Locrin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Det var lite å gå på. Gjetter på problemer med grafikkortet. un-educated guess fra meg :/ Endret 13. oktober 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Fant ut at jeg ikke hadde råd til å handle hos Cdon likevell, så sendte avbestilling, så bestilte heller hos Elkjop, selvom jeg hater de .. Er verdt å risikere å få det en dag senere ved å spare over 300kroner.. Husker at på GT2, så digget jeg å kjøre med Stagea! Endret 13. oktober 2009 av Wrasko Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kan virkelig LE sendes i brevpakke til kr 0,- ? Det virker for godt til å være sant, og det samme med at det faktisk er LE elkjop selger til 399,-. Er Forza 3 LE noe større enn f.eks en serie sesongboks (f.eks Heroes seas. 1)? Jeg har heldigvis stor postkasse, så går nok for meg. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Har undersøkt dette både på Lefdal og Elkjøp, og via to forskjellige kundebehandlere hos de, gav de meg samme beskjeden. Bestiller jeg på siden deres, blir det sendt ut den 23.10.2009. Og de sa at jeg mest sannsynlig ikke kom til å få det før uka etter. Så jeg skal kjøpe det i butikk tror jeg, men sliter med å finne fysiske butikker som har Limited Edition.. Endret 13. oktober 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Time will show.. Kan jo håpe at kundebehandlerene bare er inkompitente og tar feil Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Har undersøkt dette både på Lefdal og Elkjøp, og via to forskjellige kundebehandlere hos de, gav de meg samme beskjeden. Bestiller jeg på siden deres, blir det sendt ut den 23.10.2009. Og de sa at jeg mest sannsynlig ikke kom til å få det før uka etter. Så jeg skal kjøpe det i butikk tror jeg, men sliter med å finne fysiske butikker som har Limited Edition.. sendte mail til lefdal: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hei jeg bestilte et xbox 360 spill "Forza Motorsport 3" i går. Det har release 23.10.09, og de andre butikkene man kan forhåndsbestille fra sender det 2 dager i forveien så jeg har det i postkassa på release, jeg regner med at dere gjør det samme? svar fra lefdal: Hei og takk for din henvendelse Utifra at releasedato er 23.10.2009, vil spillet bli sendt til deg på brevpost slik at du har varen til releasedato. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Endret 13. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Åhh. Får ikke bestilt LE hos Elkjøp, fordi jeg MÅ ha Visa, noe jeg ikke har tilgang til. Må derfor betale 300,- mer fra Komplett. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) du kan bestille og få faktura i VERSTE fall kan du sende meg penger så kan jeg bestille for deg men det skal gå å få faktura fra lefal det jeg er skeptisk til er det han karen skrev over her Endret 13. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bestilte til 399,- hos Elkjøp for LE edition nå. Spørs om det kan være korrekt pris da den er helt lik det vanlige spillet...Husk å gi oss review, thklinge! Det kan godt hende de satt feil pris pg.a. en ukompetent medarbeider (som de fleste på elkøp er). Har bestilt fra elkjøp, men tørr ikke avbestille fra komplett før det er bekreftet at prisen er som den skal... får vente et par dager til Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kan jeg bestille fra Elkjøp og få faktura? How? Hvis ikke, så kan jeg sende deg penger ja, om du er villig til å gjøre det for meg. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 jeg mener jeg så det valget på lefdal når jeg bestilte, prøv nå. svikter alt så send meg en pm Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Meh. Faktura krever at dem tar en kredittsjekk på meg, noe som funker dårlig i og med at jeg er under 18. Eller? I såfall, så kan du vente deg en PM i kveld Daily-Drifter. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) sendte mail til lefdal: Hei jeg bestilte et xbox 360 spill "Forza Motorsport 3" i går. Det har release 23.10.09, og de andre butikkene man kan forhåndsbestille fra sender det 2 dager i forveien så jeg har det i postkassa på release, jeg regner med at dere gjør det samme? svar fra lefdal: Hei og takk for din henvendelse Utifra at releasedato er 23.10.2009, vil spillet bli sendt til deg på brevpost slik at du har varen til releasedato. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Søren ta!! At ikke man kan få samme beskjeden fra forskjellige kundebehandlere. Jeg sitter nå og vet ikke hva jeg skal gjøre! Har jo så forferdelig lyst på L.E. Hadde med glede betalt litt ekstra for den om jeg hadde fått den før helgen. Blir å ta noen telefoner i morra også! Jeg høres sikkert temmelig desperat ut, men dette er faktisk det ENESTE spillet jeg har brydd meg om i år! Endret 13. oktober 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Litt sånn halveis OT, men er det noen som har prøvd å lage slik her? http://www.instructables.com/id/Cool,-simp...nd-easy-to-bui/ Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 fyll inn foreldrene dine sitt navn på kredittsjekken så får du faktura. FrodeA jeg ble skikkelig urolig av å lese det du skrev, ringer du i morgen og sjekker og oppdaterer tråden? gjerne med pm i tillegg. Kong kake, se hva du får til og send meg en pm hvis det ser mørkt ut Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skal prøve ut det med kredittsjekken i morgen da. Om det ikke funker, så kan du vente deg en PM. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har forhåndsbestilt på CDON. De sender som regel ut spill slik at du har spillet til release. Omså dagen før! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) så trailern på cdon.com nå, hahah OM jeg skal ha en foxbody mustang!!!! legger en skikkelig brei en der og var litt kjapp der, skrev foxbody 5.0 men det er jo selvfølgelig en cobra... den slangen er ikke til å ta feil av, heller ikke spoilern Endret 13. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Den så nydelig ut der ja Daily. Fint med "plain" driftebiler .. Men gleder meg faktisk mest til Dragracing, samt alle de morsomme convertions som man kan ta Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 foxbody er godt utprøvd i 400meter og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå