FrodeA Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) foxbody er godt utprøvd i 400meter og Slik for eksempel! Litt for høyt hjulløft tydeligvis da, hehe.. Skal ha en ringerunde i morra igjen ja, og skal holde deg/dere oppdatert. Men jeg avbestilte det fra Elkjøp igjen jeg, siden han til og med anbefalte meg å kjøpe det i butikken istedet hvis jeg skulle ha det på datoen.. Endret 13. oktober 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 mener og huske at jeg hadde fifa09 på datoen fra elkjøp.. kanskje noen som har bestillt fifa10 kan si ifra npr de får det, hvis de har bestillt fra elkjøp? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 sendte mail til sjefen i dag og spurte om fri på fredag , men sover nok lenge. Setter lapp på kassa og satser på at postmannen vil ha belønning Jeg jobber som postmann og hvis din postmann er som meg så kjenner han kassa di godt og vet om den går inn/nedi. Det vi gjør om vi vet at den ikke går er å lage en liten hentelapp med navn og et nummer på. Klistrer samme nummeret på pakka og sender den rett til postkontoret. Og du får den lille lappen. Men det kan være lurt å sette opp den lappen på kassa uansett om han har den med og den ikke går. Jeg ringer ofte på hos folk uoppfordret, for jeg liker å yte god service, men det gjelder nok ikke alle postmenn Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 postmannen ringer alltid tre ganger. og det er ikke kødd engang, har skjedd alle gangene gjør du det og? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 problemet er bare om de har limited edition i butikken på release OG til hvilken pris. Jeg kan alltids returnere det jeg ha bestilt fra lefdal på angrefrist. Vil bare ha spillet på release, skal det være så vanskelig Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 postmannen ringer alltid tre ganger. og det er ikke kødd engang, har skjedd alle gangene gjør du det og? Pleier å ringe på, vente, også banke i tilfelle klokka ikke virker Så nei, ringer ikke tre ganger. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva inneholder limited edition? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 * Forza Motorsport 2GB USB Storage and keychain: Show off your Forza pride with these specially branded items. * Forza Motorsport VIP Membership* and Exclusive Car Pack*: Want to be a top painter, tuner, driver or just more active in the community? VIP membership is the way to get yourself noticed. Includes special treatment within the online Auction House, Community Storefront and on the Forzamotorsport.net forums. Also includes 5 of the hottest cars from the roster of Forza Motorsport 3, available only through your VIP membership. * Exclusive Collector’s Edition Car Pack*: This one is for the fans. This pack includes 5 cars that have been hand tuned and hand painted by the developers at Turn 10 to fly the Forza Motorsport colors. * Exclusive Forza Motorsport 3 Theme:* Customize your Dashboard experience with this limited availability Xbox 360 theme. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg skal lage meg slik etterhvert! Litt halveis OT, men ikke helt upassende å poste her Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Da har du det som plommen i egget! Endret 14. oktober 2009 av p0pc0rn Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Satt å så på slikt utstyr jeg og, men så slo det meg: For prisen av dette kan jeg liksågodt kjøpe meg en bil å griskjøre på jordet og skogsvegen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Koster ikke mye å lage en slik "stol", mellom 50 og 100 dollar i rørdeler. Så kommer jo setet(hvis du ikke har ett liggende da), skruer, noen mdf plater og selvfølgelig hardwaren Billigere og bedre enn playseat, det eneste er at det ikke er lite lett å rydde bort da Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 og skulle man lagt noe arbeid i det så måtte det jo ha blitt 3 skjermer oppsett. Noe annet virker pysete. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er neste fredag forza kommer sant? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det medfører korrekthet ja, Noiz. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fri hver fredag Så da får jeg bare håpe på at posten for en gangs skyld gjør jobben sin utover her Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Blir litt sinna viss jeg ikke får Forza på release date. Men nå kosta det meg ikke mer enn 399, ettersom jeg bestilte fra Elkjøp. Håper ikke posten er treige. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Blir litt sinna viss jeg ikke får Forza på release date. Men nå kosta det meg ikke mer enn 399, ettersom jeg bestilte fra Elkjøp. Håper ikke posten er treige. Om det sendes som brev A-post på torsdag SKAL det i teorien komme på fredag. Og ihvertfall ikke senere enn lørdag, om du er uheldig. Selvfølgelig avhengig av at adresse og slikt er korrekt. Nå vet ikke jeg om de sender på onsdag, torsdag eller fredag. Uansett er det rett under 90% sjanse for at du har det dagen etter det er sendt. Om det sendes som B-post derimot er saken en helt annen. Da snakker man fort om 5 dager, men det håper jeg de ikke gjør selv om man på papiret betaler 0 i frakt. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 hvorfor er det så ekstremt viktig å få spillet på den dagen det kommer ut? tror ikke det forandrer seg så mye til ei uke senere akkuratt bortsett fra at det blir billigere jo lenger du venter Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fordi jeg helst skulle hatt muligheten til å spille det allerede i dag. Venting er kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå