Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For et luksusproblem!

 

Stikk og kjøp pakka på butikken så slipper man å tenke på om den passer i postkassa, kommer på releasedato osv.

 

Veeel.. Ikke mange fysiske butikker som tar inn Limited Edition (ihvertfall ikke her omkring), DER har vi problemet. Og som Daily-Drifter sier, det er IKKE noe artig å bruke helgen fra 23-25 på å lese og høre om andre som spiller det, når man har ventet på spillet i snart 2 år! :p

Lenke til kommentar
hvorfor er det så ekstremt viktig å få spillet på den dagen det kommer ut? tror ikke det forandrer seg så mye til ei uke senere akkuratt :p bortsett fra at det blir billigere jo lenger du venter :p

 

var dette en spøk?

 

forskjellen er enten forza 3 hele helgen eller LESE om de som spiller det...

umm, og kanksje bli blant de første 1000 på leaderboardsa før flesteparten gruser oss.

Btw: 31 plass sist jeg sjekket på forza2 new york løpet med 112 kw (lotus elise) :)

Lenke til kommentar
Det er jo ikke rart fordi ingen gadd vel å spille New York banen? Mere grell bane er det lenge siden jeg har sett :p

 

den er kul på sin måte hvis du liker time attack, hele greia handler om hvor mye exit speed du greier ut av de svingene siden det avgjør hele strekka.

 

Joda, baken er som smaken. Men jeg fikk ikke mye inspirasjon ut av denne banene. Tørr og kjedelig å kjøre. 90 graders hjørner er jeg ikke så veldig fan av i bilspill. Kutter jeg svingen 1mm for mye så er jeg most, nei liker at jeg kan redde meg på gresset hvis jeg er ille ute :)

Lenke til kommentar
Hvilke butikker er det som ikke tar inn LE isåfall da? Evt hvilke tar inn?

 

Mitt område å kjøpe spill i når vi snakker "ekte" butikker er Arendal. Og der har jeg ringt til Expert - de tok inn den vanlige, men ikke LE. Platekompaniet tok inn den vanlige, men var usikker på LE. På jobben min tar vi inn den vanlige, men ikke LE, grunnet at leverandøren var tom! :( Så da gjenstår Elkjøp. Skal opp der og høre.

 

Fikk tatt ut en feriedag neste uke, kan dere tippe hvilken dag? JEPP! På fredag! :D:w00t:

 

Så da blir det og opp tidlig og kjøre rundt i hele Arendal for å prøve å finne LE! Hvis ikke blir det den vanlige.

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar
hva skjedde med lefdal da? leverer de på dagen?

 

Tja.. Til meg har de fortalt to ganger nå at de IKKE leverer på dagen. Så både dem og Elkjøp's nettbutikk er uaktuelle. Anbefaler å kjøpe i butikk! ;)

Ikke si det nå da! :( Neida, får bare leve i håpet på at Elkjøp er ultraflinke og leverer på minuttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...