lonnj89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Og sistenevte er best i mine øyne Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Enorm forskjell på GRiD, DiRT og Forza.Førstnevnte er rally og racingspill, sistnevnte er simulator. Var det et svar til meg eller en egen konklusjon? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Generell oppsummering Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare et lite spørsmål; Vil dere sammenligne Forza med Grand Turismo? Digga GT på PS2 så jeg ville gjerne ha en lignende opplevelse og jeg kan forestille meg det via Forza-serien Lenke til kommentar
GTB Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Forza er vel XBox sitt svar på Grand Turismo. Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gleder meg veldig til Forza 3 ;D Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Det blir deilig med forfriskende grafikk og nye biler med buldrene lyd. Ser framover til Forza 3 kommer ut Endret 9. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare et lite spørsmål; Vil dere sammenligne Forza med Grand Turismo? Digga GT på PS2 så jeg ville gjerne ha en lignende opplevelse og jeg kan forestille meg det via Forza-serien nei egentlig ikke. Forza2 og 3 er en simulator. mens GT serien er vel en standard arkade racer. Hadde det hatt en skademodell hadde det vel kunnet vært en simulator??? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg vil si at Grand Turismo er like mye simulator som Forza 2, om ikke mer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Gran Turismo er arge konkurrenter i samme genre, uten tvil. Har ikke spilt GT siden 2'ern så jeg kan ikk euttale meg stort om det, men om det ikke er noen skademodell ødelegger jo det en hel del av simuleringen. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Verken GT eller Forza kan beksrives som en fullblods simulator. Skal man ha det, da må man over på PC og spille rFactor eller noen av Simbin spilla. Så enkelt er det med den saken Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg vil si at Grand Turismo er like mye simulator som Forza 2, om ikke mer. Hva definerer en simulator da? At de har skrevet verdens beste simulator på coveret, at de har forsøkt, eller klart det? forza 2 pisser på hele gt serien i mine øyne, gt3 var vårt beste alternativ i sin tid. Men nå bærer gt serien bare preg av det sony generelt representerer masse prat og skryt. Endret 10. januar 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Forza er simulator for de som liker å kjøre i veggen. GT er simulator for de som holder seg på veien Neida, fra spøk til alvor, så er vel ingen av de fullblods simulatorer, og de har sine fordeler og ulemper begge to. Jeg liker dem begge jeg da, og skademodulering er en ting det er fint å skryte av, men som man jo helst ikke bør bruke uansett da. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Forza Motorsport spøler store ringer rundt Gran Turisimo. For de som vil ha ordentlig simulering, så er det vel bare å glede seg til Race Pro fra Simbin som kommer på 360 i jan/feb. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Forza Motorsport spøler store ringer rundt Gran Turisimo. For de som vil ha ordentlig simulering, så er det vel bare å glede seg til Race Pro fra Simbin som kommer på 360 i jan/feb. 13. februar hvis jeg ikke husker feil. Det gleder jeg meg stort til. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Da var det bekreftet, Forza 3 kommer eksklusivt på Xbox 360 i oktober 2009! Har blant annet cockpitview, bilene tar skade og kan nå også rulle på taket. 400 biler fordelt på over 50 merker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Oppdaterte førsteposten according to E3. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Bortsett fra fin grafikk og nyheten om at du kunne kjøre på kystveier, så var traileren direkte latterlig! Får assosiasjoner med Need for Speed serien med en gang sladdinga og bakoverkjøringa begynner. Håper ikke de gjør en stor feil her. Denne traileren såklart. Endret 2. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå