Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

ville vell være litt dumdristing spille det online før offisielle datoen er her med bansene som har vært før med spille for tidlig.

spille offline så slette playtime history på harddisken før gå online igjen release dato så er du trygg :D

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Må bare få ut min frustrasjon over et par ting med Forza 3:

1. Den nye cockpit-view eller hva det nå enn heter, er utrolig dårlig! For det første så ser den helt teit ut (om ikke annet enn en tilvenning), men det ser bare enda teitere ut når du gjør en gigantsving og sjåføren såvidt beveger på rattet. Ikke girer han eller noe fancy heller.. akk og ve

2. Turteller-nåla er blitt vanvittig kjip. Hvor ble det av den gamle, der du kunne se hele nåla i fullt arbeid ?

3. Etter 20 runder har jeg sjønt at man kan rewind´e med pil-knappen. Jeg trenger for svingende ikke bli påminnet dette hver bidige gang et dekk er iferd med å entre plenen..

Sånn, da var det ute av verden

Lenke til kommentar
ville vell være litt dumdristing spille det online før offisielle datoen er her med bansene som har vært før med spille for tidlig.

spille offline så slette playtime history på harddisken før gå online igjen release dato så er du trygg :D

Hvordan sletter man playtime?

Du kan vel slette alt som har med hele spillet å gjøre, hvis du går inn på "System Settings" i hovedmenyen på XBoxen, og deretter velger "Memory", og "Games". Der skal alt av replayer, innstillinger, og spilletider ligge lagret i filer.

På Forza 2 tjente jeg meg opp en del penger ved å gå inn her og slette profilen etter jeg hadde lagt ut alle bilene mine på Auction House, for så å begynne spillet på nytt og motta pengene for bilene man hadde lagt ut helt i begynnelsen av karrieremodusen! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
det med rewind irriterte meg også grenseløst før jeg fikk fjernet det.

jeg liker digitale speedometeret bedre for giring forøvrig.

Hvordan fikk du fjernet meldingen ?

Forøvrig liker jeg analoge visere klart best, så det blir vel til at jeg må irritere meg allikevel..

Lenke til kommentar

jeg kobler xbox harddisken til pcn så sletter logfilene for spillet jeg ikke vil at playtimen skal uploades for.

funker kanskje endre alle datoene også men jeg synest det er tryggere bare slette.

huff ja siklet på biler i går, et par av de klassiske gt 250 etc som koster sånn 10-30mill.

har kjørt nesten 3sesonger og bare kjøpt en audi som kom på 60k for A class, har hele 700k :/

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
det med rewind irriterte meg også grenseløst før jeg fikk fjernet det.

jeg liker digitale speedometeret bedre for giring forøvrig.

Hvordan fikk du fjernet meldingen ?

Forøvrig liker jeg analoge visere klart best, så det blir vel til at jeg må irritere meg allikevel..

3. kan du hvertfall skru av på HUD menyen :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
jeg kobler xbox harddisken til pcn så sletter logfilene for spillet jeg ikke vil at playtimen skal uploades for.

funker kanskje endre alle datoene også men jeg synest det er tryggere bare slette.

huff ja siklet på biler i går, et par av de klassiske gt 250 etc som koster sånn 10-30mill.

har kjørt nesten 3sesonger og bare kjøpt en audi som kom på 60k for A class, har hele 700k :/

10-30 mill?? jeg visste at sjeldne biler var dyrere denne gangen, men det der var da voldsomt da! :p

Lenke til kommentar

Regner med det ikke blir noe problem etter å ha solgt noen biler på Auction House ;)

Utrolig hvor lett det er å få penger for biler der egentlig. Solgte en Infiniti G35 for rett over 20 millioner. Greit nok den var blodtrimma til U999 og satt på stylingkit og tunet bittelitt, but hey. Hvor får alle pengene fra? Er det en pengebug i spillet?

Lenke til kommentar

1. Den nye cockpit-view eller hva det nå enn heter, er utrolig dårlig! For det første så ser den helt teit ut (om ikke annet enn en tilvenning), men det ser bare enda teitere ut når du gjør en gigantsving og sjåføren såvidt beveger på rattet. Ikke girer han eller noe fancy heller.. akk og ve

2. Turteller-nåla er blitt vanvittig kjip. Hvor ble det av den gamle, der du kunne se hele nåla i fullt arbeid ?

3. Etter 20 runder har jeg sjønt at man kan rewind´e med pil-knappen. Jeg trenger for svingende ikke bli påminnet dette hver bidige gang et dekk er iferd med å entre plenen..

Har du allerede fått spillet eller er det demoen du viser til her?

Lenke til kommentar

ikke noe problem å spille 2-3 dager før release......værre hvis det er prat om 1 uke eller mer.

Bestandig butikker et eller annet sted som selger for tidlig og MS kan ikke straffe vanlige folk som har kjøpt i god tro.

Lenke til kommentar

ikke noe problem å spille 2-3 dager før release......værre hvis det er prat om 1 uke eller mer.

Bestandig butikker et eller annet sted som selger for tidlig og MS kan ikke straffe vanlige folk som har kjøpt i god tro.

Det mener du sikkert, men jeg tror Microsoft har et annet syn på saken.

Lenke til kommentar

Det kan de umulig ha, spesielt siden ingen brukeravtaler du inngår hverken ved kjøp/bruk av konsollen eller de respektive spillene setter begrensinger for når du kan spille et spill. Lanseringsdatoer er en avtale Microsoft har med butikker og distribusjonsnett, ikke med sluttbrukeren.

Lenke til kommentar
Det kan de umulig ha, spesielt siden ingen brukeravtaler du inngår hverken ved kjøp/bruk av konsollen eller de respektive spillene setter begrensinger for når du kan spille et spill. Lanseringsdatoer er en avtale Microsoft har med butikker og distribusjonsnett, ikke med sluttbrukeren.

Men hvis de banner folk som har spilt spillet en uke før release i området så kan de vel likesågodt banne de som har spilt det to dager før release også? Tror du virkelig de sitter å sjekker hvor lenge de har spilt det før? "Ja, denne gutten har spilt spillet i 23 timer og 59 minutter før release, huff, vi rakk visst ikke å bruke banhammer på denne gutten nå som regelen er på ett døgn før release"

Det jeg mener er at tid ikke burde ha noen betydning så lenge det er før release?

MEN, nå mener jeg folk som har lastet det ulovlig ned fra internett, fra butikk er vel noe helt annet.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Jeg mistenker at det er forskjeller fra piratversjonen til den endelige versjonen som kommer i butikken og slik ser Microsoft forskjell. Men klart, det blir bare spekulasjoner. Det er uproblematisk å få de fleste spill en uke før release og MS kommer ikke til å banne folk som får kjøpt spillene for tidlig. Der ligger byrden fortsatt på distributører og forhandlere og MS må heller rette fingeren mot dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Har du allerede fått spillet eller er det demoen du viser til her?

Kan nok ikke spille 20 runder i strekk på demoen, men et par restarts kan jeg da unne meg. Poenget var at det blir irriterende i lengden, ihvertfall sånt jeg klarer å irritere meg over. Nå regner jeg med demoen er representabel for det ferdige spillet, men jeg kan jo bli positivt overrasket. Spillet var nå ellers rått nok det, og gleder meg til fjellbanene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...