Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg ikke hadde råd til å handle hos Cdon likevell, så sendte avbestilling, så bestilte heller hos Elkjop, selvom jeg hater de :p..

Er verdt å risikere å få det en dag senere ved å spare over 300kroner..

Husker at på GT2, så digget jeg å kjøre med Stagea!

Endret av Wrasko
Lenke til kommentar
Kan virkelig LE sendes i brevpakke til kr 0,- ? Det virker for godt til å være sant, og det samme med at det faktisk er LE elkjop selger til 399,-.

Er Forza 3 LE noe større enn f.eks en serie sesongboks (f.eks Heroes seas. 1)? Jeg har heldigvis stor postkasse, så går nok for meg.

Lenke til kommentar

Har undersøkt dette både på Lefdal og Elkjøp, og via to forskjellige kundebehandlere hos de, gav de meg samme beskjeden. Bestiller jeg på siden deres, blir det sendt ut den 23.10.2009. Og de sa at jeg mest sannsynlig ikke kom til å få det før uka etter. :(

Så jeg skal kjøpe det i butikk tror jeg, men sliter med å finne fysiske butikker som har Limited Edition..

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar
Har undersøkt dette både på Lefdal og Elkjøp, og via to forskjellige kundebehandlere hos de, gav de meg samme beskjeden. Bestiller jeg på siden deres, blir det sendt ut den 23.10.2009. Og de sa at jeg mest sannsynlig ikke kom til å få det før uka etter. :(

Så jeg skal kjøpe det i butikk tror jeg, men sliter med å finne fysiske butikker som har Limited Edition..

sendte mail til lefdal:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Hei jeg bestilte et xbox 360 spill "Forza Motorsport 3" i går. Det har release 23.10.09, og de andre butikkene man kan forhåndsbestille fra sender det 2 dager i forveien så jeg har det i postkassa på release, jeg regner med at dere gjør det samme?

svar fra lefdal:

Hei og takk for din henvendelse

Utifra at releasedato er 23.10.2009, vil spillet bli sendt til deg på brevpost slik at du har varen til releasedato.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Bestilte til 399,- hos Elkjøp for LE edition nå. Spørs om det kan være korrekt pris da den er helt lik det vanlige spillet...

Husk å gi oss review, thklinge!

Det kan godt hende de satt feil pris pg.a. en ukompetent medarbeider (som de fleste på elkøp er). Har bestilt fra elkjøp, men tørr ikke avbestille fra komplett før det er bekreftet at prisen er som den skal... får vente et par dager til :p

Lenke til kommentar
sendte mail til lefdal:

Hei jeg bestilte et xbox 360 spill "Forza Motorsport 3" i går. Det har release 23.10.09, og de andre butikkene man kan forhåndsbestille fra sender det 2 dager i forveien så jeg har det i postkassa på release, jeg regner med at dere gjør det samme?

svar fra lefdal:

Hei og takk for din henvendelse

Utifra at releasedato er 23.10.2009, vil spillet bli sendt til deg på brevpost slik at du har varen til releasedato.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Søren ta!! At ikke man kan få samme beskjeden fra forskjellige kundebehandlere. Jeg sitter nå og vet ikke hva jeg skal gjøre! Har jo så forferdelig lyst på L.E. Hadde med glede betalt litt ekstra for den om jeg hadde fått den før helgen. Blir å ta noen telefoner i morra også! :) Jeg høres sikkert temmelig desperat ut, men dette er faktisk det ENESTE spillet jeg har brydd meg om i år!

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...