørsmål om noe forsvinner men hvor mye forsvinner underveis. forza 3 lekket ut en 5uker før release som jeg ville tippe var en plate som forsvant i første leddet. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmmm.. Ringte nettopp Elkjip og de sa at de selger Forza 3 LE til 649,- og vanlig til 599,- i butikken. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Glad jeg bestilte det på nettet jeg. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 forventer min limited edition på døra i morra Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 forventer min limited edition på døra i morra Hvorfor i morgen? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 var ferdig i tollen i dag, kommer med fedex. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 ringte lefdal igjen for de som er i samme båt. De hadde allerede levert det til posten, men posten skulle holde igjen pakkene så de ikke ble levert før release visstnok - er dog verdt å vente til fredag for å få limited edition! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nå har Spaceworld.no fått LE på lager. Noen som aner om de ble/blir sendt i dag, eller sender de i morgen? Like greit for meg, siden jeg ikke får spillt det før i helgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sofa here I come!! Coop obs på lade i trondheim. løp og kjøp! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sofa here I come!! Coop obs på lade i trondheim. løp og kjøp! Heldige ******** Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 200kr i forskjell på noen dager. da er det vel bedre å vente til elkjop har det....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 200kr i forskjell på noen dager.da er det vel bedre å vente til elkjop har det....... hehe, ja er det det? tok en 10 sekunders tenkepause før jeg tok det ned fra hylla, og kom fram til at siden jeg ikke har anledning til å spille fra torsdag kveld til mandags kveld, så var det verdt det:p Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmmm.. Ringte nettopp Elkjip og de sa at de selger Forza 3 LE til 649,- og vanlig til 599,- i butikken. kjøp det, snu i døra, lever utskrift av nettprisen, få tilbake penger. http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmmm.. Ringte nettopp Elkjip og de sa at de selger Forza 3 LE til 649,- og vanlig til 599,- i butikken. kjøp det, snu i døra, lever utskrift av nettprisen, få tilbake penger. http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti Jeg spurte om nettopp dette på elkjøp før helga, altså om nettprisen var den samme som i butikk. "Ja ja, du får det til den prisen som står på nett" sa han jeg snakket med. "helt sikkert det da" ? sa jeg "Ja, garantert det" sa han. Så gjør som han over foreslo! Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 bare ikke gå online enda da da risikerer du få en lite koselig ban Bare tull,så lenge spillet er orginalt og xbox ikke er modda så er det bare å gå online med forza nå. Har spilt masse spill opp til 1 uke før release....no problemo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 bare ikke gå online enda da da risikerer du få en lite koselig ban Bare tull,så lenge spillet er orginalt og xbox ikke er modda så er det bare å gå online med forza nå. Har spilt masse spill opp til 1 uke før release....no problemo. ja jeg har mitt på det tørre jeg! betalte 599 bolls for et spill som lå til alles beskuelse på coop og har en 100% original xbox. Tar det helt lugnt Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ser at mitt spill også er sendt. 1 eller 2 dager som er normalt? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 bare ikke gå online enda da da risikerer du få en lite koselig ban Bare tull,så lenge spillet er orginalt og xbox ikke er modda så er det bare å gå online med forza nå. Har spilt masse spill opp til 1 uke før release....no problemo. ja jeg har mitt på det tørre jeg! betalte 599 bolls for et spill som lå til alles beskuelse på coop og har en 100% original xbox. Tar det helt lugnt CE eller vanlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 bare ikke gå online enda da da risikerer du få en lite koselig ban Bare tull,så lenge spillet er orginalt og xbox ikke er modda så er det bare å gå online med forza nå. Har spilt masse spill opp til 1 uke før release....no problemo. ja jeg har mitt på det tørre jeg! betalte 599 bolls for et spill som lå til alles beskuelse på coop og har en 100% original xbox. Tar det helt lugnt CE eller vanlig? vanlig. klarte ikke overbevise meg sjøl om at CE var noe poeng. minnepenn har jeg, og de bilene det var snakk om klarer jeg meg fint uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå