Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes litt synd på kompisen min som bestilte for 600 nå :/ , men delt på antall timer blir det ikke mye uansett :p

Jeg bestilte for 759,- + frakt. ):

Hvordan er det med avbestilling fra cdon? Om jeg benytter angreretten må jeg betale for frakta tilbake, og da begynner det å bli lite igjen å spare på å bestille fra elkjop.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

det har jeg også tenkt på, hvordan skal de få forza 3 ned i den lille sprekken i postkassa mi? er det sånn at postmannen tar det med tilbake til postkontoret hvis han ikke får plass? da ryker hele helgen min :S , skal ringe lefdal og posten og høre i morgen. Kanskje jeg kan fest en stor lapp foran sprekken og skrive: "for stor pakke jeg har bestilt? ring på døra og få en belønning for overlevering!" :D ja det skal jeg gjøre!

Lenke til kommentar
Det er ikke sendt fra CDON enda, så du kan nok fint avbestille. Jeg gjorde det nettopp online, på cdon.no.

Jeg kan ikke se at jeg har muligheten til å avbestille der inne, hvordan gjorde du det?

Jeg logget inn, trykte på "kundeservice" øverst til høyre, så "endre/legge til/avbestille ordre" fra dragdownlista, forklarte hvorfor og la til ordrenr i tekstfeltet og trykte send. :)

Forøvrig så kommer en kompis innom ikveld med en amerikansk Xbox og, wait for it, Forza 3!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...