Locrin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tror du at de godskriver kontoen min for kr 100 også? Har ingen lefdal i nærheten av meg. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) synes litt synd på kompisen min som bestilte for 600 nå :/ , men delt på antall timer blir det ikke mye uansett antall timer vi skal game altså Endret 13. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
JV Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Pengene er allerede tatt fra konton min, så det er ikke bare å avbestille fra AS. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) synes litt synd på kompisen min som bestilte for 600 nå :/ , men delt på antall timer blir det ikke mye uansett Jeg bestilte for 759,- + frakt. ): Hvordan er det med avbestilling fra cdon? Om jeg benytter angreretten må jeg betale for frakta tilbake, og da begynner det å bli lite igjen å spare på å bestille fra elkjop. Endret 13. oktober 2009 av Atald Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er ikke sendt fra CDON enda, så du kan nok fint avbestille. Jeg gjorde det nettopp online, på cdon.no. Har ikke orka å tøyse med det tidligere, men 399 er jo halv pris av CDON(!!) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe i butikken på release? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Himmel og hav! http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...limited-edition Betaler 150 kr mer for vanlig utgave på AS Fy fasan! Jeg veit i hvert fall hvem som ikke skal på skole 23. oktober! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kan virkelig LE sendes i brevpakke til kr 0,- ? Det virker for godt til å være sant, og det samme med at det faktisk er LE elkjop selger til 399,-. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Lefdal solgte også LE hvor man kunne velge brevpakke som forsendelsesmåte. Pengene er også trukket fra konto så blir spennende å se hva de gjør. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 det har jeg også tenkt på, hvordan skal de få forza 3 ned i den lille sprekken i postkassa mi? er det sånn at postmannen tar det med tilbake til postkontoret hvis han ikke får plass? da ryker hele helgen min :S , skal ringe lefdal og posten og høre i morgen. Kanskje jeg kan fest en stor lapp foran sprekken og skrive: "for stor pakke jeg har bestilt? ring på døra og få en belønning for overlevering!" ja det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 campingstol ved postkassa Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er ikke sendt fra CDON enda, så du kan nok fint avbestille. Jeg gjorde det nettopp online, på cdon.no. Jeg kan ikke se at jeg har muligheten til å avbestille der inne, hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 sendte mail til sjefen i dag og spurte om fri på fredag , men sover nok lenge. Setter lapp på kassa og satser på at postmannen vil ha belønning Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hva er egentlig den offisielle lanseringsdagen i Norge? er så mange datoer som blir nevnt overalt på nettet Endret 13. oktober 2009 av mr_scoopex Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Wikipedia sier 23 oktober for Europa. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er ikke sendt fra CDON enda, så du kan nok fint avbestille. Jeg gjorde det nettopp online, på cdon.no. Jeg kan ikke se at jeg har muligheten til å avbestille der inne, hvordan gjorde du det? Jeg logget inn, trykte på "kundeservice" øverst til høyre, så "endre/legge til/avbestille ordre" fra dragdownlista, forklarte hvorfor og la til ordrenr i tekstfeltet og trykte send. Forøvrig så kommer en kompis innom ikveld med en amerikansk Xbox og, wait for it, Forza 3! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe i butikken på release? Fordi ikke alle bor i nærheten av en butikken? Eller kanskje vedkommende ikke har mulighet for å komme seg til butikken den dagen eller dagene etterpå? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bestilte til 399,- hos Elkjøp for LE edition nå. Spørs om det kan være korrekt pris da den er helt lik det vanlige spillet... Husk å gi oss review, thklinge! Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er det bare meg som savner stasjonsvogner i spillet? som audi s4 avant elns. Anyway, lurer på om jeg ska kjøpe nye xbox da xboxen får sånn herpa grafikkproblemer av og til når jeg spiller. Noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå