Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenk på hvor mange ledd det er i distribusjonen, det er umulig holde kontroll på alle platene annet enn hypotetisk.

platene typisk være på regionslager en 2-3uker før release så sendes tidlig fra fabrikk i forhold til release datoen.

fra fabrikk til regionslager går de igjennom endel ledd, da er det ikke spørsmål om noe forsvinner men hvor mye forsvinner underveis.

forza 3 lekket ut en 5uker før release som jeg ville tippe var en plate som forsvant i første leddet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
200kr i forskjell på noen dager.

da er det vel bedre å vente til elkjop har det.......

hehe, ja er det det? :p tok en 10 sekunders tenkepause før jeg tok det ned fra hylla, og kom fram til at siden jeg ikke har anledning til å spille fra torsdag kveld til mandags kveld, så var det verdt det:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Hmmm.. Ringte nettopp Elkjip og de sa at de selger Forza 3 LE til 649,- og vanlig til 599,- i butikken. :(

kjøp det, snu i døra, lever utskrift av nettprisen, få tilbake penger.

http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti

Jeg spurte om nettopp dette på elkjøp før helga, altså om nettprisen var den samme som i butikk. "Ja ja, du får det til den prisen som står på nett" sa han jeg snakket med. "helt sikkert det da" ? sa jeg "Ja, garantert det" sa han. Så gjør som han over foreslo!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
bare ikke gå online enda da :p

da risikerer du få en lite koselig ban

Bare tull,så lenge spillet er orginalt og xbox ikke er modda så er det bare å gå online med forza nå.

Har spilt masse spill opp til 1 uke før release....no problemo.

ja jeg har mitt på det tørre jeg! betalte 599 bolls for et spill som lå til alles beskuelse på coop og har en 100% original xbox. Tar det helt lugnt

Lenke til kommentar

Bare tull,så lenge spillet er orginalt og xbox ikke er modda så er det bare å gå online med forza nå.

ja jeg har mitt på det tørre jeg! betalte 599 bolls for et spill som lå til alles beskuelse på coop og har en 100% original xbox. Tar det helt lugnt

CE eller vanlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

CE eller vanlig?

vanlig. klarte ikke overbevise meg sjøl om at CE var noe poeng. minnepenn har jeg, og de bilene det var snakk om klarer jeg meg fint uten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...