Noiz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Var på gamestop igår, da såg eg 5 forza limited edition bak disken. Me var fire stykker, men bestemte oss for å ikkje gjere noko kriminelt Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Duger å ta screenshot av mailen eller? Edit: Gjelder det preorder greiene Endret 17. oktober 2009 av Sveern Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 in a moment of madness I: Your Order Has Been Processed! Your order has been successfully processed! Please notify me of updates to the products I have selected below: Porsche 911 Turbo S Wheel EU Thanks for shopping with us online! det kom på 297 euro inkl frakt. Jeg ba de skrive en mindre sum på pakken så vi får se hva momsen blir på. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Var på gamestop igår, da såg eg 5 forza limited edition bak disken. Me var fire stykker, men bestemte oss for å ikkje gjere noko kriminelt Det er dritbra at butikkene allerede har dem da. Større sjanse for å få det på releasedagen for oss som har bestilt på nett Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Xbox LIVE BanHammer for Playing Forza 3 Early >> It looks like Microsoft started banning users from Xbox LIVE for playing Forza 3 early (the game was leaked on the internet a few days ago). It's not the first time Microsoft puts out the BanHammer from playing leaked games and it will certainly not be the last time. For now it seems to be an Account BAN and not a Console BAN. Here's a quote of the email banned users got from MS: Notification of Permanent Suspension: Pre-release title play This email is to notify you that your Xbox LIVE account privileges have been permanently suspended due to illegitimate pre-release title play. Your conduct was brought to the attention of the LIVE Enforcement Team through the course of our operation of the service. The LIVE Enforcement Team has reviewed the complaints and other evidence regarding this content and determined it violates the Xbox LIVE Terms of Use and/or Code of Conduct. Because your conduct is in violation, the Xbox LIVE Enforcement Team has enacted this permanent suspension against your gamertag. During your suspension, you will not be able to log into Xbox LIVE. Your Xbox LIVE privileges will not be reinstated. Customer Support is not able to modify or provide any further details about your suspension. Microsoft expects that all customers abide by the Code of Conduct. The Code of Conduct provides guidelines for appropriate behavior while using the service. hihi. Syns det var noen her som hadde spillt det allerede, fortell, fortell. Tipper at mange achievements horer hopper fra Golden gate senere.....eller Drammens brua?? fra et forum: My ban is until 12/31/9999 Endret 17. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 in a moment of madness I: Your Order Has Been Processed! Your order has been successfully processed! Please notify me of updates to the products I have selected below: Porsche 911 Turbo S Wheel EU Thanks for shopping with us online! det kom på 297 euro inkl frakt. Jeg ba de skrive en mindre sum på pakken så vi får se hva momsen blir på. Gratulerer! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Xbox LIVE BanHammer for Playing Forza 3 Early>> It looks like Microsoft started banning users from Xbox LIVE for playing Forza 3 early (the game was leaked on the internet a few days ago). It's not the first time Microsoft puts out the BanHammer from playing leaked games and it will certainly not be the last time. For now it seems to be an Account BAN and not a Console BAN. hihi. Syns det var noen her som hadde spillt det allerede, fortell, fortell. i frykt for akkurat dette har ikke min xbox vært koblet til nettet siden jeg startet på forza 3 men jeg spiller aldri online på xbox, bare med brodern/kompiser. eneste vært online med den for og laste ned noe ting til et par spill. det kom på 297 euro inkl frakt.Jeg ba de skrive en mindre sum på pakken så vi får se hva momsen blir på. du får gi oss en oppdatering etterhvert hvordan det gikk med momsen da setter de ned verdi på sending så slipper den er det nesten så jeg skal vurdere et også. Endret 17. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Xbox LIVE BanHammer for Playing Forza 3 Early>> It looks like Microsoft started banning users from Xbox LIVE for playing Forza 3 early (the game was leaked on the internet a few days ago). It's not the first time Microsoft puts out the BanHammer from playing leaked games and it will certainly not be the last time. For now it seems to be an Account BAN and not a Console BAN. hihi. Syns det var noen her som hadde spillt det allerede, fortell, fortell. i frykt for akkurat dette har ikke min xbox vært koblet til nettet siden jeg startet på forza 3 men jeg spiller aldri online på xbox, bare med brodern/kompiser. eneste vært online med den for og laste ned noe ting til et par spill. Kan man tillate seg å spørre hvor du fikk spillet fra? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 "fant" det på nettet sent forige måned, umoralsk er det kanskje men hater demoer og vil prøve spill før kjøpe. synest forza 3 var <3 så har bestilt limited edition Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Er det bare jeg som har hørt rykter, eller uploader xboxen opp informasjon spill som har blitt spillt mens den har vært offline? Hos meg ligger forza på harddisken, og mappen ligger på skrivebordet og bare smiler til meg hver gang jeg åpner macen. Men har kjøpt LE, og har bestemt meg og la det være en gulrot for å fullføre et case i markedsføring! Endret 18. oktober 2009 av ProXhimo Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 lagrer vell infoen om hva du har gjort offline for og så laste opp når du går online om spilletid etc vil jeg anta. men det er jo bare og koble harddisken til pcn og fjerne det du ikke vil den skal laste opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nå som jeg vet om en butikk som har forza i hyllene (til salg), så hadde det vært fint med en bekreftelse hvorvidt jeg kan bli straffet av microsoft for å spille det online før release. det er ikke min feil at butikken er sløv liksom:) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 sist med halo ble mange uskyldige bannet etter wal-mart solgte fortidlig i endel butikker, om de til slutt ble unbannet vet ikke jeg. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Men over til noe helt annet her.. Hva er det vi gleder oss mest til med spillet? Jeg gleder meg mye til online-delen :!: Gruse alle andre Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dragrace online blir konge tror jeg Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 bånn pedal bortover de smale veiene på Nürburgring med motstander på hard uten unødvendig tull som tracktion control/abs/stability/racing linje var ubeskrivelig morro Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hvilken dato kommer det ut?? har xboxen min inne til rep akkurat nå, men får den sikkert igjenn til uken. da blir det gaming Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) >> It looks like Microsoft started banning users from Xbox LIVE for playing Forza 3 early (the game was leaked on the internet a few days ago). It's not the first time Microsoft puts out the BanHammer from playing leaked games and it will certainly not be the last time. For now it seems to be an Account BAN and not a Console BAN. *Update* Same seems to be happening to people playing Borderlands early. nu skjer det også med drittspill, så det virker som microsoft er lei av at folk spiller de for tidlig uansett om det er storspill eller det vanlige søplet. FLOTT! (ingen som har hoppet ennå?) Endret 18. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå