Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Finnes det noen andre ratt enn Fanatec rattene som funker med Forza som har clutch og gir? :)

Nei dessvere, ingen andre enn fanatec som har clutch og gir som passer til x360.

Ellers kan du velge mellom et billigere logitech ratt, men mange sier det er dårlig, så har du microsoft rattet.

Microsoft rattet er det værste jeg har vært borti. Tok 2mnd før 2 knapper var defekte. Fikk et nytt et, og det samme skjedde der :( Nå har jeg Logitech Drive FX som virker helt solid og godt å kjøre med. Er ikke noen H-gir/clutch. Men det trenger jeg ikke heller:) De fleste bilene har i dag ratt giring:)

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg er at hvis du bråker håndbrekket og låser bakhjula uten å clutche(med manuell clutch seff) så "clutcher" spillet av seg selv, å det tar litt tid før man får start igjen.

Det burde det ikke gjort, er veldig irriterende når man drifter...

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert, må ærlig innrømme at jeg ikke har prøvd mye i RL :p

Nå er ikke bilene på demoen typiske driftebiler heller da akkurat, så kanskje det blir bedre men en annerledes bil(ikke at det er no stort problem uansett, bare litt irriterende)

Endret av daruu
Lenke til kommentar
seriøst?! :D nice takk for tipset :) , hvordan går man frem for å heve kravet?

de opererer med en prisgaranti som de ikke reklamerer for (samme som elkjøp). hvis du har en butikk i nærheten får du gå ditt med utskrift av billigste pris du fant en annen plass, så skal de gi deg mellomlegget i cash.

Hvis de sier at dette ikke gjelder nettpriser, så be dem ryke og reise.

http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti

(elkjop og lefdal har samme eier og samme garantier)

har du ikke en butikk i nærheten får man vel ringe.....

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...